Hey,
Na alle onoverzichtelijk grote topics door geworsteld te hebben en alle nodige info verzameld te hebben heb ik de bios van me club3d 9700 np naar pro geflashed.
Zal meteen nu alvast even melden dat ik hiervoor niet kon oc`en zonder een blauwscherm.
En ook met AtiAntiOcprotection patch van rivatuner wilde het niet baten.
Anyway, na de flash gebeurde het volgende.
Hij herkende een 9700 pro, en heb opnieuw drivers geinstallerd alles top.
Maar m`n 3dmark03 ging van 4165 naar 3540....
Meteen m`n core en mem speeds gechecked, bleken die nogaltijd te staan op de zelfde snelheden namelijk 276,8 en mem 270.
Nu heb ik nog even getest op 290 290 maar mijn score groeide maar een beetje 300 marks. Echter bewees dit wel dat me kaart nu WEL unlocked was.
Iemand een idee:
- Waarom me kaart hogere scores haald met np bios (locked.) met dezelfde snelheden......
- Waarom AtiAntiOc Patch niet bij mij werkt.
vreemd...
Na alle onoverzichtelijk grote topics door geworsteld te hebben en alle nodige info verzameld te hebben heb ik de bios van me club3d 9700 np naar pro geflashed.
Zal meteen nu alvast even melden dat ik hiervoor niet kon oc`en zonder een blauwscherm.
En ook met AtiAntiOcprotection patch van rivatuner wilde het niet baten.
Anyway, na de flash gebeurde het volgende.
Hij herkende een 9700 pro, en heb opnieuw drivers geinstallerd alles top.
Maar m`n 3dmark03 ging van 4165 naar 3540....
Meteen m`n core en mem speeds gechecked, bleken die nogaltijd te staan op de zelfde snelheden namelijk 276,8 en mem 270.
Nu heb ik nog even getest op 290 290 maar mijn score groeide maar een beetje 300 marks. Echter bewees dit wel dat me kaart nu WEL unlocked was.
Iemand een idee:
- Waarom me kaart hogere scores haald met np bios (locked.) met dezelfde snelheden......
- Waarom AtiAntiOc Patch niet bij mij werkt.
vreemd...