Ik loop nu de nieuws0ls van het afgelopen weekend na en ik loop tegen het lastige feit aan dat de weging nogal tegen mij werkt als ik reacties wil modereren, vooral de nieuws0ls van zaterdag zijn op die manier voor mij zo lastig te modereren (ik moet af en toe een reactie 20x modereren voordat er een punt bij komt of af gaat) dat ik niet alle draden kan doen. Ik moet ten slotte ook werken 
Daardoor moeten de PowerMods dus weer opdraven om die reacties goed te zetten terwijl ze het al druk genoeg hebben.
Is het een idee om de weging (dus hoe later je mod, hoe minder invloed je hebt op de score) weg te laten bij mensen die LM'tje zijn? Het zou ons werk een stuk makkelijker maken en het zou de PM's ontlasten.
Daardoor moeten de PowerMods dus weer opdraven om die reacties goed te zetten terwijl ze het al druk genoeg hebben.
Is het een idee om de weging (dus hoe later je mod, hoe minder invloed je hebt op de score) weg te laten bij mensen die LM'tje zijn? Het zou ons werk een stuk makkelijker maken en het zou de PM's ontlasten.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr