Toon posts:

Submit form verspreid over meerdere velden

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ben bezig met een form met send mail via cgi. De submit button zit alleen in de volgende rij van de tabel, waardoor Dreamweaver een fout aangeeft. Het lijkt erop dat één form niet verspreid over twee rows kan. Klopt dat? :?

Dit is de code, met in row 6 de submit button:
<tr>
<!-- row 5 -->
<form>
<td rowspan="2" colspan="2">[img]"../Images/net%202_r5_c1.gif"[/img]</td>
<td colspan="2" valign="top" class="unnamed1">
<input name="text" type="text" class="unnamed1" dir="ltr"></td>
<td rowspan="2">[img]"../Images/net%202_r5_c5.gif"[/img]</td>
<td>[img]"../Images/spacer.gif"[/img]</td>
</tr>
<tr>
<!-- row 6 -->
<td rowspan="2" colspan="2">[img]"../Images/net%202_r6_c3.gif"[/img]</td>
<td>[img]"../Images/spacer.gif"[/img]</td>
</form>
</tr>

Als ik dus na row 6 de form afsluit gaat ie 8)7

Iemand een idee? Zoals je ziet heb ik nog niet veel verstand van, maar kon het ook nergens vinden op tweak. |:(

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

ik zie geen submitbutton hoor, en je kan toch op je klompen aanvoelen dat een form-tag tussen td en tr tags plaatsen niet valide is? zet dan de form-tags buiten je table-tags

Intentionally left blank

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:10
Dit heeft niets met P&W te maken.

Zoals je in de forumdescr. kunt lezen, horen clientside vragen (javascript, html, etc...) niet thuis in P&W, maar in W&G.
Ik kan dit topic moven naar W&G maar , aangezien het nogal redelijk basic is, zal hij daar toch ook gewoon een slot krijgen.

https://fgheysels.github.io/

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:02

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hoi, welkom op GoT :)
Lees ook even de verplichte kost, namelijk De P&W FAQ en De "quickstart"
Daarin staan algemene richtlijnen over het posten in P&W. De Algemene GoT FAQ is natuurlijk ook belangrijk

Goed, in de linkjes die ik je zojuist gegeven hebt kun je een aantal dingen vinden, waaronder:
• je topictitel voldoet niet aan onze policy
• je zet je code niet tussen code tags
• "Hier is mijn code, los het voor me op"-topics zijn we nou ook niet bepaald van gediend
• Dit is HTML, dat hoort bij onze buren in Webdesign & Graphics

Niet om jou te pesten hoor :) Maar dit is een behoorlijk druk bezocht forum, en dat is best lastig om allemaal prima op rolletjes te laten lopen. Je bent vrij om een nieuw topic te openen in Webdesign & Graphics te openen, mits hij voldoet aan de policy aldaar. Lees eerst even de W&G FAQ door. Veel succes :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Dit topic is gesloten.