LG F900B 19 en Vision Master Pro 455

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• hobbeldebobbel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 22:11
goeie dag.....

ik ben op zoek naar een 19" monitor, en het liefst een zwarte (en goede looks)
ik ha d eigenlijk de iiyama Vision Master Pro 455 gehad in het zwart , maar nu blijkt dat ie niet meer te leveren is in zwart :( en dus niet echt leuk.... want eigenlijk vind ik witte/ivoren monitoren niet echt mooi :) ......

dus ik ben verder op zoek gegaan en kwam op de LG uit....en dan de F900B Heeft iemand hier ervaringen mee, of zegt iemand... NEEEEEE geen lg of juist JAAAAAAAAAAAAA wel en lg...

de toepassingen waarvoor ik de monitor zal gaan gebruiken is autocad en 3d studio max :) dus ik zal best wel een tijdje achter de computer verblijven.....

budget is maximaal 300 euro...

is er nog een verschil tussen het sleuvenmasker van iiyama en het mechanisme van LG?
en wat is het verschil tussen de LG F900B en LG F900P?

weet iemand waar deze monitoren (iiyama en LG)langs elkaar verkocht worden? zodat ik een keuze kan maken? (misschien dat hier medewerkers van een winkel rond lopen ;)

hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06 09:56
Persoonlijk ben ik, met name de laatste tijd, meer een voorstander van LG dan iiyama... en dan zeker de low-end series... daar valt iiyama de laatste tijd IMO wat tegen... Overigens verkopen ze bij MyCom beide merken.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Verwijderd

Ik heb hele goede ervaringen met LG de service is perfect. Laatst een kapotyte 19 ich tft. gebeld volgende dag omgeruild door LG zelf aan huis! toppie

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04:49

aKra

Intentionally left blank.

LG F900P is mijn beeldbuis hier, maar ik moet zeggen ik ben er uitermate door LG teleurgesteld, ik dacht eerst een mega goede keus gemaakt te hebben maar ik heb al 8 x moeten RMA-en en dan heb ik nu eindelijk een scherm die 'niet veel' probleempjes heeft.

De ene heeft weer dat als je van zwart naar wit gaat dat alles dan roze wordt, de ene heeft weer onderaan en bovenaan een zware verkleuring, de ene weer bij tekst een leuke rode rand eromheen, de andere kan je niet recht krijgen, en je hebt ze er zelfs tussen zitten die effe 5s niks doen en dan weer gewoon beeld geven en dat 10 x in een uur ofzo!

Maar een keuze moet je zelf maken, maar een ding is zeker, over de RMA ben ik zeer tevreden! :Y)

Intentionally left blank.

Verwijderd

aKra schreef op 22 november 2003 @ 19:24:
LG F900P is mijn beeldbuis hier, maar ik moet zeggen ik ben er uitermate door LG teleurgesteld, ik dacht eerst een mega goede keus gemaakt te hebben maar ik heb al 8 x moeten RMA-en en dan heb ik nu eindelijk een scherm die 'niet veel' probleempjes heeft.

De ene heeft weer dat als je van zwart naar wit gaat dat alles dan roze wordt, de ene heeft weer onderaan en bovenaan een zware verkleuring, de ene weer bij tekst een leuke rode rand eromheen, de andere kan je niet recht krijgen, en je hebt ze er zelfs tussen zitten die effe 5s niks doen en dan weer gewoon beeld geven en dat 10 x in een uur ofzo!

Maar een keuze moet je zelf maken, maar een ding is zeker, over de RMA ben ik zeer tevreden! :Y)
Ik heb hier ook sinds een half jaar een F900P staan en heb daar nog helemaal geen problemen mee gehad. Dus geen rare verkleuringen ofzo

• hobbeldebobbel
aKra schreef op 22 november 2003 @ 19:24:
rma-en??? ben ik heel dom als ik vraag: wasdah??

ik wil voordat ik die 300 euries uit ga geven natuurlijk weten wat voor scherm ik ga kopen...
maar bij de mycom staan ze dus allebei? hmm strange ben vrijdag bij de mycom geweest (kastje gekocht :) ) maar heb hem toen niet zien staan.... vast scheel gekeken... dinsdag nog maar een keer langs dan :)

[ Voor 48% gewijzigd door hobbeldebobbel op 22-11-2003 20:14 ]

maar die staat er niet

Verwijderd

hobbeldebobbel schreef op 22 november 2003 @ 19:39:
[...]

rma-en??? ben ik heel dom als ik vraag: wasdah??
Terugsturen voor reparatie

• bobsnl
  • Laatst online: 26-06 09:56
hobbeldebobbel schreef op 22 november 2003 @ 19:39:
[...]
maar bij de mycom staan ze dus allebei? hmm strange ben vrijdag bij de mycom geweest maar heb hem toen niet zien staan.... vast scheel gekeken... dinsdag nog maar een keer langs dan :)
Ben je in Eindhoven geweest? Ik weet iig dat de MM904 er in het wit op demo staat .... van LG staan er iig een aantal 17"-es gedisplayed... Ik zie overigens op de site dat ze de MM904 niet meer in het zwart voeren, maar je kan altijd vragen of ze eventueel te bestellen zijn he ;)

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

• hobbeldebobbel
ok dan dan gaan we nog maar eens kijken....

voor de rest geen ervaringen met die F900B??

maar die staat er niet

• Pollewob
  • Niet online
http://gathering.tweakers..._messages/610591#ervaring

Beste manier om te weten te komen of een monitor wat voor je is is door er een in een winkel te bekijken, zoals bovenstaand linkje dus al aangeeft. Dat is ook de reden dat topics als deze geen nut hebben, dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.