Feature request

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Ik loop nu de nieuws0ls van het afgelopen weekend na en ik loop tegen het lastige feit aan dat de weging nogal tegen mij werkt als ik reacties wil modereren, vooral de nieuws0ls van zaterdag zijn op die manier voor mij zo lastig te modereren (ik moet af en toe een reactie 20x modereren voordat er een punt bij komt of af gaat) dat ik niet alle draden kan doen. Ik moet ten slotte ook werken :P

Daardoor moeten de PowerMods dus weer opdraven om die reacties goed te zetten terwijl ze het al druk genoeg hebben.

Is het een idee om de weging (dus hoe later je mod, hoe minder invloed je hebt op de score) weg te laten bij mensen die LM'tje zijn? Het zou ons werk een stuk makkelijker maken en het zou de PM's ontlasten.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Beaves schreef op 24 november 2003 @ 11:02:
Is het een idee om de weging (dus hoe later je mod, hoe minder invloed je hebt op de score) weg te laten bij mensen die LM'tje zijn? Het zou ons werk een stuk makkelijker maken en het zou de PM's ontlasten.
Maak je daarmee niet effectief van een LM een PM?

* Delerium heeft namelijk 2 jaar terug zoiets voorgesteld om makkelijk een PM te maken.
Niet vervalbare modweging voor mensen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Ecteinascidin schreef op 24 november 2003 @ 11:15:
[...]

Maak je daarmee niet effectief van een LM een PM?

* Beaves heeft namelijk 2 jaar terug zoiets voorgesteld om makkelijk een PM te maken.
Niet vervalbare modweging voor mensen.....
Nee, want jullie kunnen een reactie meteen op een score zetten, wij kunnen dat niet. Als wij een reactie van +4 naar +1 willen krijgen zullen wij een aantal handelingen meer moeten doen dan jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:48

botoo

💀 too old to die young

Detail-features in de LM pompen lijkt me niet nodig omdat de LM feitelijk naar zijn eind gaat lopen in deze vorm, en uiteindelijk is de PM er om dat soort 'problemen' (op verzoek) te corrigeren :).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Beaves schreef op 24 november 2003 @ 11:42:
[...]

Nee, want jullie kunnen een reactie meteen op een score zetten, wij kunnen dat niet. Als wij een reactie van +4 naar +1 willen krijgen zullen wij een aantal handelingen meer moeten doen dan jullie.
Jah, maar het betekent dus wel dat je kort voor sluiting van de modtermijn met 3 handelingen een reactie van 3 naar 0 kunt duwen bijvoorbeeld. Nu mag van de mensen die LM zijn verwacht worden dat ze redelijk weten waar de grenzen liggen en wat not done is, maar toch ben ik met * Superdeboer eens dat het materieel gezien toch een PM wordt op die manier.

Het komt er namelijk op neer dat een doodgemodde reactie (was dacht ik juist één van de redenen waarom de PM uitgevonden werd) alsnog met een paar muisklikken door een LM van een totaal andere score voorzien kan worden. Ik persoonlijk zou daar als LM geen gebruik van willen maken. Ik vind eigenlijk dat dat niet in het pakket van een LM zou moeten zitten, omdat de PM daarmee een beetje z'n meerwaarde verliest.

Als de PM's het niet aankunnen dan vind ik dat er extra PM's bij moeten komen, iets dat nu ook al gestaag gebeurt. Het lijkt me echter geen goede zaak om de betrekkelijk grote groep van LM's te voorzien van PM-like tools. Als dat trouwens eenvoudig was geweest dan had dat ook wel een paar jaar eerder gekund lijkt me? ;)

Als het aan mij ligt niet doen dus. Kortgezegd: ik zou me liever concentreren op het uitzoeken van nieuwe goeie PM's dan op het uitbreiden van het takenpakket van de bestaande groep LM's. :)

edit:
Wat botoo zegt ^^ :Y)

[ Voor 2% gewijzigd door Superdeboer op 24-11-2003 11:54 . Reden: Spuit11 enzo :/ ]

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Als dat trouwens eenvoudig was geweest dan had dat ook wel een paar jaar eerder gekund lijkt me?
Dit meen je toch niet serieus he, het heeft eeuwen geduurd voordat de LM er was :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Beaves schreef op 24 november 2003 @ 12:05:
[...]

Dit meen je toch niet serieus he, het heeft eeuwen geduurd voordat de LM er was :X
Ja ik bedoel dus terwijl de LM er was. ;) :D (Dus nadat duidelijk werd dat de ontwikkeling van de PM op de lange baan ging.)

Zoals je zelf ook weet is de LM er heel snel gekomen nadat het idee voor die tijdelijke oplossing was ontstaan. Dat was maar een in verhouding kleine aanpassing van de rechten van het Lieve Adje. Zie ook dit draadje dat je je vast nog wel kunt herinneren. :P

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Pagina: 1