Toon posts:

[NFS:U] Hangt na een race *

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Bij mij is het anders dan dat CrispY heeft in de andere topic over NFSU.

Bij mij blijft het spel hangen nadat ik een race heb gewonnen, en het lijkt verdacht veel op dezelfde 'hanging' als bij Call of Duty. Alhoewel ik geen VPU Recover melding krijg, maar wel muziek en beeld dat blijft hangen en waar ik ook vervolgens niet meer uit komt..rebooten dus.. :x

Je raadt het al ik heb een kaart uit de Radeon serie, namelijk de Radeon 9800 Pro. Nu gaf ATi als oplossing voor het probleem bij Call of Duty om de Catalyst 3.7 drivers te gebruiken (belachelijk natuurlijk, 'moet je maar even oude drivers gaan gebruiken'). Maar goed, ik heb dus toch maar de 3.9 drivers weggepleurd en vervolgens braaf 3.7 geinstalleerd, dit helpt echter helemaal niets..sterker nog hij slaat nog eerder vast na de race dan bij de 3.9 drivers.

Weet iemand hier iets van/over? En heeft er al iemand een oplossing voor dit probleem? Vind het trouwens echt schandalig dat je bij zo'n dure 'high-quality' kaart niet eens goede drivers kan installeren, echt zwaar minpuntje!

Nog even mijn systemspecs:
  • AMD Athlon XP 2800+ @ 2349mhz met 512 kb cache 333mhz bud ASUS A7V8X/X moederbord met Via KT400 Chipset 200/266/333 mhz bus 6x PCI; 1x AGP8X; 4x IDE/133; 6 x USB 2.0/480mbps; 3 dimmslots; DDR PC7200 met geintegreerde netwerkkaart 10/100mbps UTP 512 MB DDR SD-RAM PC2700 (1 x 512 MB dimm) WD 120GB HDD 7200rpm 8mb cache WD 80GB HDD 7200rpm 8mb cache 128mb Radeon 9800 PRO AGP8X Soundblaster Audigy II 1394, Surround Sound met Firewire, PCI (oem) 3,5"1.44mb floppydrive * Multi Memory Card Reader DVD-Rom speler 16speed (cds op 48speed) CD-Rewriter 52x24x52 speed met buffer protectie NEC 1300A DVD-Rewriter 40x12x16x10x4x2.4 speed OEM voor DVDR+/- ATX Miditower V-06 300W PFC-voedin USB aan voorzijde, 4x 5,25"en 2 x 3." ruimtes 19" Philips CRT monitor Philips A2.610 DDSS speakers met subwoofer (zwart)
Running Need For Speed Underground [Versie 1.1001.0] op Windows XP incl. Service Pack 1. Processor ietsjes overgeclocked zoals je ziet, maar daar mag het niet aan liggen dacht ik zo...niet extreem dus B)
Ik heb et bij ATi in hun 'feedback forum' geplaatst, en gegoogled..relatief nieuw spel dus kon er niets over vinden.

In de readme.txt van het spel zelf staat nog het volgende:
  • The following major D3D chipsets are supported ATI Radeon 7500 or greater Intel i865 Matrox Parhelia NVidia geForce2 or greater SiS Xabre 400 It is highly recommended that the latest versions of all device drivers (i.e. video and sound card drivers) be obtained and installed. Please consult your card manufacturer for their newest drivers. Also, keep in mind that video chip manufacturers sometimes provide drivers in addition to the card manufacturer. If you are experiencing issues with an unstable PC environment please make sure your Motherboard drivers (AGP, miniport) are up to date. For further information please contact your Motherboard manufacture.
Dus, zal het dan weer aan ATI liggen?

Thanks for reading :)

Grtz,

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit ook nog gevonden:

There are some known issues with the ATI Catalyst 3.8 drivers on
higher end Radeon cards. If NEED FOR SPEED UNDERGROUND fails to run or
graphical anomalies occur using these drivers, try reverting back to
ATI Catalyst 3.7 drivers.

maar dat werkt niet dus..

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:41
Ik heb zowel 3.9 als 3.7 geprobeerd en ik kom niet eens voorbij het opstartscherm.
Het is al heel wat dat jij al een rondje hebt kunnen rijden....

Trouwens, de OMega drivers hebben mij ook niet geholpen, dus bespaar je de moeite om die te installeren.

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik dus net geprobeerd..helpt inderdaad niet.. :'(
Bij CoD kan ik met deze drivers wel gewoon spelen nu, maar bij het laden van het volgende level freezed ie weer als vanouds..

Overigens bij Underground merk ik wel dat ie een stuk sneller en soepeler draait en load met de Omega 3.7 drivers.

Verwijderd

Je commentaar op ATi is niet helemaal terecht, maar dat maakt niet zoveel uit. Ik heb de topictitel iets aangepast omdat het erg veel lijkt op het andere SPV topic :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 00:58:
Je commentaar op ATi is niet helemaal terecht, maar dat maakt niet zoveel uit.
Leg eens uit als je wilt :)

edit:
Er is net een officiële patch uitgekomen, deze schijnt niet te werken..maar dat heb ik maar gehoord..iemand die hier meer van weet?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2003 14:17 ]

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01-2025

pt0x

Why are we here..

ik heb het zelfde probleem.
mijn systeem:

win2k pro SP4
P4 2.8ghz
1024MB DDR
Raid0 - 2 x raptor 10k
Audigy II soudcard
Radeon 9700 pro met Cathalyst 3.9 (tevens Omega 3.8 gebrobeerd)

bij mij is het als ik een race win, en dan de volgende wil gaan doen boem. ik kan gewoon gassen etc etc.

een tijdelijke oplossing heb ik wel.
in je driver van je radeon staat bij options een vinkje met refresh mode of iets dergelijks. dit moet je uitzetten!
vanochtend ben ik hier achter gekomen. nadat ik er helemaal gek van werd.
daarna heb ik mijn resolutie op 800x600 gezet en verder heb ik niet getest, ik zal vanavond wel even mijn reso hoger zetten om te kijken of het niet "daar" aan ligt.
ik ben nu nog op mijn werk en kan niet even terminal servicen naar huis om te testen :)

patch 1.1 helpt helemaal niks.

waarom heb ik audigy II bold gemaakt ?
we hebben allebij dezelfde kaart en het kan daar natuurlijk ook aan liggen!
ik hou jullie ook wel updated.

tis echt een wreed spel :)

[ Voor 6% gewijzigd door pt0x op 20-11-2003 17:22 ]

Verwijderd

Als ik NFSU Draai dan kan ik het eerste level spelen alleen bij het volgende level blijft hij hangen. Ik heb dit systeempje
Asus A7N8X+ Mobo
AMD 1800+ Juihb Core
Sapphire Ati Radeon 9800 Pro 128 MB Ram
1 gig DDR Ram Infineon
Maxtor 160 gig

ik had eerst de 2.4.96 omega toen heb ik de catalyst 3.9 geinstalled maar probleem blijft ik ga nu de 3.7 testen jullie horen nog van me.

Verwijderd

Als ik een race heb gewonnen flikkert het spel er vaak gewoon uit :|

Specs:
Asus A7N8X
AMD Athlon XP 2600+
512mb ram
Sapphire Ati Radeon 9500 Pro
Geluid Onboard

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij is het nu helemaal opgelost..heb em bijna uitgespeeld! Ik heb 3.9 verwijderd, patch geinstalleerd en vervolgens Omega 3.7 geinstalleerd, ik ga zo even kijken of ie et gewoon doet met 3.9 catalyst drivers van omega, en dan die patch van ATI voor CoD er overheen zodat ik die ook kan spelen.

Ik heb trouwens ook mn processor iets teruggeclocked maar daar ligt het niet aan denk ik

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-02 23:08

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Same shit here:

Asus P4P800
Intel P4 2.4HT @ 3.2GHz
768M RAM
Sapphire Radeon 9500 @ 9700
Catalyst 3.9

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Verwijderd

Hij flikkert er hier niet uit, maar na een race:

- of zwart beeld
- of een 'loading' scherm

Terwijl het spel wel gewoon doorgaat... grom

Asus A7N8X
Athlon 2500+
Club3D Radeon 9800 pro, Catalyst 3.9
786 Mb ddr
Windows 2000, sp4

En ik het verdom het om terug te gaan naar 3.7 voor een bug waar ik me rot om lag 'ja de driver is te nieuw, da werk ni!
Maarja. k'heb wel de neiging, erg koel spel :)

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem als jullie. Althans precies hetzelfde las te topicstarter!
Hij hangt plotseling, geluid blijft hangen, beeld etc.. hard reset is enige wat werkt!
Ik had eerst de readme doorgelezen en was zo slim om dus mijn Hercules 3.8 drivers eruit te flikkeren en meteen de H 3.7 erop te gooien. Het mocht dus niet baten :(.

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-02 23:08

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Even update:

Ik zit ondertussen al de hele avond te spelen zonder problemen, met de Omega 3.7 driver. Dus voor die mensen die zich nog aan het frustreren zijn, misschien een idee? :)

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-02 09:40
patch 1.1 helpt helemaal niks.
Welke patch?

Tierelier

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01-2025
Patch 1.1 voor NFS U :)

• jorisdekloris
URL?

Ik heb gezocht maar kan hem nergens vinden... :(

[ Voor 87% gewijzigd door jorisdekloris op 22-11-2003 15:00 ]

Tierelier

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
The work-round for this is to set your regional settings to
'ENGLISH (United States)' - yes, it's a bit unconvenient, but
it will atleast make you able to play this magnificent game.

For all we know, this would probably also be a work-around for
the real game too, so that if you happen to have a original
copy, and it still drops out, then its worth a try to check to
see if it might fix it up.
Mocht je problemen hebben probeer dit dan eens...

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of jullie het zelfde hebben met Call of Duty, maar op de ATI website hebben ze een nieuwe driverversie uitgebracht die helpt tegen het vastlopen in CoD, deze werkt ook op NFS:U!, bij mij althans.. :)

EDIT: http://www.ati.com/support/infobase/4291.html

Let trouwens op; dit is geen update van je huidige 3.9 catalyst drivers! Het is ene compleet driver pakket! (niet dat je ze allebei installeerd, dit kan nog wel es conflicten geven.)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2003 15:43 ]

• jorisdekloris
Beide hierboven staande posts heb ik gebprobeerd, ik heb nog steed sniet de goie mix van oplossingen geloof ik :(

Tierelier

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
ik kan de eerste race van underground maar voor een klein deel race, want steeds op precies sezelfde plek gatie terug naar wondows. Als ik drag race doe is na elke race het beeld zwart, en ik wil het spel gewoon spelen

Verwijderd

Patch 1.1 werkte bij mij wel ik kon verder heb een paar races gedaan en nou knalt ie my gewoon op een andere plek uit de game! patch 1.2 dan maar ;)

• darkdesign
  • Niet online
ja ik vind het nie kunnen, een nieuwe game die zoveel fouten geeft bij een radeon kaart. Ik hoop dat ea snel een patch uitbrengt die die fouten verhelpt, want ik heb het nu bij de eerste race na de 2de bocht steeds op de zelfde plaats datie eruit knalt :(

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:32

star-saber

Ryzen

heb je hem wel orgineel dan ?
want nergens hier in de buurt is ie verkrijgbaar
allemaal zeggen ze hij komt dinsdag.

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik kan de game niet eens opstarten, heb een Geforce4 ti4200. Als ik de link op me desktop aanklik..schermpje open links boven en dan opeens PATS! Niks meer...schermpje dat opent is transparant maar verdwijnt binnen een seconde weer...

Verwijderd

Topicstarter
misschien de crack vergeten?

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-02 13:47

Nessuno

io sono nessuno

ik heb dus ook zo'n vaag probleem
heb al wat races gereden en dat ging allemaal goed
nu ben ik bij een serie races en klapt hij er willekeurig uit in van de 3 races
patch heb ik algeprobeerd
andere drivers ook al

spec's
Abit 8KNXP
p4 2.4 800 fsb
1gb pc 2700 (2x 512)
Asus gf 5900 128mb
Sb audigy (1)

niet echt veel bijzonders dus
na ja maar wachten op de volgende patch

Na rose e cient spin

• darkdesign
  • Niet online
hebbik ook maar dan bij de eerste race al :(

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

ik ben even gaan kijken bij ea op de ftpsite en er staan 2 patches
1 voor de us versie en 1 voor de europese versie

echter maakt dit dus geen verschil (welke je installeerd) :(
dus dat hoeven jullie ook niet te proberen :D
heb het spel nog op een ander systeem geprobeerd

spec's

(dual p3 1ghz)
Tyan mobo
1gb ram
gf 2
sblive 1024
verder scsi based

hier nokt het spel er op het zelfde moment er mee
dit is dus echt een probleem van het spel zelf
waar ik wel ben achter gekomen is dat voor het spel er uit klapt je kleine schokjes krijgt om ongveer de 10 sec na een stuk of 8 is het dan dus boem en terug naar de desktop

daar ik toch nog ff verder wil spelen :D
ga ik zo nog een verwoede poging doen om het aan de praat te krijgen op mijn shuttle (nforce 2 based)
post later nog wel hoe dat gegaan is
Maar nu eerst
// offtopic
Shuttle time :D
//offtopic

[ Voor 5% gewijzigd door Nessuno op 23-11-2003 18:44 ]

Na rose e cient spin

• darkdesign
  • Niet online
ik heb ff een screenshot gemaakt bij welke bocht ik steeds naar windows ga

http://members.lycos.nl/dduploader/images/438.jpg

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

zoals verwacht hangt / klapt hij er ook op mn shuttle uit op het zelfde punt :(
nu maar hopen dat ea snel met een nieuwe patch komt

Na rose e cient spin

• darkdesign
  • Niet online
hij doet het nu bij mij, khad het opnieuw gebrand en geinsteleert, woei...........*gaat gamen*

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

post hieronder (per ongeluk gequote)

[ Voor 95% gewijzigd door Tutti-frutti op 23-11-2003 20:48 ]

4015Wp west (Dordrecht)

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

nog maals opnieuw geinstalleerd op mn shuttle
andere auto andere naam enz enz (je bedenkt het maar)
en nog steeds het zelfde probleem 8)7

Na rose e cient spin

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Ik zit nu in tournament "rockie". Eerste race gaat gewoon... 2e race.. geen beeld, wel geluid.. blijft op laad scherm namelijk... ik kan wel escape doen etc.

Ik heb een 9700pro catalyst 3.9 en audigy 2 (op een nf7-s).

Misschien ligt het echt aan die audigy 2?? meer gasten deze kaart + nfsu probs ?
Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 15:40:
Ik weet niet of jullie het zelfde hebben met Call of Duty, maar op de ATI website hebben ze een nieuwe driverversie uitgebracht die helpt tegen het vastlopen in CoD, deze werkt ook op NFS:U!, bij mij althans.. :)

Let trouwens op; dit is geen update van je huidige 3.9 catalyst drivers! Het is ene compleet driver pakket! (niet dat je ze allebei installeerd, dit kan nog wel es conflicten geven.)
DAMN... thnx :D :D :D Nu kan ik eindelijk weer verder :D _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Tutti-frutti op 23-11-2003 20:48 ]

4015Wp west (Dordrecht)

• darkdesign
  • Niet online
hmmz nu hebbik na somige races dat het beeld zwart blijft

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

ja maar daar heb je weinig aan met een gforce :)
btw op mn shuttle stond win98 daar heb je dus ook het zelfde probleem mee :(

Na rose e cient spin

Verwijderd

Topicstarter
tja..ik weet et niet hoor..bij mij draait u nu vlekkeloos.. alles op high en enabled enzo..is er geen 1 keer meer uitgeklapt.

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Denk ik eindelijk een crashloze nfs te hebben, schiet hij er nu bij drift racing uit.. als ik de race wil pakken (in underground menu), schiet hij eruit.. naar windows :(

4015Wp west (Dordrecht)

Verwijderd

Nou ik ben ook een partij aan t bakkeleien geweest, maar welke patch, driver of weetikveel aan ellende ik ook installeer, deinstalleer, wat ik in alle topics ben tegengekomen, het maakt geen zak uit. Underground modus, race 11 (dragrace)..laden en huppakeej je staat weer vrolijk naar je desktop te staren.

Ik snap er geen zak, resoluties het maakt allemaal niet uit....geluid uit, ook geen effect....een andere auto kiezen en het hele gedoe opnieuw doorlopen had ook geen effect.

En het rare is, de rest functioneert perfect ongeacht welke driver ofzow ik er ook op heb staan......ik denk dat het maar wachten is op patches....kweet anders ook niet.....als iemand nog heldere ideeen heeft, ik sta er voor open.

WildO

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09-2025
Heel vreemd dat hij er bijna bij iedereen uitklapt.

Ik heb ook een radeon 9700 pro met catalyst 3.9 en ik heb het spel al volledig uitgespeeld zonder dat ie er 1 keer uitgeklapt is.

Wat me wel opviel is dat bijna iedereen die die problemen had een ASUS mobo heeft.

Misschien een bios update? Zal wel vreemd zijn voor een spel een bios update maar who knows.

Overige specs van mijn systeem:
Gigabyte radeon 9700 pro
AMD XP 2400
Aopen AK-333
SB live 5.1

Ook op mijn 2e systeem draait het vlekkeloos daar de volgende specs van:
AMD XP 2000
Aopen AK-77 pro
MSI geforce ti 4200 (geen idee welke drivers redelijk nieuw iig)

• darkdesign
  • Niet online

OMG.....nfsu....doet..........het eindelijk..................goed lol, eindelijk, na het instaleren van de patch (van d*v****) en het instaleren van snappies gevonde drivers. kan ik eindelijk gamen, ik heb al een vette bak.

weet iemand waar ik de FPS kan zien? want soms hebbik dat het beeld vertraagt lijkt, maar toch geen stottering, beetje vaag, kheb toch een radeon 9800 op 1280*1024 alles high, zoudie toch zonder af en toe soort stottering moete doen.

Verwijderd

Ik heb idd ook een asus mobo, die heb ik idd nog niet geupdate.....ik zal wel eens poging wagen morgen ofzow, wordt er gek van 8)7

Ik kan jullie wel al mededelen dat de (D*V*****)patches ook geen effect bij mij hebben....

Verwijderd

Ik heb de Ati Cod 'patch' drivers geinstalleerd en de nfsu patch...
Hij loopt vast bij alle modi behalve drag racen...

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:54
darkdesign schreef op 23 november 2003 @ 23:33:
[...]

weet iemand waar ik de FPS kan zien? want soms hebbik dat het beeld vertraagt lijkt, maar toch geen stottering, beetje vaag, kheb toch een radeon 9800 op 1280*1024 alles high, zoudie toch zonder af en toe soort stottering moete doen.
Met het programma Fraps kan je je framerate zien :)

The devil is in the details.

• Cansu
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-01 08:42

Cansu

Cirus the Virus

Bij mij hangt het spel ook, maar dan at random. Ik kan nooit zeggen dat het op een vaste punt hangt. Soms kan ik 3 races rijden, soms maar 1.
Eerst hoor ik het geluid wegvallen en gelijk daarna bevriesd mijn scherm en kan ik de pc allemaal resetten.

Vreemde is dat ik dat ook heb in: War of the Ring, Warcraf3: Frozen Throne.

3DMark 2003 doet ie vlekkeloos weer. Memtest ging ook perfect. Al van alles geprobeerd. Catalyst 3.2, 3.9, pc geherinstalleerd allerlei bios aanpassingen gedaan zoals agp 4x vast gezet en smartgart gebruikt. Helpt allemaal niets.

Ik heb ook een Asus mobo: a7v266-e, met onboard geluid
AMD 2200+
Uiteraard ook een Sapphire 9500 Pro kaartje
512 DDR geheugen.

Ik vandaag nog wel de patch + omega 3.7 proberen, verder zou ik het niet weten.

Viva la Netherlands!

• darkdesign
  • Niet online
Cansu schreef op 24 november 2003 @ 11:19:
Bij mij hangt het spel ook, maar dan at random. Ik kan nooit zeggen dat het op een vaste punt hangt. Soms kan ik 3 races rijden, soms maar 1.
Eerst hoor ik het geluid wegvallen en gelijk daarna bevriesd mijn scherm en kan ik de pc allemaal resetten.

Vreemde is dat ik dat ook heb in: War of the Ring, Warcraf3: Frozen Throne.

3DMark 2003 doet ie vlekkeloos weer. Memtest ging ook perfect. Al van alles geprobeerd. Catalyst 3.2, 3.9, pc geherinstalleerd allerlei bios aanpassingen gedaan zoals agp 4x vast gezet en smartgart gebruikt. Helpt allemaal niets.

Ik heb ook een Asus mobo: a7v266-e, met onboard geluid
AMD 2200+
Uiteraard ook een Sapphire 9500 Pro kaartje
512 DDR geheugen.

Ik vandaag nog wel de patch + omega 3.7 proberen, verder zou ik het niet weten.
probeer dit, http://www.ati.com/support/infobase/4291.html

• Dax
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Dax

omega 3.7 + laatste patch heeft bij mij verholpen dat hij na +-8 races steeds opnieuw vast liep op dezelfde plek :)

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

ik heb dus geen asus mobo :)
ik heb het geprobeerd op de volgende mobo's gigabyte 8knxp
een tyan dual p3 bordje (type weet ik ff niet )
en een shuttle nforce2 bordje

en op alle 3 klapt hij er uit bij race 14 zag ik trouwens

we want patch :) 8)7

Na rose e cient spin

• Enthroned
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-12-2025
Bij mij was de oplossing voor het terug naar windows klappen force feedback uitzetten onder het controller menu.

Bij mij vloog ie naar de desktop tijdens een race, FF uitgezet en nu blijft ie draaien.

Updating..............

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

Enthroned schreef op 24 november 2003 @ 19:01:
Bij mij was de oplossing voor het terug naar windows klappen force feedback uitzetten onder het controller menu.

Bij mij vloog ie naar de desktop tijdens een race, FF uitgezet en nu blijft ie draaien.
dat gaat ook niet op bij mij :(
verder ff gezocht op inet en kwam 2 patches van D*V**** tegen 1.1...... en 1.2.....
maar dit maakt dus ook niet uit
//klaag modus
hoop dat het probleem voor de 27'ste verholpen is anders ga ik hem echt niet halen !!!!! wat een brakke zooi :r :'( |:( :?
(heeft er iemand een save game van af race 15 ?
hij klapt er nl uit in de 3e race van race 14)

Na rose e cient spin

• Cansu

Cansu

Cirus the Virus

nou ik ga nu ff die patch driver installeren. Ben zeer benieuwd of dat beter gaat. Laat het resultaat wel weten :)

Viva la Netherlands!

• Cansu

Cansu

Cirus the Virus

Nou dus de patch gedownload van EA en een nieuwe no-cd crack erop. Omega 3.7 erop en gamen dus. Nou ik heb nu 4 races kunnen spelen (nieuw record >:) )

Maar helaas, geluid valt weg en gelijk erna sloeg Dr. Freeze toe....

Begin nu toch echt te denken aan een hardware probleem.

Viva la Netherlands!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-01 13:16

dCY

Ik heb zelf de 3.8 catalyst driver.. Ik ondervind totaal geen problemen ermee..
Ik speel elk map/level zonder problemen.

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:31
Bij mij draait het spel goed maar qua beeld klopt er niks van. de wegen zien eruit als spiegels en ik kan me snelheid niet en de letters in menus. Maar voor derest werkt alles...

Met de 1.2 patch van dev..... en de CoD patched drivers.

Iemand een idee ??

• jorisdekloris
Is er nu een patch van EA?

Ik kan hem niet vinden op de site :(

Tierelier

• Cansu

Cansu

Cirus the Virus

JorisdeKloris schreef op 25 november 2003 @ 10:24:
Is er nu een patch van EA?

Ik kan hem niet vinden op de site :(
Nee je moet hem via het spel updaten. Dan kom je op een link uit.
Volgens mij als je cd 1 erin doet staat er in het autorun menu een optie names Patch...

Viva la Netherlands!

• jorisdekloris
Hartelijk dank.

Tierelier

Verwijderd

je kan ook gewoon op deze link klikken

http://www.eagames.com/official/nfs/underground/us/patch.jsp

dat scheelt je de vermoeiende bezigheid om cd1 te zoeken..... :D

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

Cansu schreef op 25 november 2003 @ 09:41:
Nou dus de patch gedownload van EA en een nieuwe no-cd crack erop. Omega 3.7 erop en gamen dus. Nou ik heb nu 4 races kunnen spelen (nieuw record >:) )

Maar helaas, geluid valt weg en gelijk erna sloeg Dr. Freeze toe....

Begin nu toch echt te denken aan een hardware probleem.
hier ook nog steeds de zelfde problemen
ik vind het echt iri en eigenlijk te slecht voor woorden dat EA een game op de markt gooit die het zo slecht doen (op wat voor systeem / config dan ook )
ik denk nl dat de versie die je in de winkel kan krijgen zeker het zelfde probleem heeft dit ga ik donderdag avond uiterraard even in een winkel uit proberen
waarsch de dinabyte in zaandam })

shuttle mee en go :9

zo maar eens verse install draaien 8)7
en dan zien we wel weer weet alleen dat ik er knap frustie van word :(

Na rose e cient spin

• Cansu

Cansu

Cirus the Virus

HHmm heb gisteren mijn FSB wat lager getakt en de AGP Texture (juiste naam?) op 64MB gezet.

Staat normaal op 133 Mhz en staat nu 125 Mhz de FSB, maar gisteren zowaar 4 races gespeeld zonder freeze toen moest ik naar bed. Ik heb HOOP! Vanavond weer proberen, mogelijk dat dit een workaround is.

Ook las ik in andere topics dat het verhogen van het AGP voltage een mogelijk oplossing zou kunnen zijn, maar dat kan risicovol zijn.

Viva la Netherlands!

Verwijderd

heb de ati cod fix geinstaleerd en me nfs:u gepacthed alles loopt perfect nu _/-\o_

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

lol wat zou er gebeuren als je die ati patch op een nvidia kaart zou draaien ?

www.letsfindout.nl

post zo wel het resultaat
hmm k dat gaat dus niet :(

iemand nog een idee want ik weet het echt niet meer ................. }:O

Na rose e cient spin

Verwijderd

sorry dubbel post

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2003 22:05 ]

Verwijderd

Jeetje, alles loopt supersoepel, totdat ik een race win, en terug wil naar het menu, dan krijg ik een vaag beeld ZONDER menu :S :S
Iemand hier misschien een oplossing voor?

Specs:
Amd 64 3200+
Ati Radeon 9800 256mb ddr XT
Asus k8V Deluxe
_/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2003 22:06 ]

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

heb dus toch het spel maar gekocht en
wat denkje het draaid zonder patches als een trein !

pebcak in deviance.ini ofzo ?)

Na rose e cient spin

• jorisdekloris
Dat meen je niet, dan ga ik hem zeker kopen...

Tierelier

• Cansu

Cansu

Cirus the Virus

Nog ff een terugkoppeling. Ik heb die Ati eruit gehaald en mijn oude GeForce 2 MX/400 erin gezet en voila geen probleem meer. Maargoed bij mij werd de situatie alleen maar erger. Scherm bevroor wel eens gewoon in windows nu en starte altijd op in 640x480 maar wel in 32bits kleuren. Volgens mij is mijn Ati dus gewoon stuk.

Viva la Netherlands!

• jorisdekloris
Die van mij is net nieuw en ik heb ook mijn geforce 2 MX 400 erin geknalt en die werkt inderdaad ook gewoon goed.

Ik ga de game gewoon halen maar wil hem wel kunnen ruilen :)

Tierelier

Verwijderd

Cansu schreef op 01 december 2003 @ 08:55:
Nog ff een terugkoppeling. Ik heb die Ati eruit gehaald en mijn oude GeForce 2 MX/400 erin gezet en voila geen probleem meer. Maargoed bij mij werd de situatie alleen maar erger. Scherm bevroor wel eens gewoon in windows nu en starte altijd op in 640x480 maar wel in 32bits kleuren. Volgens mij is mijn Ati dus gewoon stuk.
Als alleen NFS:U bugged, dan zou ik daar niet van uit gaan. Dit spel is echt weer een typisch EA-product: Veel missende features, veel (grote) bugs. Ik heb ook nog steeds problemen met m'n Radeon, maar dan ook alleen maar met dit spel.

Ik denk dat het gewoon wachten is op een patch... wanneer die ook mag komen.

• jorisdekloris
Wel gek, iemand op Hardware Analysis forum operde het idee dat eht aan de warmte ontwikkeling lag... Hij werd meteen de mond gesnoerd.

Kom ik gister de kamer inlopen, is het ijskoud daar. Ik denk, toch eens proberen NFS:U te spelen. En ja hoor...

Gewoon vijf races achter elkaar gedaan...

Raar, maar waar. Ik ga nog wel verder testen. Ik zal kijken of ik mijn speedfan een chart uit kan laten printen :) voor het bewijs...

Tierelier

• Cansu

Cansu

Cirus the Virus

Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 10:53:
[...]

Als alleen NFS:U bugged, dan zou ik daar niet van uit gaan. Dit spel is echt weer een typisch EA-product: Veel missende features, veel (grote) bugs. Ik heb ook nog steeds problemen met m'n Radeon, maar dan ook alleen maar met dit spel.

Ik denk dat het gewoon wachten is op een patch... wanneer die ook mag komen.
Nee loopt nu ook gewoon vast in Windows, Warcraft Frozen Throne, War of the Ring... Windows Media Player. Erg wazig.... heb helaas geen bon meer, dat ding is van april, heb nog wel de giroafschrift, dus maar ff proberen retourneren anders RMA.

Viva la Netherlands!

• jorisdekloris
Ik heb gister met de kast open de hele avond zitten gamen :)

Moeten jullie ook eens proberen, is toch een kleine moeite, houd de temperatuur van je PC in de gate en keep on gaming...

Tierelier

• Cansu

Cansu

Cirus the Virus

JorisdeKloris schreef op 02 december 2003 @ 07:45:
Ik heb gister met de kast open de hele avond zitten gamen :)

Moeten jullie ook eens proberen, is toch een kleine moeite, houd de temperatuur van je PC in de gate en keep on gaming...
En in de zomer hou je een zomerpauze? :o

Viva la Netherlands!

• jorisdekloris
In de zomer zit ik buiten in de zon bier te drinken :)

Nee, ff zonder dollen, het werkt bij mij...DUS.

Tierelier

Verwijderd

Bij mij wekt ie nou perfect! Download de patch bij ATI voor call of duty. Het is eigenlijk een hele nieuwe driver maar ok. En doe de EA patch er over en klaar! Tenmiste bij mij werkte nu alles, heb denk ik wel 15 races gedaan zonder crashes. Ik heb een 9500 PRO

• Cansu

Cansu

Cirus the Virus

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 09:48:
Bij mij wekt ie nou perfect! Download de patch bij ATI voor call of duty. Het is eigenlijk een hele nieuwe driver maar ok. En doe de EA patch er over en klaar! Tenmiste bij mij werkte nu alles, heb denk ik wel 15 races gedaan zonder crashes. Ik heb een 9500 PRO
Welke via 4in1 driver versie gebruik je of heb je een andere chipset?

Viva la Netherlands!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Geld voor mij ook na de installatie van die COD ATI drivers geen hangups meer in NFSU ;)

spec's zie sig-->

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Verwijderd

Iedereen met al die problemen ik ben bij race 112/111 en heb nog geen 1 probleem gehad :d
Pagina: 1