Toon posts:

Iemand that's write van Opus al op Lite-On 411S geprobeerd?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK ben op zoek naar goeie dvd-r's, maar met al die topic's hier kom ik er niet echt meer uit. Heb zelf Datawrite's,matsui's en princo's geprobeerd. Allen 4x.

Datawrite's branden wel op 4x speed maar tijdens de film hapert het beeld vaak.
Matsui's branden meestal niet of maar op 1x speed, dan zijn ze wel goed te lezen.
Princo's nog geen problemen mee gehad.

Was nu van plan that's write(LEADDATA01) bij opussupplies te kopen, heeft iemand hier ervaringen mee i.c.m. deze brander?

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-03 08:51

FastBunny

Give it the Works !

een lite-on 1300? Volgens mij is het liteon 4x1S of een NEC 1x00 :) Haal je niet 2 dingen door elkaar?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Topicstarter
het is inderdaad een lite-on 411s

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 15:05:
IK ben op zoek naar goeie dvd-r's, maar met al die topic's hier kom ik er niet echt meer uit.
Was nu van plan that's write(LEADDATA01) bij opussupplies te kopen, heeft iemand hier ervaringen mee i.c.m. deze brander?
Heb al gelezen in wat topics over kwaliteit dat de that's write niet zo goed zijn.
Waarom ga je niet voor DVD+R? Je hebt toch een dualbrander voor iets? :+

Verwijderd

Topicstarter
Tja maakt mij op zich niet zoveel uit wat voor dvd's het zijn, als ze maar goed in me standalone speler gedraaid kunnen worden.
Zijn platinums dan een beetje goeie kwaliteit?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 15:22:
Tja maakt mij op zich niet zoveel uit wat voor dvd's het zijn, als ze maar goed in me standalone speler gedraaid kunnen worden.
Zijn platinums dan een beetje goeie kwaliteit?
Als je voor kwaliteit gaat kan je beter een iets beter merk kiezen. Lees maar eens hier. Daar kwam uit dat je best voor een mediacode van Ricoh of Tayo yuden ging.

Als je toch goedkoper wil, zoek wat op over de compatibiliteit met je standalone speler. Kan wel zijn dat andere gebruikers goede ervaringen hebben met goedkopere media.

Persoonlijke mening: Koop een merk met naam, dan heb je tenminste binnen een jaar nog iets aan je dvds en ben je 'zeker' dat je geen dure onderleggertjes koopt.
Heb heel goede ervaring met fuji dvds...
linkje naar fuji in pricewatch

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 15:32 . Reden: linkje naar pricewatch ]

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik kan dus niet gewoon goedkoop doen.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Titelfix "liteon 1300" --> "Lite-On 411S" :X
Pagina: 1