Toon posts:

Uitleg

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://ww.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=229187

Kan iemand even kijken, en uitleggen WAAROM dit een troll is??? Het zal best wel zo zijn (er waren 2 mensen met Troll beoordeling) maar waarom??? :?

bvd,

Steven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Tja, dit is een moeilijke troll. Ik zal een poging wagen het uit te leggen.

Door te impliceren dat Intel gewoon veel te laat is met de 100 MHz FSBérs en dat Intel dus dom is, kan je een troll te pakken krijgen. Het laten vallen van de Duron werkt dan als een katalysator. De chips moeten namelijk opzichzelf beoordeelt worden en niet vergeleken worden met die van een concurrent (botweg).
Maar een echte troll? kweenie. Ik zou daar geen troll aan geven, maar als anderen dat vinden, kan ik me daar wel in vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik denk inderdaad dat door de toon (iets te veel vraagtekens...) je het beeld hebt geschept dat jij vindt dat Intel deze processor niet had moeten uitbrengen, omdat ze toch nooit zouden kunnen winnen van de Duron.
Het is de manier waarop je het leest, zeker omdat er verder geen reden staat waarom je de processor minder vind heeft denk ik de doorslag gegeven.
Je hebt soms gewoon pech, voortaan uitkijken bij dit soort artikelen, daar worden toch de meeste trollen uitgedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vind het allemaal een beetje vaag...

Maar bedankt voor de uitleg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-10 06:30

Jaymz

Keep on moving !

sheijtel; Je leert het wel begrijpen.

Vaak is de intonatie ook van belang, m.a.w. vertel het iets anders.

Het gaat niet zozeer over jouw post, maar meer: wat voegt het toe (ok, kun je van sommige +2/+3's ook niet duidelijk zeggen)

'k zou bijna willen zeggen: "Hou het een tijdje in de gaten, lees Deze draad eens, en zeker de 1e post van GaMeOvEr, dan zal het begrip wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Soms is het misschien wel twijfelachtig, maar als je post niet echt een meerwaarde gaf is het een beetje pech.
Maar als je er vaker last van hebt, gewoon proberen zoveel mogelijke nieuwe info in een berichtje te gooien, dan heb je zelden een troll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik vind het geen troll en ik zal vertellen waarom. Hij levert gewoon kritiek die voortkomt uit een gebrek van kennis van de situatie. En dat doe je niet expres.

Hij weet blijkbaar niet dat Intel de Celeron opzettelijk op 66 MHz FSB heeft gehouden om concurrentie met hun eigen P3 te voorkomen. En als je dat niet weet is
Hoezo komt Intel NU pas uit met een 100Mhz Budget=proc??? Is toch gewoon veel te laat!
een zeer logische opmerking.
Ook het stukje over de Duron is in dat licht geen troll.

De post is wel heel erg overbodig, maar verdient volgens mij gewoon een 0 ipv -1. Ik kan daar zelf niet meer modden, dus als iemand het met mij eens is moet de score nog even aangepast worden.
Pagina: 1