Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 188 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:06
KreKkeR schreef op 27 november 2003 @ 17:33:
[...]
En weet je het high forest te vinden? Dit is achter de elven crypt. Je kan daar namelijk door naar achter lopen (niet naar binnen, maar erom heen).
oke zal even kijken :) thx

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• ravw
Ben weeer een stukje verder , maar nu krijg ik weer een deur niet open ...

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/NWN-01.JPG

Dit is in de high forest .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:55
Hmm dus hebben ze alsnog beholders in het spel weten te krijgen. Ik weet nog dat op de bioware boards was verteld dat dat onmogelijk was. Leuk om te zien dat et ze toch nog gelukt is.

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Topicstarter
stime schreef op 28 november 2003 @ 00:37:
Hmm dus hebben ze alsnog beholders in het spel weten te krijgen. Ik weet nog dat op de bioware boards was verteld dat dat onmogelijk was. Leuk om te zien dat et ze toch nog gelukt is.
Precies dat zeiden ze ook over de robes! Bioware medewerkers zeiden een tijd lang op het officiele forum, dat robes die aan hun vereisten moesten voldoen (dus niet die custom made, die vrij lelijk bewegen) technisch (mbt de NWN engine) niet haalbaar waren (oftewel zonder de NWN engine radicaal te veranderen).

Maar goed, blijkbaar is het ze dus wel gelukt.
Ook over de camera angle zeiden ze dat ze die nooit zouden veranderen (tenminste, ten tijde van de originele NWN zeiden ze dat, werd niks over addons gezegd). Maar in HotU zal de camera angle helemaal vrij te bepalen zijn. Geen brandon's hacks meer! :)

Verwijderd

Hij is al vrij sinds SoU: Probeer eens UnlockCamera 1 in je console in te typen :)

Verwijderd

Eerst had ik deze add-on niet zo hoog zitten, maar gezien de toevoeging van een paar leuke creatures en de setting die ik toch eigenlijk best aardig vond (soort demon world) ga ik ook deze wel aanschaffen. Ik hoop dat ze ook maar weer eens ee game maken met een echte party zoals Icewind Dale en Baldur's Gate.

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 11:10:
Hij is al vrij sinds SoU: Probeer eens UnlockCamera 1 in je console in te typen :)
LOL! Dat had ik voorheen nooit eerder geprobeerd. Maar nu je het zegt, ik ben dat 'unlockcamera 1' ooit eens op het bioware nwn forum tegengekomen en had toen zoiets van "als ik NWN weer geinstalleerd heb, even proberen". Nou ja, blijkbaar ben ik dat daarna helemaal vergeten, want ik heb er nooit meer aan gedacht :D

Goed dat je 't even zegt :)

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-10 15:25

Japser

Jeej!

Wie heeft em al? Ik heb em nog niet gezien @ HCC vandaag :(

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik ha neverwinter nights zonder expansions superveel online gespeeld, misschien ga ik deze en de expansion ervoor ook een keertje kopen, en kijken of het online nog steeds zo leuk is :)

Vooral de Bstions of War server vond ik geweldig :D

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Topicstarter
Japser schreef op 29 november 2003 @ 17:43:
Wie heeft em al? Ik heb em nog niet gezien @ HCC vandaag :(
Volgens de officiele Bioware site komt het spel pas 5 december uit. Ben benieuwd wanneer het in Europa uitkomt, hopelijk zelfde datum, maar betwijfel het.

• Japser

Japser

Jeej!

Hmm...op Dynabyte staat nog release 28/11/2003. Da's vandaag :(

Verwijderd

Weet iemand hoe ik de tien Shield Guardians kan slopen in SoU?

In het spel was ik al eerder een enkele Shield Guardian tegen gekomen die mij geen problemen opleverde. Nu kan ik ze amper verwonden, zelfs niet op easy.

Ik ben een rogue en heb dus geen brute kracht tot mijn beschikking. Ik heb ook maar een +2 dagger. Heb ik soms een +3 wapen nodig ofzo (niet dat ik die heb).

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Uhm volgens mij is er in het noorde ergens een butler golem, die bewaakt een tomb en daarin zit een ring waarmee je de shield guardians kan deactiveren en daarna in 1 slag killen werkt erg goed :)

Anders zoals als eerder gezegd:

www.gamefaqs.com

Verwijderd

Inderdaad. Dit topic gaat over HoU, niet SoU.

Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide Gone Gold! voor discussies over SoU, en als je vast zit met SoU (en GameFAQs je niet kan helpen), dan kan je er een topic voor openen in SPV :)

Verwijderd

een Kameraad van mij heeft hem al gekocht in demension + , ik heb verdorie net geen geld :(

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Ik ga morgen de stad afzoeken jah, of ie al ergens ligt :)

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Topicstarter
WOEI!!!!
Ik heb 'm net gehaald bij Dynabite!

*installing*

• Japser

Japser

Jeej!

Ikke ook !! Woei!!

*gaat spelen*

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Topicstarter
Begin is in ieder geval echt super koel en de muziek, er zit echt lekkere muziek bij! Ben nu even al die tracks aan het beluisteren in de editor, het is echt van die filmmuziek, echt klasse wow!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Topicstarter
Mijn eerste zelfgemaakte HotU screenshots: :D

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=532316
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=532319
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=532323

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 11:53

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

KreKkeR schreef op 02 december 2003 @ 19:00:
Mijn eerste zelfgemaakte HotU screenshots: :D

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik krijg kruisjes te zien :/

He who controls the Spice, controls the Universe.

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Topicstarter
Hmmm blijkbaar toch niet zoveel NWN fans op GoT.

Maar goed, laat ik nog maar eens wat screenshots posten:

ALLE onderstaande screenshots zijn gemaakt in NWN met SoU & HotU geinstalleerd. Volgens mij is aan de screenshots al vrij goed te zien dat na het installeren van HotU de grafische kwaliteit van heel Neverwinter Nights omhoog gaat, en dan met name de playermodels (of tenminste, de hierbij behorende gezichten).

Hieronder bijvoorbeeld, enkele screenies uit SoU (het character zelf is een epic-char uit HotU). Voor HotU bleef het detail volgens mij nooit zo hoog als je heel dicht op het gezicht inzoomde. (Volgens mij kon dat voor HotU niet eens, ook niet met losgemaakte camera angle)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=534278
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=534281
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=534282

Hier onder enkele screenshots uit het begin van de originele NWN campaign, maar ditmaal met een HotU epic-character & in editor zelfgemaakte robe:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=534285
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=534287
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=534288
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=534289

En als afsluiter nog enkele screenies uit de HotU official campaign zelf:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=534294
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=534296
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=534297

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 11:53

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Nice robe you have :D

He who controls the Spice, controls the Universe.

Verwijderd

ik heb hem nu ook :) origineel natuurlijk!
dat verdient Bioware!

alleen hoe kom je aan een tijger?

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 01:16:
ik heb hem nu ook :) origineel natuurlijk!
dat verdient Bioware!

alleen hoe kom je aan een tijger?
Ik heb gewoon een beetje lopen kloten en in zo'n 'level-up ding' voor de gein een high level Shifter gebouwd :D
De verschillende personages in de veschillende screenshots zijn allemaal 't zelfde character.

[ Voor 16% gewijzigd door KreKkeR241 op 04-12-2003 02:14 ]

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 19:38
Is NWN nog wat aan online als je niet in een vaste groep speelt? Ik heb namelijk alleen NWN geen SoU of HotU. Dus zijn die add-ons ook echt aan te raden om te kopen?

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Topicstarter
Koffiezuiper schreef op 04 december 2003 @ 10:12:
Is NWN nog wat aan online als je niet in een vaste groep speelt? Ik heb namelijk alleen NWN geen SoU of HotU. Dus zijn die add-ons ook echt aan te raden om te kopen?
Persoonlijk heb ik juist het meeste plezier beleefd aan NWN online.
De official campaigns van NWN en SoU vond ik matig, waarvan ik SoU nog een tikkeltje minder vond dan NWN. HotU official campaign daarentegen vind ik tot nu toe echt super koel. Of ik aan HotU ook even veel plezier online zal beleven kan ik uiteraard nog niet zeggen, maar gezien het plezier dat ik aan de andere 2 games heb beleefd lijkt het me onwaarschijnlijk dat dit met HotU niet zal lukken :)

• Ivo-Jonker
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-03 09:36
Koffiezuiper:
Ik heb hier ook alleen NWN zonder xpacks, kwam uiteindelijk terecht op 'n server die door 'n nederlander gemaakt is, die draait nog steeds zonder xpacks, stroomt 't een en ander aan vaste gasten binnen daar rond 'n uur of 6.

nwn.demonserver.de

greetz,
ivo

Verwijderd

Gisteren gehaald bij Dyna Byte. Die gasten hebben vaak best games al staan die de regular zaken nog niet hebben Dixons, FRS, .... Maar even in Delft langsgeweest gisteren. Ben erg benieuwd, lekker op een demon world rondlopen, da's ook nieuw.

Ik ben zowieso een demon-fan, ik heb een aardige collectie staan, gisteren is daar de bekende Balrog aan toegevoegd. Staat nu bij zijn vriendjes ... o.a. Diablo, Violator en die grote demon boss uit Warcraft!

Verwijderd

Erg lekkere game :) Heb net de eerste chapter uitgespeeld en ga nu de hele dag lang proberen heel hotu uit te krijgen :D Ach ja iig weer wat te doen totdat de leukste servers upgraden naar 1.60 :)

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:18

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 12:55:
Erg lekkere game :) Heb net de eerste chapter uitgespeeld en ga nu de hele dag lang proberen heel hotu uit te krijgen :D Ach ja iig weer wat te doen totdat de leukste servers upgraden naar 1.60 :)
Dual install doen. Met andere woorden, de hele NWN directory kopiëren. En een ervan updaten naar HOTU en de andere niet uiteraard. NWN heeft geen registry keys meer nodig om te runnen.

O dag schoonheid, dag schoonheid, dag schoonheid, dag, dag!

Verwijderd

Is het dan ook mogelijk om na instalatie van hotu een totaal andere map opniew te instaleren? Op het bioware forum is het allemaal wat vaag aangegeven. En ik heb geen zin om me nwn install te vern**ken nu.

• ravw
Toch wel leuk die nieuwe update

Hier 2 schreens er van :)

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/dec03/ss0_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded/dec03/ss4_1.jpg

Verwijderd

Ik zou het op prijs stellen als jullie thumbnails van de screenshots kunnen maken. Dit verpest de layout zo :)

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Maakt het voor single player nog uit hoeveel npc's je in je party opneemt? Dwz: wordt je experience verdeeld over je teamleden of gekopiert?

Wel leuk dat je nu meer dan 1 npc in je team kan opnemen. Een sorcerer, cleric en bard is wel leuk... totdat je van die rakasha's (or whatever) tegen je krijgt die imuun zijn tegen al je magic...

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Verwijderd

Ik raad iedereen om deze uitbreiding te kopen, deze xp is echt tegek!
doet me alleen veel denken aan Lord of the rings 2! met de attack die ze willen uitvoeren, op een fort.

Ik ben nou in de hell! en moet er uit zien tekomen.

Verwijderd

Ik heb hem inmiddels al uitgespeeld!
tegekke game, helaas was dit de laaste uitbreiding :'(

ben trouwens benieuwd hoelang dit spel nog mee gaat, vanwege het breede online gaming. hoop dat er een nieuwe wintersnight look o lijk, of zo iets uit komt met een nieuwe engine! (natuurlijk van bioware). weet iemand er iets over als ze daar ook bezig mee zijn of zo?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2003 04:12 ]

Verwijderd

tja ze zijn bezig met een pc project bij bioware. Volgens een docent van mij die helpt aan het battle systeem van baldurs gate/neverwinter nights (erg gaaf trouwens) komt er wel weer een leuk spel wat meer richting baldurs gate gaat dan richting neverwinter nights. we shall see :)

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 04:11:
Hoeveel uur aan gameplay was het ongeveer

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 04:11:

ben trouwens benieuwd hoelang dit spel nog mee gaat, vanwege het breede online gaming. hoop dat er een nieuwe wintersnight look o lijk, of zo iets uit komt met een nieuwe engine! (natuurlijk van bioware). weet iemand er iets over als ze daar ook bezig mee zijn of zo?
Ik denk niet dat dit de laatste xp zal worden. Zoals het er nu uitziet zijn de verkopen in ieder geval beter dan Shadows of Undrentide.

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Veel positieve reacties. Misschien dat ik maandag maar eens naar de winkel moet :)

TMAXTINT

• Japser

Japser

Jeej!

Hebben jullie HotU solo gespeeld of spelen jullie altijd met henchman(nen)?? Ik heb tot nu toe elk deel solo gespeeld , maar ik vindt het momenteel (ja echt...) zielig om die Deekin achter te laten :)

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Deekin rules jah :) Vooral als je met Deekin en die Drow samen loopt die hebben wel eens gesprekken met elkaar echt lachen :D

Verwijderd

Deekin me Valen ( Die tiefling) Is ook melig hoor :D

• Infinitive
Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 23:15:
Deekin me Valen ( Die tiefling) Is ook melig hoor :D
Ja, net zoals bij BGII komen de npc's niet meer zo over als kannonenvoer. De opmerkingen en gesprekjes die ze af en toe aangaan voegt veel toe. Erg grappig is bijvoorbeeld het gedichtje dat Deeking voor dat onhandige elven cleric vrouwtje uit NWN schreef.

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

• Japser

Japser

Jeej!

Ok 8)7 Ik ben verdwaald....ik moet op het 1ste level van de Undermountain in het zuiden komen. Nou ben ik daar dus geweest en heb de 3 Guards puzzel opgelost, en volgens mij zit er een bombarder chamber..maar DAAR kan ik dus niet komen geloof ik...ik ben nu helemaal de draad kwijt met al die vage portals...

Verwijderd

Japser schreef op 08 december 2003 @ 20:44:
Ok 8)7 Ik ben verdwaald....ik moet op het 1ste level van de Undermountain in het zuiden komen. Nou ben ik daar dus geweest en heb de 3 Guards puzzel opgelost, en volgens mij zit er een bombarder chamber..maar DAAR kan ik dus niet komen geloof ik...ik ben nu helemaal de draad kwijt met al die vage portals...
De eerste lvl is idd nix aan, later wordt het leuker, je hoeft die bomber ding niet te halen, je moet gewoon die gekleurde staafjes halen, en in die gekleurde puzzle ding doen.

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 22:45:
[...]

De eerste lvl is idd nix aan, later wordt het leuker, je hoeft die bomber ding niet te halen, je moet gewoon die gekleurde staafjes halen, en in die gekleurde puzzle ding doen.
Wat is dat 'bomber ding' :?
Is dat heel misschien toevallig iets waar je dat kruitvat (te vinden in de buurt van die hoofd-elf) voor zou kunnen gebruiken? (Zo ja shit, had lont al aangestoken en heb dat ding nu dus niet meer)

[ Voor 5% gewijzigd door KreKkeR241 op 09-12-2003 00:45 ]

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Topicstarter
KreKkeR schreef op 09 december 2003 @ 00:45:
[...]
Wat is dat 'bomber ding' :?
Is dat heel misschien toevallig iets waar je dat kruitvat (te vinden in de buurt van die hoofd-elf) voor zou kunnen gebruiken? (Zo ja shit, had lont al aangestoken en heb dat ding nu dus niet meer)
Ah laat maar, is waarschijnlijk voor de alternatieve route naar verdieping lager. (Toch?)

• Infinitive
De eerste lvl is idd nix aan, later wordt het leuker
Wacht maar tot je het gevecht met legers van het drow vrouwtje mag doen. Als wirzard/scorcerer krijg je de gelegenheid om optimaal gebruik te maken van een spell als 'firebrand'.

Timestop -> firebrand -> firebrand -> firebrond
... een zee van gele pijltjes ...
... oeps, waar zijn de vijanden gebleven? >:) ...

Hoe kan je eigenlijk je aligment naar good opkrikken bij het spel, want bij mij is dat alleen maar naar beneden gegaan... ik snap eigenlijk niet waarom het expres doden van een illethit brein evil is.

[ Voor 39% gewijzigd door Infinitive op 09-12-2003 23:39 ]

• Remco20
  • Laatst online: 09-04 11:51
KreKkeR schreef op 09 december 2003 @ 02:20:
[...]

Ah laat maar, is waarschijnlijk voor de alternatieve route naar verdieping lager. (Toch?)
Klopt, je krijgt er alleen wat extra XP voor

Verwijderd

BTW, de eind baas is wel heer makelijk te verslaan!

Poeder hem maar ff dan snap je wel waarom.

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

KreKkeR schreef op 07 december 2003 @ 14:57:
[...]
Hoeveel uur aan gameplay was het ongeveer
Ik denk dat ik in totaal aan zo'n 20+ uur ben gekomen zoals op de doos stond...

• Bene
  • Laatst online: 10:12

Bene

list incomprehension

D'r zitten twee geheime gangen waarmee je daar kan komen. Da's het figuur dat die exploding skeletons maakt. Neem een NPC met een hoge spot en search (ik had Tomi) en loop nog een keer over level 1, de deuren komen per dozijn tevoorschijn.

Verwijderd

Ik heb nu de Mindflayers geholpen en de Golems ook in Chapter 2. Wat moet ik daarna doen? Want ik kom niet verder.

Verwijderd

Spiegel Quest? al gedaan?
Dus alle gebroken stukjes van de spiegel verzamelen.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2003 15:49 ]

• AwesomE
  • Laatst online: 29-05 13:01
is er nog iets speciaals in die vampire lair ?
ik zie nog een hoop hekken maar krijg ze niet open

chapter2 bij die sacrifice temple

...

• Bene

Bene

list incomprehension

AwesomE schreef op 12 december 2003 @ 10:40:
is er nog iets speciaals in die vampire lair ?
ik zie nog een hoop hekken maar krijg ze niet open

chapter2 bij die sacrifice temple
Dat zijn de hekken met die bliksem toren in het midden? Met die palen waar je zomaar iets elektrisch geladen in kan stoppen? Mwoah. Niet veel boeiends. De "god" die ze aanbidden (heel vet) en een hoard met zoveel treasure dat het geen zin meer heeft om het allemaal mee te nemen.

Verwijderd

Ja ik heb nu chapter 2 uit en zit in chapter 3 :) Nu dat er door dat stomme bioware alle servers down zijn heb ik tenminste tijd om de oc te doen....

• AwesomE
Bene schreef op 12 december 2003 @ 12:39:
[...]

Dat zijn de hekken met die bliksem toren in het midden? Met die palen waar je zomaar iets elektrisch geladen in kan stoppen? Mwoah. Niet veel boeiends. De "god" die ze aanbidden (heel vet) en een hoard met zoveel treasure dat het geen zin meer heeft om het allemaal mee te nemen.
hoe kom ik daar :)

/edit ik heb hem al

[ Voor 5% gewijzigd door AwesomE op 12-12-2003 22:13 ]

...

• Japser

Japser

Jeej!

Euh...in Chapter 3, bij die Mimic die je armor gejat heeft ( :) ) Iemand enig idee hoe je hem te pakken krijgt? Ik heb zootje van die gems in de fireconductor gelegd en sta nu te wachten tot ie ze komt pakken, maar ik sta nu al 15 minuten te staren naar mn scherm en nog komtie niet :( Dus kan ik em ook niet scorchen >:)

• TTLCrazy
  • Laatst online: 03-11 16:39

TTLCrazy

Listen to Frankie

Je moet em ook een beetje lokken, dus een spoor aanleggen van die dingen, dan komt ie wel :)

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Verwijderd

LOL , dat level vind ik nergens opslaan!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 14:40:
Nu dat er door dat stomme bioware alle servers down zijn heb ik tenminste tijd om de oc te doen....
Servers doen het gewoon ondanks dat Bioware main servers uit staan hoor. Net geprobeerd. Je krijgt alleen even het bericht dat hij niet kan connecten met master server.

• TTLCrazy
  • Laatst online: 03-11 16:39

TTLCrazy

Listen to Frankie

Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 22:12:
LOL , dat level vind ik nergens opslaan!
Die mimic vind ik juist een van de leukste dingen, erg origineel en creatief.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

• Marruk
weet iemand hoe je in de lvl 2 undermountain verder komt in de North chamber?
Het is die kamer met die drie gekleurde 'levers' daar waar die goblin mee zat te spelen.

TMAXTINT

• Remco20
  • Laatst online: 09-04 11:51
Marruk schreef op 13 december 2003 @ 14:52:
weet iemand hoe je in de lvl 2 undermountain verder komt in de North chamber?
Het is die kamer met die drie gekleurde 'levers' daar waar die goblin mee zat te spelen.
Niet, gewoon die gozer slachten.. en dan krijg je 1 van die 4 chains die je in de central lvl 2 moet plaatsen :)

Verwijderd

moet je SotU hebben om HotU te kunnen spelen of maakt dat niks uit?

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 15:06:
moet je SotU hebben om HotU te kunnen spelen of maakt dat niks uit?
Maakt niks uit.

• Marruk
Wel een beetje. Als je SoU niet geinstalleerd hebt zul je in HoTu geen arcane archer zullen spelen.

TMAXTINT

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-11 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ok, ik heb NWN + SoU + HotU. Die rammel ik er achter elkaar op, wat voor verhaallijn krijg ik dan ongeveer? Ik heb NWN gespeelt (uitgespeelt ook ;)) maar de 2 expansions nog even laten liggen. Kan ik daar gewoon aan beginnen of moet ik eerst opnieuw het NWN verhaal spelen?

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Marruk schreef op 14 december 2003 @ 00:29:
[...]

Wel een beetje. Als je SoU niet geinstalleerd hebt zul je in HoTu geen arcane archer zullen spelen.
Wel hij vroeg of je SoU moest hebben om HotU te spelen en dat hoeft niet, maar idd als je SoU niet hebt kun je niet de SoU classes als Blackguard etc. gebruiken.

• Marruk
IceStorm schreef op 14 december 2003 @ 00:40:
Ok, ik heb NWN + SoU + HotU. Die rammel ik er achter elkaar op, wat voor verhaallijn krijg ik dan ongeveer? Ik heb NWN gespeelt (uitgespeelt ook ;)) maar de 2 expansions nog even laten liggen. Kan ik daar gewoon aan beginnen of moet ik eerst opnieuw het NWN verhaal spelen?
Nee dat hoef je niet opnieuw te spelen. Je kunt als je Start New Game selecteert keizen uit module nwn1, exp2, exp3

TMAXTINT

Verwijderd

Ik speel nu al weer enkele weken, Online.
Ik weet niet als julie het weten maar je kan je armor nu ook verfen :)
(en helm), en natuurlijk je amor look veranderen.

• IceStorm

IceStorm

Marruk schreef op 14 december 2003 @ 12:39:
Nee dat hoef je niet opnieuw te spelen. Je kunt als je Start New Game selecteert keizen uit module nwn1, exp2, exp3
Ok dank je :) Ik kon dat nergens vinden (en net zonde om 5 cd's te gaan installen ;)).

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Topicstarter
IceStorm schreef op 14 december 2003 @ 16:21:
[...]

Ok dank je :) Ik kon dat nergens vinden (en net zonde om 5 cd's te gaan installen ;)).
Om HotU te kunnen spelen moet je wel NWN geinstalleerd hebben (dat is toch weer alvast 3 van die 5 cd's, die je noemt).

De HotU verhaallijn gaat door op SoU, tenminste het is wel een totaal ander/nieuw verhaal/avontuur, maar je speelt zogenaamd het personage uit SoU.
Je hoeft SoU overigens niet perse geinstalleerd te hebben om HotU te kunnen spelen.

Maar let dus op, HotU gaat dus NIET door op de NWN official campaign verhaallijn, SoU deed dit immers ook niet, aangezien je daar niet de 'Hero of Neverwinter' speelde, maar een heel nieuw personage wat uit eindelijk de 'Hero of Undrentide' werd.

Waarom ik dit even erbij vermeld: je komt in HotU een aantal bekenden tegen uit NWN, en ik ben op het bioware forum zoveel topics tegen gekomen waarin mensen begonnen te klagen dat ze oude bekenden uit NWN tegenkwamen, maar dat deze jouw character niet herkenden. (Dit terwijl Bioware van te voren vrij duidelijk had gemaakt dat jouw HotU personage niks met NWN official campaign te maken had).

[ Voor 4% gewijzigd door KreKkeR241 op 14-12-2003 17:57 ]

• IceStorm

IceStorm

Ok, nog duidelijker ;) Dan heb ik in de kerstvakantie weer wat te doen. Ik vind het geen punt om het spel te installeren, alleen is dat wel net te veel moeite om alleen maar te zien hoe de verhaallijnen lopen :).

• cybermans
  • Laatst online: 22-10 13:54
Wat ik nergens kon vinden: Staat er op de CD ook een linux installer? Zou wel "minder prettig" zijn als dat niet zo was. Dan moet ik maar ff op de installer van ravage wachten.

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

mmm ben er ook in bezig maar kom niet voorbij die kleuren fontijn op level 2 ?
hij geeft de kleuren geel-oranje-oranje-paars-geel-geel maar bij geel krijg ik dan zo'n demon en bij oranje doet ie niets ?
ben ondertussen alle kleuren al afgeweest en vind het nu niet leuk meer worden :'(
wat doe ik hier fout ?

o en sinds hotu erop staat heb ik telkens dat als ik een krat of kist open dat er niets meer in me inventory staat, meer hier last van ?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Marruk
Hmm, volgens mij ben ik een beetje messed up.

Het volgende gebeurt dus (of eigenlijk niet)
Ik heb beloofd te ilithid brain te helpen, ik ga terug naar the seer om de mirror op te halen en als ik weer terug kom kan ik niet naar de brain toe.

Ik heb die ene guard daar gekeelt, misschien dat dat een (groot) probleem is?

TMAXTINT

• AwesomE
Marruk schreef op 15 december 2003 @ 22:43:
Hmm, volgens mij ben ik een beetje messed up.

Het volgende gebeurt dus (of eigenlijk niet)
Ik heb beloofd te ilithid brain te helpen, ik ga terug naar the seer om de mirror op te halen en als ik weer terug kom kan ik niet naar de brain toe.

Ik heb die ene guard daar gekeelt, misschien dat dat een (groot) probleem is?
ik heb hetzelfde gehad, ik heb die quest maar gelaten schijnt achteraf dat je je helm af moet doen (zelf niet geprobeerd)

...

• Marruk
AwesomE schreef op 15 december 2003 @ 22:59:
[...]

ik heb hetzelfde gehad, ik heb die quest maar gelaten schijnt achteraf dat je je helm af moet doen (zelf niet geprobeerd)
heb weer eens een stukje opnieuw gedaan een binding gegeven vlakbij die brainpool. dat werkt ook :)

TMAXTINT

Verwijderd

Op wlke server speelt iedreen hier nu dan?

• Ivo-Jonker
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-03 09:36
@ cybermans, kzag hier idd een linux installer staan op mn cd's.

wat 'n gezooi trouwens met die key's had hier 'n cd key die 't niet deed, wat bleek
A's waren inwerkelijkheid R's. zelfs met vergrootglas was 't nog lastig.

@prototype: kzit op mystic realm, nwn.demonserver.de gemaakt door wat nederlanders. wel gezelly zo nu en dan

• Marruk
Weer even een vraagje.

Ik zit nu in cania bij 'the prison of ice' waar 'the knower of all names' gevangen zit. Ik heb die baator (last guardian) al dood maar nu moet ik iets met die catapult doen. Hij zeurt iets over 'if you had a counterweight' maar waar vind ik die?

TMAXTINT

• Marruk
Ah, al gevonden. Wel sneaky bedacht hoor dat stukje :)

TMAXTINT

• AwesomE
Marruk schreef op 19 december 2003 @ 18:25:
Ah, al gevonden. Wel sneaky bedacht hoor dat stukje :)
tinkerbell ;P

...

Verwijderd

Ik om niet voorbij lvl2 waar je de vier chains moet hebben om de deur open te doen. Ik heb ze allemaal behalve de gele. Ik heb echt alles dood gemaakt en alls drie keer nagelopen. Iemand een idee?

Ik heb nog in de debugmode de teleport cheat getracht te gebruiken om voorbij die deur te komen maar dan loopt NWN vast :(

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Verwijderd schreef op 26 december 2003 @ 22:40:
Ik om niet voorbij lvl2 waar je de vier chains moet hebben om de deur open te doen. Ik heb ze allemaal behalve de gele. Ik heb echt alles dood gemaakt en alls drie keer nagelopen. Iemand een idee?

Ik heb nog in de debugmode de teleport cheat getracht te gebruiken om voorbij die deur te komen maar dan loopt NWN vast :(
mmm is dat niet gelijk bij het begin van de level ?
die gene wordt voor je neus neergeschoten die heeft er ook 1 bij zich.

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Zat die gele chain niet in die goblin die op je af komt gelopen helemaal in het begin van dat level?

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

rockgiant ;)

Verwijderd

Mensen, bedankt voor de gele kettingtip _/-\o_

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Ik heb een klein probleempje met deze expansion, je kan deze niet goed multiplayer doen. Aan het begin van chapter 1 van de expansion loopt alles door de war (zoals andere characters kunnen gewoon rondlopen in die 1e droom, en kunnen er nooit meer uit komen. En mocht je mazzel hebben dat je er wel doorheen komt (gebeurt soms) dan kan er maar 1 character (de 1e) door die well heen naar de underdark. De rest kan dan niet verder. En teleport naar party leader werkt ook (nog) niet op dat punt.

Zijn wij de enige die dit probleem hebben? of is deze campaign gewoon te buggy om multiplayer gespeeld te worden ?

(we gebruiken versie 1.61, met SoU erbij)

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Hotu is SP only.

• Bene

Bene

list incomprehension

BlackMage schreef op 28 december 2003 @ 20:37:
Zijn wij de enige die dit probleem hebben? of is deze campaign gewoon te buggy om multiplayer gespeeld te worden ?
Kijk even op NWvault, daar staat ergens op de frontpage nog een ERF die de ergste bugs verhelpt en het allemaal redelijk speelbaar maakt met 2 of meer man.

Edit: URL gefixed

[ Voor 3% gewijzigd door Bene op 29-12-2003 15:50 . Reden: Bene kan geen URLs schrijven ]

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
Hmm.. die cutscenes zorgen trouwens wel voor bugs, bij het gedeelte met die chains [waar je die flesh golem naar binnen ziet rennen] bleef die haken achter de deur, en stond dus de golem buiten, en de deur open, ik kon zonder de chains gewoon naar binnen :D

[ja ik heb wel alle chains toch gehaald, de extra experience is altijd handig..]

Wat voor een characters gebruikt iedereen zo'n beetje ? ik heb nu een 1/21 monk/cleric, heb al 2 islands gedaan in underdark, en ga nu de 'echte' underdark in [Ik heb het grootste gedeelte gedaan zonder de thiefling, want ik had nog niet eens met hem gesproken]

• Bene

Bene

list incomprehension

HotU multiplayer fix hierzo.

Ik ging er fluitend doorheen met een fighter/rogue, 2x keen kukhri, knockdown en devastating critical - tot het golem eiland, daar ben ik na het eerste pak slaag toch maar omheen gekropen. Tip: bewaar spullen waar de shopkeepers het maximale voor betalen tot hoofdstuk 3.

Verwijderd

Om weer even wat leven te blazen in de brouwerij...

NWN spelen online is natuurlijk leuk...en laten er nou toevallig lego online mods te downloden zijn :D

1 van de leukste vindt ik Middle Earth Role Playing (of M.E.R.P. for short).

M.E.R.P. is een NWN module die 24/7 gespeeld kan worden.
Het is dus eigenlijk een soort MMORPG, maar dan gratiz :D

Anyway, wat eerste impressies van deze Mod.

1. Je krijgt gelijk een lvl up als je begint, dus je start als lvl 2 speler.

2. Je krijgt wel ERG veel XP als beginnende speler, 126 XP voor een wolf, en daar lopen er veel van rond in de eerste area en zijn best te doen voor een lvl 2.

3. De creaturespawning past zich aan aan het lvl dat je bent of het gemiddelde van de groep. Zo krijg je dus niet de ele tijd dezelfde creatures. Dus de wolven die ik net noemden worden beren bij lvl 4 en Jaguars bij lvl 6 enzo... zo blijft het "moeilijk" .

4. er zijn veel area's die, zolang je op het pad blijft, geen enemies bieden. Zo ben ik al eens van de ene stad naar de andere gerent zonder enige weerstand (dat waren iets van 8 area's).

5. Veel "kleine" quests dus veel te doen.

6. Items zijn lvl afhankelijk, dus je kan als lvl 1 niet gelijk met +5 spullen rondlopen. Wel zo eerlijk.

7. veel verhaal....niet zo moeilijk met LOTR als guideline ;)

8. Zo makkelijk als je XP krijgt in de eerste lvls, des te moelijker wordt het hoe hoger in lvl je komt.
Dus wees niet bang dat je in 3 dagen lvl 40 bent ;)

Dus al in al, een best leuke PW.
Ik was bang voor een hoog "Diablo" gehalte met veel powergamers, maar dat valt reuze mee.

Zeker een aanrader.
Downloaden dus...
Meer info over hoe en wat kun je hier vinden.

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Topicstarter
Hieronder zie je duidelijk hoe de sky kan bijdragen aan de sfeer in NWN:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/YVQ15W50QP/picserver.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/LA6QL4854G/picserver.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/KX66VZJ73Z/picserver.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/4C1SOG045P/picserver.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/XH6NK628Y6/picserver.jpeg

En nog een paar close-ups waar je duidelijk ziet hoe het detail sinds HotU omhoog is gegaan:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/WJZL91Q5ZW/picserver.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/2R37WDCNB5/picserver.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/5645EXA5E7/picserver.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/ERFQ0NQ779/picserver.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/9E7CQ1K0MK/picserver.jpeg
Pagina: 1 2 Laatste