TMAXTINT
Verwijderd
Ik om niet voorbij lvl2 waar je de vier chains moet hebben om de deur open te doen. Ik heb ze allemaal behalve de gele. Ik heb echt alles dood gemaakt en alls drie keer nagelopen. Iemand een idee?
Ik heb nog in de debugmode de teleport cheat getracht te gebruiken om voorbij die deur te komen maar dan loopt NWN vast
Ik heb nog in de debugmode de teleport cheat getracht te gebruiken om voorbij die deur te komen maar dan loopt NWN vast
mmm is dat niet gelijk bij het begin van de level ?Verwijderd schreef op 26 december 2003 @ 22:40:
Ik om niet voorbij lvl2 waar je de vier chains moet hebben om de deur open te doen. Ik heb ze allemaal behalve de gele. Ik heb echt alles dood gemaakt en alls drie keer nagelopen. Iemand een idee?
die gene wordt voor je neus neergeschoten die heeft er ook 1 bij zich.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Zat die gele chain niet in die goblin die op je af komt gelopen helemaal in het begin van dat level?
rockgiant
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Ik heb een klein probleempje met deze expansion, je kan deze niet goed multiplayer doen. Aan het begin van chapter 1 van de expansion loopt alles door de war (zoals andere characters kunnen gewoon rondlopen in die 1e droom, en kunnen er nooit meer uit komen. En mocht je mazzel hebben dat je er wel doorheen komt (gebeurt soms) dan kan er maar 1 character (de 1e) door die well heen naar de underdark. De rest kan dan niet verder. En teleport naar party leader werkt ook (nog) niet op dat punt.
Zijn wij de enige die dit probleem hebben? of is deze campaign gewoon te buggy om multiplayer gespeeld te worden ?
(we gebruiken versie 1.61, met SoU erbij)
Zijn wij de enige die dit probleem hebben? of is deze campaign gewoon te buggy om multiplayer gespeeld te worden ?
(we gebruiken versie 1.61, met SoU erbij)
Kijk even op NWvault, daar staat ergens op de frontpage nog een ERF die de ergste bugs verhelpt en het allemaal redelijk speelbaar maakt met 2 of meer man.BlackMage schreef op 28 december 2003 @ 20:37:
Edit: URL gefixed
[ Voor 3% gewijzigd door Bene op 29-12-2003 15:50 . Reden: Bene kan geen URLs schrijven ]
Hmm.. die cutscenes zorgen trouwens wel voor bugs, bij het gedeelte met die chains [waar je die flesh golem naar binnen ziet rennen] bleef die haken achter de deur, en stond dus de golem buiten, en de deur open, ik kon zonder de chains gewoon naar binnen 
[ja ik heb wel alle chains toch gehaald, de extra experience is altijd handig..]
Wat voor een characters gebruikt iedereen zo'n beetje ? ik heb nu een 1/21 monk/cleric, heb al 2 islands gedaan in underdark, en ga nu de 'echte' underdark in [Ik heb het grootste gedeelte gedaan zonder de thiefling, want ik had nog niet eens met hem gesproken]
[ja ik heb wel alle chains toch gehaald, de extra experience is altijd handig..]
Wat voor een characters gebruikt iedereen zo'n beetje ? ik heb nu een 1/21 monk/cleric, heb al 2 islands gedaan in underdark, en ga nu de 'echte' underdark in [Ik heb het grootste gedeelte gedaan zonder de thiefling, want ik had nog niet eens met hem gesproken]
HotU multiplayer fix hierzo.
Ik ging er fluitend doorheen met een fighter/rogue, 2x keen kukhri, knockdown en devastating critical - tot het golem eiland, daar ben ik na het eerste pak slaag toch maar omheen gekropen. Tip: bewaar spullen waar de shopkeepers het maximale voor betalen tot hoofdstuk 3.
Ik ging er fluitend doorheen met een fighter/rogue, 2x keen kukhri, knockdown en devastating critical - tot het golem eiland, daar ben ik na het eerste pak slaag toch maar omheen gekropen. Tip: bewaar spullen waar de shopkeepers het maximale voor betalen tot hoofdstuk 3.
Verwijderd
Om weer even wat leven te blazen in de brouwerij...
NWN spelen online is natuurlijk leuk...en laten er nou toevallig lego online mods te downloden zijn
1 van de leukste vindt ik Middle Earth Role Playing (of M.E.R.P. for short).
M.E.R.P. is een NWN module die 24/7 gespeeld kan worden.
Het is dus eigenlijk een soort MMORPG, maar dan gratiz
Anyway, wat eerste impressies van deze Mod.
1. Je krijgt gelijk een lvl up als je begint, dus je start als lvl 2 speler.
2. Je krijgt wel ERG veel XP als beginnende speler, 126 XP voor een wolf, en daar lopen er veel van rond in de eerste area en zijn best te doen voor een lvl 2.
3. De creaturespawning past zich aan aan het lvl dat je bent of het gemiddelde van de groep. Zo krijg je dus niet de ele tijd dezelfde creatures. Dus de wolven die ik net noemden worden beren bij lvl 4 en Jaguars bij lvl 6 enzo... zo blijft het "moeilijk" .
4. er zijn veel area's die, zolang je op het pad blijft, geen enemies bieden. Zo ben ik al eens van de ene stad naar de andere gerent zonder enige weerstand (dat waren iets van 8 area's).
5. Veel "kleine" quests dus veel te doen.
6. Items zijn lvl afhankelijk, dus je kan als lvl 1 niet gelijk met +5 spullen rondlopen. Wel zo eerlijk.
7. veel verhaal....niet zo moeilijk met LOTR als guideline
8. Zo makkelijk als je XP krijgt in de eerste lvls, des te moelijker wordt het hoe hoger in lvl je komt.
Dus wees niet bang dat je in 3 dagen lvl 40 bent
Dus al in al, een best leuke PW.
Ik was bang voor een hoog "Diablo" gehalte met veel powergamers, maar dat valt reuze mee.
Zeker een aanrader.
Downloaden dus...
Meer info over hoe en wat kun je hier vinden.
NWN spelen online is natuurlijk leuk...en laten er nou toevallig lego online mods te downloden zijn
1 van de leukste vindt ik Middle Earth Role Playing (of M.E.R.P. for short).
M.E.R.P. is een NWN module die 24/7 gespeeld kan worden.
Het is dus eigenlijk een soort MMORPG, maar dan gratiz
Anyway, wat eerste impressies van deze Mod.
1. Je krijgt gelijk een lvl up als je begint, dus je start als lvl 2 speler.
2. Je krijgt wel ERG veel XP als beginnende speler, 126 XP voor een wolf, en daar lopen er veel van rond in de eerste area en zijn best te doen voor een lvl 2.
3. De creaturespawning past zich aan aan het lvl dat je bent of het gemiddelde van de groep. Zo krijg je dus niet de ele tijd dezelfde creatures. Dus de wolven die ik net noemden worden beren bij lvl 4 en Jaguars bij lvl 6 enzo... zo blijft het "moeilijk" .
4. er zijn veel area's die, zolang je op het pad blijft, geen enemies bieden. Zo ben ik al eens van de ene stad naar de andere gerent zonder enige weerstand (dat waren iets van 8 area's).
5. Veel "kleine" quests dus veel te doen.
6. Items zijn lvl afhankelijk, dus je kan als lvl 1 niet gelijk met +5 spullen rondlopen. Wel zo eerlijk.
7. veel verhaal....niet zo moeilijk met LOTR als guideline
8. Zo makkelijk als je XP krijgt in de eerste lvls, des te moelijker wordt het hoe hoger in lvl je komt.
Dus wees niet bang dat je in 3 dagen lvl 40 bent
Dus al in al, een best leuke PW.
Ik was bang voor een hoog "Diablo" gehalte met veel powergamers, maar dat valt reuze mee.
Zeker een aanrader.
Downloaden dus...
Meer info over hoe en wat kun je hier vinden.
Hieronder zie je duidelijk hoe de sky kan bijdragen aan de sfeer in NWN:

En nog een paar close-ups waar je duidelijk ziet hoe het detail sinds HotU omhoog is gegaan:

En nog een paar close-ups waar je duidelijk ziet hoe het detail sinds HotU omhoog is gegaan: