Toon posts:

Beste ADSL Provider

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort kan ik _/-\o_ KPN-ADSL _/-\o_ aanvragen in het gehucht waar ik woon.
Nou ben ik al een tijdje aan het zoeken in het woud van providers maar het wordt er niet overzichtelijker op.
Kunnen jullie me wellicht vertellen wat de beste keus kan zijn.

P.S.: Ik zat aan abbo te denken rond de €50,-

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

beste klant ,

je zou de search kunnen gebruiken : http://gathering.tweakers...5Bsearch%5D=Zoek#hitstart
hier is genoeg over te vinden.

en kijk ook eens bij speedtest.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Iedereen heeft de wel andere ervaringen dus dit topic verzand binnen de kortste keren in een "welles/nietes"-opsomming. Maar goed, ik kan je Planet ADSL Comfort a ~52 Euro aanraden. Daar heb ik zelf zeer goede ervaringen mee: Lage ping, hoge snelheid, weinig downtime.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Kijk eens op www.xs4all.nl
daar zijn een hoop tweakers tevreden over.

<edit>
Planet doet het ook leuk,
kijk een hiero www.speedtest.nl
maak een lijst met gevonden providers, en vraag dan nog eens.
</edit>

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2003 15:27 ]

Verwijderd

www.internetten.nl voor een overzicht

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2003 15:25 ]

Verwijderd

Uit de FAQ Internet & Telefonie:
Welke ADSL provider is het best?

Alhoewel dit soort zaken van tijd tot tijd veranderen zijn bij Mxstream XS4ALL en Planet Internet het meest populair onder de Tweakers, wat natuurlijk niet wil zeggen dat je een aanbieding van een andere provider af moet slaan!
Bij BBned is Cistron een veel gekozen provider, en sinds kort is ook tweakDSL populair.
Misschien dat je beter eerst even de faq kunt doorlezen voor het/de Forumgedrag / Huisregels.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2003 15:28 ]

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:23
Verwijderd schreef op 20 november 2003 @ 15:21:
Sinds kort kan ik _/-\o_ KPN-ADSL _/-\o_ aanvragen in het gehucht waar ik woon.
Nou ben ik al een tijdje aan het zoeken in het woud van providers maar het wordt er niet overzichtelijker op.
Kunnen jullie me wellicht vertellen wat de beste keus kan zijn.

P.S.: Ik zat aan abbo te denken rond de €50,-
Voor het kpn netwerk is maar 1 echte onbetwiste ISP en dat is Xs4all op no.2 komt Freeler. Elke andere provider is vragen om problemen. Misschien niet in de periode dat je bent aangesloten maar bijvoorbeeld nadat je er vanaf wilt... Planet bijvoorbeeld :X

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-05 15:20

Godjira

To infinity and beyond!

www.speedtest.nl ...

Heb je bij je gehucht niet de mogelijkheid op bbNed toevallig? Die hebben veel interessantere abbonementen (de providers die daarop zijn aangesloten tenminste).

Profile

Verwijderd

wat is nou eigenlijk sneller adsl voor 50€ of kabel van chello voor 50€???

• KompjoeFriek
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-01 05:18

KompjoeFriek

Statsidioot

MC_RUSCHER, welkom op GoT...

Lastig onderwerp, iedereen denkt er anders over.
er is dus geen beste provider, maar misschien is er wel 1 die het beste bij je past.
Begin eerst eens met eisen te stellen, want met alleen €50,- per maand zijn we snel klaar...

wat Godjira al zegt, bbNet is waarschijnlijk een betere keuze dan KPN, alleen is dat niet overal beschikbaar

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ervaringen met alle KPN-ADSL based providers zijn hier al tientallen keren langsgekomen, met de GoT Search kun je er meer dan genoeg topics over vinden. Ik raad je daarom ook aan om eerst wat eigen research te doen even eventueel als je iets niet hebt kunnen vinden nog hele specifieke vragen hier te stellen. Maar algemeen 'wat is de beste provider' is hier dus niet de bedoeling.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.