OM Moderatie Feedback

Pagina: 1
Acties:

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Topicstarter
Achter de schermen zijn de HW-mods altijd druk bezig om alles zo soepel en goed mogelijk te laten verlopen binnen de HW-fora.

Nu zijn wij echter benieuwd naar jullie mening als forumbezoekers van OM.
Tijd voor enige feedback dus :)

In dit topic kun je jouw onderbouwde kritiek, complimenten, verbeterpunten en op- of aanmerkingen kwijt.

Dingen die we graag willen weten zijn bijvoorbeeld:

- Wat vind je de moderators in OM
- Wat kan er verbeterd worden aan de moderatie in OM
- Wat vind je van de FAQ/Beleid

Verder zijn we ook wel benieuwd naar je mening over de sfeer binnen OM, de omgang met beginnende GoT'ers, de inhoud en het niveau van OM

Ook een puntje van aandacht is het aantal en de inhoud van de grote topics hier.

Als je nog opmerkingen hebt over de gehele hoofdgroep Harde Waren kun je deze natuurlijk ook in dit topic kwijt.

Nog even voor de volledigheid de OM-mods in alfabetische volgorde:

BalusC
Twynn
W3ird_N3rd

Alvast bedankt, namens de gehele HW crew :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Topicstarter
Mag ik gezien de reacties aannemen dat het boeltje in OM prima loopt en er gewoonweg geen negatieve danwel positieve feedback te verzinnen is :? :P

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-03 14:53

star-saber

Ryzen

mja ik heb weinig toe te voegen
kzie balusc wel eens iemand helpen met een probleem.
loopt verders denk wel goed

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Hoewel ik geen vaste bezoeker ben, wil ik mijn Afbeeldingslocatie: http://www.peterverhagen.nl/smilies/2cent.gif wel even doneren :)

Om eerlijk te zijn zie ik OM en PMG een beetje in het verlengde voor wat betreft wijze van modderen en beleid. Onderstaande tekst geldt m.w.b. dus ook voor beide fora :)

De FAQ vindt ik goed. Eigenlijk kan ik daar altijd wel òf een oplossing òf een goede zet in de juiste richting vinden als ik een probleem heb. Wat moddereren betreft, daar let ik eigenlijk niet zo bewust op. Wel zie ik regelmatig (BalusC heeft dat heel duidelijk ;)) een verwijzing naar registratievoorwaarden/hoe te gedragen op het forum etc. Dat lijkt soms streng (in het begin vond ik het tamelijk zeikerig), maar ik denk dat het heel goed is om (over het algemeen) nieuwe gebruikers te wijzen op hoe het hier werkt.

Net even een blik geworpen in OM en dan valt me iig op dat er door moderators (ook bij slotjes) goed verwezen wordt naar FAQ's etc. Users worden niet aan hun lot overgelaten maar een richting opgestuurd.

Hoewel ik graag ook iets negatiefs had willen zeggen ;) moet ik bekennen dat me dat niet lukt. Over het algemeen is mijn indruk dus goed, de reden dat ik geen topics open in OM(PMG) komt puur door gebruik van de search of de FAQ's d:)b

[ Voor 2% gewijzigd door SmartDoDo op 11-12-2003 00:46 . Reden: Heel erg taalfoutje :X ]