Toon posts:

Elk willekeurige GSM pre-paid mogelijk ?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraag over GSMs met pre-paid! Op tweakers kan je bij pricewatch bekijken bijna alle telefoons! In dit geval ben ik geinteresseerd in Nokia 6610, 6510 en 8310... alle 3 hebben FM - radio! Nu zit daar geen simlock en abo bij! Kan je nu op zulke toestellen een simlock aanvragen met pre-paid! Want vaak in winkels is zo'n toestel alleen met abbo mogelijk?

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

als ie simlock vrij is kan je er elk willekeurig simmetje instoppen.
dus ook pre-paid ja :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• DkF
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-02 15:56

DkF

Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 12:34:
Hallo,

Kan je nu op zulke toestellen een simlock aanvragen met pre-paid! Want vaak in winkels is zo'n toestel alleen met abbo mogelijk?
Een SIMLOCK aanvragen? Of bedoel je een SIMKAART? Maar die hoef je niet aan te vragen, die koop je gewoon... :?

Verwijderd

Topicstarter
DkF schreef op 21 november 2003 @ 12:37:
[...]

Een SIMLOCK aanvragen? Of bedoel je een SIMKAART? Maar die hoef je niet aan te vragen, die koop je gewoon... :?
simkaart bedoelde ik daar. Hoe kan je zien dat elke toestel bij tweakers simlock vrij is?

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01-2025
Punt 1. Een mobiel hoeft niet simlocked te zijn voor prepaid.
Punt 2. Iedere telefoon kan je bij iedere vorm van abonnement/prepaid gebruiken.

Een telefoon is simlocked, omdat de aanbieders de verkoop van het prepaid-kaartje koppelen aan je telefoon. Of een winkel ook andere telefoons dan hun standaard assoriment aanbied weet ik niet, maar ik zou er als ik jou was niet van uitgaan. Het is namelijk niet rendabel voor die operators om een prepaid pakket te verkopen met een duur toetsel (krijgen ze de kosten er niet uit). Koop gewoon een los toestel, en een losse prepaid kaart van de operator die je wilt hebben.

[ Voor 13% gewijzigd door Bart B op 21-11-2003 12:41 ]

• DkF
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-02 15:56

DkF

De categorie heet : GSM's (zonder abo & simlock)

Dan neem ik aan dat ook jij hier wel uit op kunt maken dat het om telefoons gaat zonder simlock.... 8)7

Verwijderd

Topicstarter
DkF schreef op 21 november 2003 @ 12:41:
De categorie heet : GSM's (zonder abo & simlock)

Dan neem ik aan dat ook jij hier wel uit op kunt maken dat het om telefoons gaat zonder simlock.... 8)7
Weet ik maar ik vroeg of je dan op elk toestel er en pre-paid gsm van kan maken! 8)7

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-02 20:21

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 12:44:
Weet ik maar ik vroeg of je dan op elk toestel er en pre-paid gsm van kan maken! 8)7
Ja, dat kan. In elk toestel kan in principe een Prepaid-kaart.
Maaruh, no offence, maar dit had je mákkelijk zelf op kunnen zoeken hoor? Even 5 minuten googlen was genoeg geweest

Ik zie dat je nieuw bent hier....
Even wat handige links:

http://gathering.tweakers.net/forum/faq
FAQ Internet & Telefonie
http://gathering.tweakers.net/forum/find
http://www.google.nl

[ Voor 24% gewijzigd door Whuzz op 21-11-2003 12:52 ]

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dit is toch echt basic kennis hoor. Als je gewoon een paar minuten de tijd neemt kun je dit gewoon overal in de GoT Search en bij Google vinden. Zie ook:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.