The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!
A7N8X wil niet boven 200FSB
Daar kampen ze namelijk ook met Bartons die niet boven de 200mhz FSB zijn te krijgen terwijl anderen dat zonder problemen doen. Het lijkt er dus op dat die Bartons per verschillende revisie nogal eens aangepast worden...
Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)
Verwijderd
die andere halen 166 makkelijk maar oc'en lukt niet (200fsb)
Misschien een hele overbodige suggestie: kan het niet een koelingsprobleem geweest zijn? Kan je maar op 1 manier achter komen en dat is nogmaals de cpu's wisselen
Leuke lamp, overigens !!
The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!
Sorry dat ik zo laat reageer, ik lag onder de tafel van het lachen.Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 18:54:
prutsen is toch je leven? misschien dat het daaraan ligt.
Ik heb een 2700+ geen barton dus en die draait wel gewoon op 200. Is dit uberhaupt wel mogelijk ? (Ja zou je zeggen want je zegt toch zelf dat ie op 200 draait..... oke maar ik heb toch m`n twijfels
Verwijderd
Het kan zelfs aan je mobo liggen, op m´n eerste abit liep ie voor geen meter, terwijl ie op een ander "indentiek" mobo (zelfde bios enz) als de brandweer ging
Dan vindt ik het nog vreemd dat op het zelfde mobo de ene 2500+ wel goed draaid en de andere 2500+ in de stres gaat terwijl ze op een ander mobo wel allebei goed draaien. Je zou dan denken dat er verschil zit in de beide processors.Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 01:48:
@ topicstarter:
Het kan zelfs aan je mobo liggen, op m´n eerste abit liep ie voor geen meter, terwijl ie op een ander "indentiek" mobo (zelfde bios enz) als de brandweer ging
ja misschien wat voor de handliggend maar moest het fff vragen.
(btw, heb zelf barton 2500+ op 440FSB draaien nu, was echt helemaal geen probleem, alleen de multiplyer moest wat lager.)
heb je die oude CPU ook op 200 getest eigenlijk? of de nieuwe op 166?
als je je geheugen op 200 draaied en je frontbus op 166 moet je chipset extra hard werken namelijk, dat gaat niet altijd goed.
[ Voor 31% gewijzigd door Countess op 25-11-2003 23:03 ]
mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!
Zelf als de proc op 166 liep en de mem op 100 ging het niet goed.