Toon posts:

Denon AVR - 1804 en een Marantz SR5400 Advies

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil gaarne advies over deze receivers. Eén van deze wil ik gaan aanschaffen. Is er iemand die mij kan helpen daarmee?

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
[irri-mode]
www.gooogle.nl :P
[/irri-mode]

Misschien wat meer info over wat je wilt weten?
Je kan bij de betere audiozaak ook altijd binnenstappen en op je gemak luisteren.
Je hoeft echt niet meteen een koopbesluit te nemen, daar mag je uiteraard altijd nog een tijdje rustig over nadenken. Dan zie je ook gelijk wat voor echte alternatieven er zijn.

Senile! Senile Oekaki

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:55

Stewie!

Keen must die!

Wat weet je zelf al, zet eens in een tabelletje de specs op een rij (naast elkaar)

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02:20
Eentje die je heel goed kan helpen, en dat ben je zelf :)
Klinkt misschien vaag, maar je komt het beste tot een keuze door er zelf mee bezig te zijn, zelf op onderzoek uit te gaan en zelf te gaan luisteren naar deze versterkers. Het zijn niet de meest onbekende versterker dus een boel fatsoenlijke audiozaken zullen deze gewoon hebben staan. Bijkomend voordeel is dat je ook nog andere receivers kunt gaan beluisteren :).
Doe even wat voor onderzoek op internet, lees wat reviews, haal wat boekjes op, verdiep je in de technieken, en je hebt al snel een lijstje met favorieten. Maak vervolgens een muziek CD met jouw eigen favoriete muziek en stap hiermee naar wat winkels om de receivers te beluisteren en te vergelijken. Je mag er best wat tijd voor nemen want het is een investering voor een aantal jaar. (Niet meteen dezelfde dag tot aankoop overgaan, als een verkoper je een aanbieding doet is deze wat later ook nog geldig, dit moet je gewoon even afspreken).
Als je dit eenmaal voor jezelf hebt gedaan kun je altijd nog hier langskomen voor specifieke vragen of andere zaken waar je over twijfelt, maar die kans acht ik altijd klein :)
Zie ook: Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime

Mijn Home Cinema in aanbouw

Dit topic is gesloten.