Toon posts:

BIOS Update HELP!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleem met mijn crystal geluidskaart en mijn Award Modular BIOS v6.00PG systeem geeft de volgende fout: dit apparaat werkt niet goed omdat de BIOS van de computer de bronnen van het apparaat niet juist weergeeft (code 9) neem contact op met de fabrikant van het apparaat voor een bijgewerkte BIOS voor het apparaat

ik heb contact opgenomen met award maar die laten je betalen voor een bijgewerkte BIOS heeft iemand misschien een update voor mij? ik word er gek van om het stuurprogramma de hele tijd te installeren
:O ik heb groot respect voor de mensen die mij willen helpen en mij een update sturen zij zijn de echte engelen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2003 13:39 ]

• Schonhose
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-07 21:51

Schonhose

Retro Icoon

Allereerst welkom op GoT.

Voor dat je begint met vragen is het handig om eerst de FAQ even door te lezen.

Lees daarna ook het gedeelte over het maken van een startpost goed door in de Software Algemeen - Policy

Om terug te komen op je vraag: misschien staat hier wat bij:

http://www.dtk.com.tw/download/bios.html

Probeer ook eens te Googlen met "Award Modular BIOS download" als keywords.

[ Voor 118% gewijzigd door Schonhose op 25-11-2003 13:27 . Reden: spelvautjes + aanvulling ]

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005

• Krypt
  • Laatst online: 09-08 21:06
Heb je zelf al op internet gezocht naar evt dezelfde klachten??
Ennuh.. de smiliestrom mag naar mijn mening wel wat minder hoor..

[edit]
Ook wel handig om te weten welk OS je gebruikt; welk type geluidskaart je hebt, en welke mammaplankje..

[ Voor 31% gewijzigd door Krypt op 25-11-2003 13:24 ]

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
mijn OS is win 98 moederbord weet ik niet en ik weet ook niet hoe ik erachter kom mijn geluidskaart is een Crystal 423x

• Schonhose
  • Laatst online: 30-07 21:51

Schonhose

Retro Icoon

Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 13:36:
moederbord weet ik niet en ik weet ook niet hoe ik erachter kom
Euhm.... boekje????
Of via dit programma: http://www.esupport.com/biosagent/

Windows 98 of Windows 98 SE?

En nog maar een linkje....
http://www.esupport.com/biosupgrades/index.cfm

[ Voor 28% gewijzigd door Schonhose op 25-11-2003 14:21 ]

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

1) Welkom op GoT :) Lees eens de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) door aangaande de voorbereiding, de topicstart en dan met name het titel.

2) Je kunt via de FAQ van dit subforum tooltjes vinden om achter de merk/type van jouw moederbord te komen :)

3) Je kunt op de FAQ van dit subforum lezen hoe je een BIOS update zou moeten doen. En nee, hier staat de fabrikant van de BIOS chipjes geheel buiten ;)

/faq
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.