Toon posts:

lite-on ldw 411S is brak sinds firmware

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de niewste firmware geinstalled die van 15 november dacht ik.
maar nu wil ie gewoon geen lege dvd-rs meer pakken. het lampje blijft maar knipperen en er gebeurd niks.

Als ik een cd-r erin doet pakt ie m meteen.
Een dvd-rw die erbij zat wil ie wel pakken maar als ik ga branden geeft ie een error dat ie geformat moet worden terwijl ie dat daarvoor gedaan heeft.

Ik heb princo dvd-rs, ik weet dat er te twisten valt over de kwaliteit hiervan, maar ze werkten eerst wel en best goed.

Dus weet iemand de oplossing of heeft iemand nog de oudere firmware of zelfs de originele firmware voor me?

ook probeer ik net een svcd maar die wil ie ook niet pakken.
het is in ieder geval maar heel vreemd vind ik

alvast heel erg dankje :)

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Staat je DMA aan? Had ik eerst ook dat dat uitstond > windows opnieuw erop en mijn drive kon mijn DVD's weer lezen (daarvoor niet, weet ook niet hoe dat komt).

En waarom open je eigenlijk een nieuw topic als je dit ook al in het grote LDW-4xx topic hebt gepost... Toevallig schoot wel mijn antwoord me te binnen, ik hoop dat het je helpt!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet meer hoe je DMA aan zet }:O
Ik zoek wel ff hier op t' forum.

En ik heb een thread aangemaakt zodat het wat sneller gaat, want niemand weet er wat op denk ik en nu staan er al een zootje berichtjes onder en nu ziet niemand die van mij nog en ik wil graag antwoordje hebben anders kan ik niet meer dvdtjes branden en dan stort m'n wereldje in 8)7 :'(

uhm...

ja you get my point.

Als het niet mag dan merk ik het wel i guess.

En ik kan alleen DMA aanzetten op mijn HDs nu ik erover na denk kon dat nooit met mijn cd-rom drives. tenminste niet op de manier die ik weet. (configuratiescherm\systeem\apparaatbeheer\en dan eigenschappen op je drive )

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2003 16:29 ]

Verwijderd

Ik heb ook de nieuwste firmware, en ook princo DVD-r's. Nog geen problemen gehad moet ik zeggen...

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
[Ervaringen] Lite-On LDW-4xxS ]

misschien een idee? :|

zoeken voor vragen ook :/

Dat zeg ik....

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik zou tegen de TS zeggen: kijk of je DMA het doet want ik had dus exact hetzelfde, maar dan onder XP. DMA kon ik om een onverklaarbare reden niet meer aanzetten voor mijn DVD-ROM/RW, wel voor mijn HD's. En dit had tot gevolg dat ik geen DVD's meer kon lezen (don't ask why!). Wel CD's trouwens....

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar ik heb al een stuk of 6 dvds gebrand en die werken gewoon goed.
alleen sinds de firmware is het niks meer.

ik kan ook die mensen van lite-on niet mailen erover want als je op die link klikt dan kan ie de pagina niet vinden ofzo.
misschien is een format weer handig voor een keertje.

tis niet dat mijn pc bepaald clean is

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 15:49:
ik heb de niewste firmware geinstalled die van 15 november dacht ik.
maar nu wil ie gewoon geen lege dvd-rs meer pakken. het lampje blijft maar knipperen en er gebeurd niks.

Als ik een cd-r erin doet pakt ie m meteen.
Een dvd-rw die erbij zat wil ie wel pakken maar als ik ga branden geeft ie een error dat ie geformat moet worden terwijl ie dat daarvoor gedaan heeft.

Ik heb princo dvd-rs, ik weet dat er te twisten valt over de kwaliteit hiervan, maar ze werkten eerst wel en best goed.

Dus weet iemand de oplossing of heeft iemand nog de oudere firmware of zelfs de originele firmware voor me?

ook probeer ik net een svcd maar die wil ie ook niet pakken.
het is in ieder geval maar heel vreemd vind ik

alvast heel erg dankje :)
Pak dan die van 7 november, misschien dat die wel werkt, en weet je zeker dat je niet die van de 811 geinstalleerd hebt?
http://www.liteonit.com/ODD/webfw/LDW-411S/DR4FS0B.zip
Pagina: 1