[nfsu]gaat terug naar windows bij loading

Pagina: 1
Acties:
  • 243 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
hey

ik heb een radeon 9800, als ik een race wil gaan rijde gaat hij terug naar windows, ik heb catalyst 3.7
wat zou de fout kunnen zijn?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 20:12
meer info zou ook wel welkom zijn :z

- wat zijn je specs?
- wat heb je zoal zelf al geprobeert? (hele belangrijke! ;) )

• darkdesign
  • Niet online
spects:
xp amd 2800+
sapphire radeon 9800
atn8x deluxe
2x256 twinx ram van cosair

Ik heb al opnieuw geinstaleert, ik heb op alle resoluties geprobeert, ik heb nieuwe patch gedownload.

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Misschien dat dit helpt?
The work-round for this is to set your regional settings to
'ENGLISH (United States)' - yes, it's a bit unconvenient, but
it will atleast make you able to play this magnificent game.

For all we know, this would probably also be a work-around for
the real game too, so that if you happen to have a original
copy, and it still drops out, then its worth a try to check to
see if it might fix it up.

• darkdesign
  • Niet online
Hoe doe je dat? Want ik ben al bij de landinstellingen te kijken maar ik weet nie wat ik daar moet doen.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:25
darkdesign schreef op 22 november 2003 @ 15:51:
Hoe doe je dat? Want ik ben al bij de landinstellingen te kijken maar ik weet nie wat ik daar moet doen.
Configuratiescherm » Landinstellingen en dan gelijk bij de eerste dropdownbox die je ziet Engels (Verenigde Staten) kiezen :)

The devil is in the details.

• darkdesign
  • Niet online
gvd :( doet nogsteeds nix :(

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:35
ik heb iets wat er op lijkt; als ik alleen al op het pictogram dubbelklik en hij gaat laden krijg ik 1 tel een zwart scherm en daarna is ie weer terug in windows...lijkt er wel een beetje op.
Abit kt7-a
asus v8200 gforce 3
creative live player 5.1

• darkdesign
  • Niet online
Ja echt irritand, nu heb ik directx opnieuw geinstalt, nu kan ik 3 tot 4 sec rijden en dan springt hij naar windows en als ik dan in windos zit loopt de pc totaal vast :( en nu is het zelfs zo datie als ik mijn pc opstart nix met de startbalk kan doen want die reageert gewoon helemaal niet, alle programmas die ik open heb staan komen ook niet op de start balk. ik moet ik taakbeheer alles bekijken wat ik open heb staan en doormiddel van activeren naar vore halen. echt k*t

• darkdesign
  • Niet online
btw, hij gaat steeds op hetzelfde moment terug naar windows, precies op de zelfde plaats in de game, echt super klote

//edit, ik kan nu GVD windows opnieuw gaan instaleren omdat die kut startbalk nix meer doet, ik ben het nu gvd helemaal zat met da gedoe, eerst doet cod het niet op mijn radeon kaart en nu nfsu het niet, als ze nu gvd is goeie drivers gaan maken djeez. dit is gewoon klote. als iemand nog een id heeft, ik ga strax pas opnieuw instaleren dus kanik nu misschien nog wa proberen :( :( :(

//edit 2, ik ga windows niet opnieuw instaleren want ik heb de startbalk weer goed gekregen, maar nfsu blijft nogsteeds op de zelfde plek hangen helaas, some1 have a surgestion?

[ Voor 79% gewijzigd door darkdesign op 22-11-2003 17:45 ]

• marteltor
ik heb ff m`n oude drivers geupdate, nu kan ik het spel spelen...hij gaat alleen af en toe nog terug naar windows na een race...

• darkdesign
  • Niet online
hoe update je oude drivers? in ben nu weer catalyst 3.7 aant downloade. dus khoop datie het dan doet, wel jammer dat je voor het ene spel 3.8 nodig hebt, en voor de andere weer 3.7

• darkdesign
  • Niet online
kheb 3.7 weer geprobeert, maar doet nog nix

• Crash
  • Laatst online: 12-02 20:12
welke versie windows heb je?
toevallig een nederlandse versie?

• darkdesign
  • Niet online
xp pro nederlandse versie, en ik heb hem al op usa gezet

edit// zal catalyst 3.6 het wel doen? maar ik weet niet waar ik die moet downloade

[ Voor 44% gewijzigd door darkdesign op 22-11-2003 22:17 ]

• marteltor
ik heb eerst (zoals in faq een linkje naar staat) eerst m`n oude drivers deleted met detonator destroyer en toen bij nvidia.com drivers gedownload die voor alle geforce kaarten zijn, ik geloof 45.nogwat

• darkdesign
  • Niet online
maar ik heb een radeon kaart

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04-2025

xsive

ii

yo darkdesign, ik had hetzelfde probleem, is nu over,
ze hebben daar een speciale radeon patch voor uitgebracht, officieel! (geen crack/warez!)

[ Voor 93% gewijzigd door xsive op 24-11-2003 07:49 ]

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Verwijderd

Kijk in deze topic even daar staan verschillende oplossingen, bij mij doet ie et nu gewoon!

Heb je dat nieuwe driverpakket van ATi al geprobeerd, dat CoD fixed?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2003 13:53 ]

• Enthroned
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-12-2025
Als het spel tijdens het spelen uitvalt en terug naar je desktop gaat zonder enige foutmelding en je speelt met een force feedback gamepad/joystick/stuur? probeer dan eens force feedback uit te zetten.

Ik speel met een force feedback gamepad en had FF ook aanstaan maar buiten het feit dat m'n gamepad nooit FF gaf was dit bij mij ook de reden van het spontaan uitvallen van de game tijdens een race.

Ik heb deze tip van het ea forum en bij mij lijkt het tot nu toe de oplossing. :)

Updating..............

Verwijderd

heb nog steets zelfde probleem :( spel start netjes op doe dan underground of quick race maar allebei gaan terug naar windows bij t laden..

Kheb t op 2 comps geprobeert..

mb: Soltek sl-drv2
cpu: XP1800+
gpu: TI 4400

op andere pc:
mb: asus p4pe
cpu: 2,4
gpu TI 4600

allebei dus zelfde probleem...

Die patch is die er niet in een losse installeren :( niet al mijn pc''s hebben inet ffs

• caspergt
  • Laatst online: 21-04-2025
jawel, dat kan maar heb je de illegalli of de officieli ?

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Verwijderd

nog geen offi.... wil eerst wel s weten of de offi wel werkt en of het spel mn geld wel waard is
Pagina: 1