Toon posts:

externe usb hdd opstartbaarmaken????

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
:?
Wie kan mij vertellen hoe ik een usb hdd opstaartbaar maak zodat ik in de dos- promt terecht kom incl. driveletter voor de usb hdd.

Ik wil graag Ghost (backup) vanaf een externe hdd draaien)

Elke hulp is welkom.

Groeten Wim

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

momania

iPhone 30! Bam!

Hoi, welkom op GoT ;)

Wat je kan doen is een bootflop maken met USB ondersteuning in Ghost. Of wil je echt booten vanaf die USB HD?

Anyway, we erwachten hier op GoT dat je wel eerst zelf even wat dingen uit gaat zoeken voordat je je vraag hier steld ;)

Lees aub de volgende dingen even goed door, dan weet je in het vervolg wat er van je verwacht wordt:
Windows Operated Systems - Policy

Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Een beknopte beschrijving van de mogelijkheden die het forum biedt
Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden

Succes ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom op GoT!

Het lijkt me handig om even de diverse FAQ's te lezen, het wordt niet echt gewaardeerd om op meer dan 1 plaats op GoT je vraag te stellen: 1 vraag is zat net als 1 vraagteken ;)

Dit topic sluit ik dan ook :)

Ga trouwens even [google=bootable usb hdd] en [search=bootable usb hdd] - helpt al veel. Zo is het bijv. nodig om ondersteuning in je BIOS te hebben maar je geeft niets aan over wat voor hardware je hebt. Verder is het gewoon gelijk aan een gewone bootable schijf :)

edit:

Plus hetgeen dat hierboven wordt gezegd, mijn collega was iets eerder :)

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 19-11-2003 14:46 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.