Toon posts:

zelfde vraag als vanmorgen

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
maar dan nu, met de opmerking dat mijn schijf het wel in dos en win 98 doet???
kan ik nu iets makkelijks ermee of niet?
je moet die topics niet zo snel blokken, ik stel die vraag niet voor niet! ik had al in de faq gekeken!!

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Waar gaat dit over? Denk je nou echt dat iemand die jouw oude topic niet kent nu weet waar dit over gaat? Denk je dat je nu geholpen gaat worden?

Je topics worden echt niet voor niets op slot gezet. Lees de Faq eens goed door, want zo kom je hier nergens.

[ Voor 51% gewijzigd door Mike Jarod op 23-11-2003 20:30 ]

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
oude topic1e partitie op 2e hd is kapot

TS: lees eerst dit even door :(
Hoe krijg ik verloren gaande data terug?
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

[ Voor 65% gewijzigd door HielkeJ op 23-11-2003 20:31 ]

Verwijderd

lekker duidelijk topic, denk niet dat die voor niets een slotje heeft en vermeld dan iig het oude topic nummer:S

Verwijderd

En hoe moeten wij die het deze morgend niet gelezen hebben het nu weten?
Iets meer info is wel nodig!

Tevens vermoed ik ook dat deze vrij snel op slot gaat gaan.

[edit] er waren er precies sneller dan mij :p

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2003 20:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja sorry, thnx hielke!
ik zit hier op andere pc en niet ingelogd enzo, maar iemand een idee, alvorens ik alles ga omzetten?

• Pantagruel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:48

Pantagruel

Mijn 80486 was snel,....was!

Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 20:28:
maar dan nu, met de opmerking dat mijn schijf het wel in dos en win 98 doet???
kan ik nu iets makkelijks ermee of niet?
je moet die topics niet zo snel blokken, ik stel die vraag niet voor niet! ik had al in de faq gekeken!!
Zelfredzaamheid staat bovenaan in tweakerland, dus wat heb je zoal al gedaan voordat je hier met je vraag komt ???

Er zijn diverse data rescue pakketjes (R-desk, Easy recover pro van Ontrack), zoek en gij zult vinden.

SLOTJE!

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R

Verwijderd

Topicstarter
lees dan, ik ga toch niet dat half werkende progje gebruiken wat mijn namen ook nog verneukt, weet de naam al niet meer, was geel/oranje achtig, en niet al te groot, volgens mijn de 1e uit de faq.
ALS mijn data nog op mijn schijf staat?? hoe komt het dat win xp hem niet kan lezen, of een fout zien, en win 98 en dos wel?
tis dat ik niet toevallig nog 25 gig vrijheb, anders was er helemaal geen probleem!

• Pantagruel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:48

Pantagruel

Mijn 80486 was snel,....was!

Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 20:47:

SNIP
ALS mijn data nog op mijn schijf staat?? hoe komt het dat win xp hem niet kan lezen, of een fout zien, en win 98 en dos wel?
tis dat ik niet toevallig nog 25 gig vrijheb, anders was er helemaal geen probleem!
Dan ga je toch gewoon met win98 de data veiligstellen

Maaruh ook al es geprobeerd om mbv de XP cd op te staren en een rescue te doen. Kun je vanuit de console zien of de data no goed is.

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-03 22:06

The Third Man

The Third Jellyfish

Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 20:47:
lees dan, ik ga toch niet dat half werkende progje gebruiken wat mijn namen ook nog verneukt, weet de naam al niet meer, was geel/oranje achtig, en niet al te groot, volgens mijn de 1e uit de faq.
Ik zou eerst eens wat gas terug nemen, ik begrijp dat je gefrustreerd bent over het uitvallen van je schijf (en helemaal dat het alleen in XP gebeurt), maar door ook nog eens bot tegen ons en de modjes te doen schiet je helemaal niks op.

Ik zou het wat simpel aanpakken: kopieer in Win98 alles naar je 1e schijf en formatteer je 2e schijf compleet en zet alles weer terug.

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03-2025
wat een onduidelijk kuttopic.

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-03 09:47

Mentalist

[avdD]

BalusC in "1e partitie op 2e hd is kapot"

Als je dat al gelezen hebt, wat heb je dan geprobeerd van de mogelijkheden die daarin staan? Wat heeft dat opgeleverd? Kan je wat meer info geven? (FAT/NTFS, om maar wat te noemen)

Zie ook : Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!. Je had dus gewoon even contact met BalusC op moeten nemen, dan was je er vast wel uitgekomen.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.