Hallo mensen, Ik ben een gamesite aan het bouwen maar het gaat niet zoals ik wil. Ik wil een site als www.gamer.nl maken. Dus niet een kopie maar gewoon een mooie strakke site. Ik ken niemand die mij wil/kan helpen dus vraag ik het hier. Is er iemand die mij kan/wil begeleiden door het proces van zon (game)site bouwen plz add me op msn op hofkensben@hotmail.com. Alvast bedankt....
Met zoiets kan je niet echt "begeleid" worden, je moet het gewoon stap voor stap leren. Je kan ook zoiets niet van vandaag op morgen, dus je zal geduld moeten hebben.
En voor zoiets gebruik je geen tabellen maar enkel divs
.
En voor zoiets gebruik je geen tabellen maar enkel divs
[ Voor 20% gewijzigd door coubertin119 op 23-11-2003 19:27 ]
Skat! Skat! Skat!
mailto:webmaster@gamer.nlVerwijderd schreef op 23 november 2003 @ 19:22:
Hallo mensen, Ik ben een gamesite aan het bouwen maar het gaat niet zoals ik wil. Ik wil een site als www.gamer.nl maken. Dus niet een kopie maar gewoon een mooie strakke site. Ik ken niemand die mij wil/kan helpen dus vraag ik het hier. Is er iemand die mij kan/wil begeleiden door het proces van zon (game)site bouwen plz add me op msn op hofkensben@hotmail.com. Alvast bedankt....
En ga daarna eens wat FAQs lezen zoals P&W FAQ - Het FAQ/Beleid topic en http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Dit topic is gesloten.
![]()