WTF!? moeten we nou stennis gaan trappen ofzow??

Pagina: 1
Acties:

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Eh ok ik kom hier al een tijdje blabla met plezier blabla enzovoort u kent het verhaal.

Alleen tegenwoordig lijkt het hier normaal geworden <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/83525">topics</a> zonder waarchuwing weg te halen en vervolgens te zwijgen over waarom enzow. Belachelijk toch? Of stel ik me aan ofzo? Fuck zeg.

Mijn usericon is trouwens ook weggehaald zonder waarschuwing. Op zich ok dat ie weg is, t was wel weer mooi geweest en hij was een beetje te agressief, maar waarom krijg ik dan niet gewoon en mailtje van "haal je usericon weg" ofzo??? Ik vind dat dat niet de manier is om een forum als GoT te runnen.

Het gaat al niet echt lekker de laatste tijd, en dit ads to the pleasure...niet. Waardeloze crap is t eigenlijk, en lekker intelligent ook. Naja wat moet je dr verder van zeggen? GoT (de adjes van GoT/t.n???) sukt gewoon...:? Alsof het niet eens uitmaakt wat die domme rukkers van members denken en vinden....

Ik weet het ook niet hoor, goed dat we dit icon hebben :?

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Op donderdag 07 december 2000 15:20 schreef RubZie het volgende:
Eh ok ik kom hier al een tijdje blabla met plezier blabla enzovoort u kent het verhaal.

Alleen tegenwoordig lijkt het hier normaal geworden <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/83525">topics</a> zonder waarchuwing weg te halen en vervolgens te zwijgen over waarom enzow. Belachelijk toch? Of stel ik me aan ofzo? Fuck zeg.

Mijn usericon is trouwens ook weggehaald zonder waarschuwing. Op zich ok dat ie weg is, t was wel weer mooi geweest en hij was een beetje te agressief, maar waarom krijg ik dan niet gewoon en mailtje van "haal je usericon weg" ofzo??? Ik vind dat dat niet de manier is om een forum als GoT te runnen.

Het gaat al niet echt lekker de laatste tijd, en dit ads to the pleasure...niet. Waardeloze crap is t eigenlijk, en lekker intelligent ook. Naja wat moet je dr verder van zeggen? GoT (de adjes van GoT/t.n???) sukt gewoon...:? Alsof het niet eens uitmaakt wat die domme rukkers van members denken en vinden....

Ik heb wel degelijk ergens een waarschuwing zien staan over je user icon...

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
* Config totally agrees met RubZie

wat een gezeur om zo'n kutplaatje...:(

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik weet niet maar heb je nooit geleerd dat het al een stuk vriendelijker/serieuser overkomt als je je taalgebruik een beetje aanpast?
Als je het ergens niet mee eens bent is het fijn/handiger om het duidelijk op te schrijven ipv in een half loze topic je beklag over van alles en nog wat te doen.

Maar ok, een topic weghalen gebeurt alleen als het nodig is. Ik weet niet waar ie over ging maar het zal dus nodig geweest zijn. Dat daar niet over gesproken wordt is logisch, hij hoorde hier niet DUS is ie weg DUS wordt er niet meer over gezeurd.
Je icon, kan ik me niet meer herinneren maar ik kan me niet voorstellen dat je daar NOOIT een waarschuwing voor hebt gehad.

Oh en er is wel een reden hoor dat het de laatste tijd niet zo goed gaat. Dat komt omdat er mensen zijn die zich niet aan de regels houden... das jammer...

Verwijderd

Op donderdag 07 december 2000 15:36 schreef Config het volgende:
* Config totally agrees met RubZie

wat een gezeur om zo'n kutplaatje...:(
Er had een flame kunnen ontstaan door die user-icon (ik heb niet bijgehouden of dat ook gebeurd is of niet...), je gaat toch niet een schop nageven door middel van een user icon?
Ik vond hem niet zo netjes...
We dienen normaal om te gaan met elkaar op het forum en dat geld voor iedereen!
Maar er had idd beter een mail met waarschuwing gegeven kunnen worden, dan ergens midden in een topic een waarschuwing te geven...

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

1) We weten niet waar je thread is gebleven (waarschijnlijk verwijderd nadat er een slotje op is gekomen?)

2) Van de adjes wordt verwacht dat ze in deze wilde tijden soms hard optreden :)

typ0 edit

• RvdH
  • Laatst online: 18-02 21:29

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Je kunt ook moeilijk gaan verwachten dat we voor elk topic dat we verwijderen, een nieuwe aanmaken met het hoe en waarom.

• Kees
  • Laatst online: 18-02 12:35

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
ik kan me de draad nog een beetje herinneren, en ik zou niet weten waarom die verwijderd is en/of op slot is gegaan :)

Vrees dat het gewoon een foutje is geweest, van topix of een adje ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 15:57
Op donderdag 07 december 2000 15:49 schreef RickJansen het volgende:
Je kunt ook moeilijk gaan verwachten dat we voor elk topic dat we verwijderen, een nieuwe aanmaken met het hoe en waarom.
vaak gaat de discussie in dat topic gewoon verder btw

Advanced sheep-counting strategies

• RubZie
Op donderdag 07 december 2000 15:33 schreef Llewella het volgende:

[..]
Ik heb wel degelijk ergens een waarschuwing zien staan over je user icon...
Ow ik niet, maar das ook bepaald niet t belangrijkste. :)

IceStorm: Ik vind dat ik het vrij netjes doe. Ik geef aan dat ik het er niet mee eens ben, en vooral dat ik het niet begrijp. Bovendien ben ik al een tijdje bezig met zeiken, op een hele nette constructieve manier. Het is ook geen half loze topic lijkt me, heb je de voorgeschiedenis wel gecheckt? Dan snap je er wat meer van nl. , en weet je meteen waar hij over ging (zie commentaar van anderen dat dat niet de reden is trouwens :)) Ik loop hier al een tijdje rond en heb dus gegronde reden voor mijn gezeik. I wil best dat topic weer terug laten komen, ik heb hem nog wel hier staan als het goed is. Ik vraag me dus ook af of dat de bedoeling was. Ik vond het best een goed topic, er waren mensen in geinteresseerd, dus das prima lijkt me.
Dat jij je niet kan voorstellen dat ik over mijn icon geen waarschuwing heb gehad. Wat heb ik daar nou mee te maken? Je zit mij een beetje slapjes aan te vallen op een belerende manier alsof ik een of andere domme newbij ben die er nix van snap.
Tot slot van icestorm: Het lijkt mij dus alsof niet alleen sommige members, maar ook sommige adjes zich niet aan de regels houden. Daar gaat dit topic ook over, zoals je weet (of heb je alleen de scheldwoorden gelezen?).

Llewella: Dat icon was geen schop na, dat was gewoon een schop. De GoTters die ik spreek (in #t.n en #DPC) hebben het zwaar met een berg OF'ers gehad, en daar gaf ik uiting aan. In mijn ogen zuigen de OF'ers die hier de boel liepen te spammen, of heb je dat ook even gemist soms? Ach ik vond de tijd rijp eens een hard woordje terug te zeggen, en ik vond het verder gewoon leuk, voor de gein, dat was het vooral >:)
Op donderdag 07 december 2000 15:49 schreef RickJansen het volgende:
Ehm weetikveel, mag ik nou concluderen dat ie wel met opzet is weggehaald? Dit topic leek me niet your average crappy flame trouwens, ging over t.n. en had belangstelling van wat adjes... En als ik kennelijk een topic maak dat niet kan hier, meld dat dan even, anders maak ik stug ene nieuwe aan en doen we alsof het een foutje was.
Dus... ehm tjah :?

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:51
Op donderdag 07 december 2000 15:20 schreef RubZie het volgende:

Als je vindt dat GoT/T.net sukt...wat doe je dan hier?

Verwijderd

Wat is er geweldadig aan
Afbeeldingslocatie: http://www.king-com.nl/zooi/rubenicon.gif

???

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 22:18

Floor-is

5.2

Die was het niet, daar is niets mis mee nml. Hij had er eentje speciaal gemaakt om op het OF te flamen in zijn icoon. (Tenminste zo kwam het over op 98% van de mensen.)

Maar daar gaat het nu niet om. Ik denk trouwens dat ik je thread heb verwijderd, ik heb gisteren of eergisteren iets van 22 draadjes met een slotje verwijderd omdat het net een slagveld leek, de jouwe kan daar wel eens hebben tussengezeten. Sorry dan.

Ik ga vanavond weer aan de gang met mijn voorstel voor de nieuwe indeling, hierin zal ik ook iets opnemen over threads met slotjes.

Bericht hierboven

Verwijderd

het is toch gewoon erg wat er van GoT geworden is, en dat allemaal door zo'n stelletje eikels die alles lopen te verzieken

ik loop nu al zo'n 2 jaar rond op GoT (met andere nick in het begin) en der is nog nooit 1 topic van mij gesloten of een flamewar ofzo op gekomen

wil je spammen/flamen/beledigende posts zetten etc etc ga op usenet zitten

Verwijderd

Vroeger was got inderdaad veel leuker........

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Jah, en dan vroeger defined as zomer '99 en ervoor :P

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• winnie
  • Laatst online: 05:36

winnie

de poes...

Als je zelf op 12 juni 99 geregistreerd bent, heb je niet direct de periode voor de zomer meegemaakt (tenzij je wel keek en niet schref natuurlijk). Niettemin: alles was vroeger beter. Helaas komt dat ook noooit meer terug.

• Booster
  • Laatst online: 22:56

Booster

Superuser

RubZie:
Ow ik niet, maar das ook bepaald niet
t belangrijkste.
Mooi! Dus dan kunnen we daar over ophouden? Das weer een punt minder in deze discussie.
zeiken, op een hele nette constructieve manier.
Constructief of niet, gezeik willen we niet.
Ik loop hier al een tijdje rond en heb dus gegronde reden voor mijn gezeik.
Lijkt me niet.
Dat jij je niet kan voorstellen dat ik over mijn icon geen waarschuwing heb gehad. Wat heb ik daar nou mee te maken?
De usericon was toch niet het belangrijkste?

Lijkt mij persoonlijk ook heel sterk dat je geen waarschuwing gehad hebt. En das een mening, net zoals die van IceStorm en die mogen wij hier neerplanten als we dat willen.
Dat jij daar geen boodschap aan hebt, tja, daar hebben wij zelf ook geen boodschap aan.
Enigste wat je moet doen is je conclusies trekken, en als jij hier inderdaad al heel lang rondwandeld dan zou je dus moeten weten dat het inderdaad vrij onwaarschijnlijk is dat je geen waarschuwing gehad hebt.

Maargoed, ondanks dat je user-icon verder niet echt belangrijk was wilde ik daar even op inspringen.

Overigens vind ik verder dat je niet echt vriendelijk bent aan het adres van IceStorm, is dat wat je bedoeld met 'constructief gezeik'?
Ach ik vond de tijd rijp eens een hard woordje terug te zeggen, en ik vond het verder gewoon leuk, voor de gein, dat was het vooral
Mensen die hier voor de lol stennis schoppen zouden gebanned moeten worden.

edit:
Fieptaut

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Verwijderd

Welk icon? Ik heb weer iets gemist merk ik.

Verwijderd

Jezus man moet je zorgen dat ie die Icon on line staat|:(

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Is dat die icon met 'de onzinforummmers zijn losers, rot op met je OF' enz?

Hmzzz terecht. Sorry hoor |:(

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Booster

Booster

Superuser

Misschien kunnen we ons nu beter even niet focussen op zijn icon, dat vond ie minder belangrijk.

• RubZie
Floris: Tnx voor de reply, nu is t iig al een stuk duidelijker. Alleen snap ik nog niet waarom er een slot op moest... :) Maar goed, lamahangedan anders blijven we lullen. Dat icon was gewoon om te flamen, dat lucht wel op namelijk. Lijkt me trouwens sterk dat er nog 2% twijfelt aan de gedachte achter dat icoon hoor :P

Nu ben ik helaas een mannetje met testosteron enzo, dus wil ik me weer verdedigen. Here goes nothing, sorry voor het geflame mocht je het zo zien en daar niet van houden.

[soort van flame-mode]
Vinnienerd: Eh euhm ja oei you got me there, buddy!... pffff. Er stond een :? achter, zo van, is dit dan de enige verklaring, en doen we er niets aan? Lees mn post nog maar even door anders ofzow, as wel als eerdere posts.

Booster (en IceStorm), aangezien je me kennelijk niet begrijpt, voor alle duidelijkheid:
IK HEB GEEN WAARSCHUWING GEHAD
Snap je dat dikgedrukte wel dan? Als ik zeg dat ik nergens van weet, waarom denk je dan te moeten stellen "nou dat lijkt me toch wel heel sterk, ik denk dat Ruben een beetje dement aan't worden is". Jezus man denk na.
Constructief of niet, gezeik willen we niet.
ARGH dit doet echt pijn aan mn ogen. Ben jij Femme ofzow, onder een andere nick? Wie de fuck ben jij om mij te vertellen dat ik niet mag zeiken? De adjes zijn met het meeste "gezeik" relatief blij (denk/hoop ik), dat betekent in de meeste gevallen gewoon feedback, die je ter kennisgeving aanneemt op zijn minst, of je kan wat veranderen.
Lijkt me niet.
Goed punt inderdaad. Waarom denk je dat ik er geen gegronde reden voor heb dan? Uitleggen dan maar? Ik kom hier al een tijdje, en merk dus de verandering op (duh). Verder merk ik ook dat er relatief weinig verandert vanuit t.n, al is het de vraag of dat de bedoeling is van de adjes, maybe lukt het gewoon niet of is er geen oplossing. Ik ben dus ook een paar dagen Nieuwspostert geweest, en daar komt dus wat oud zeer vandaan ;) Met ideeen wordt IMHO te weinig gedaan, maar dat gaat jou eigenlijk ook weer niets aan... Je hebt geen idee waar je over lult, das in ieder geval duidelijk. Snap je me nu al beter?
Verder vind ik dat mensen die zonder reden stennis schoppen idd gebanned moeten worden (stennis schoppen om een gesloten trashcan valt daaronder vind ik). Dat doe ik echter niet, al ben jij zo te lezen veeeeeel te dom dat te begrijpen (gna gna :'(). Soms moet je gewoon een beetje agressief worden als mensen niet doorhebben waar het om gaat. En dat is iets waar ik toevallig ook lol in heb. Anders zou ik het sowieso niet doen.
Ik was ook al opgehouden over dat icon, anderen rakelen het weer op. Je hoef tniet zogenaamd bits de schoolmeester uit te hangen, komt niet echt lekker over namelijk.
[/soort van flame-mode]

Hebben we al een ZUCHT-smiley gemaakt eigenlijk? Naja hier mag een zucht-dat-lucht-op-smiley staan dan :)

winnie: Nah ik kom hier sinds jan99 ongeveer (keek een keer naar de homepage van ene Femme, een gast die altijd smart-ass replies gaf op het C!T forum ;)), maar ik vond het tot en met afgelopen zomer nog prima uit te houden hoor, tot dan toe was de groei nog vrij positief :) Maar dat onderwerp hebben we ook wel genoeg gehad denk ik, sorry dus.

PS: Icon... (notice vooral het laatste framepje ;))

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-02 19:19
ik vind Tweakers laatste tijd erg laag

ze zeiken hier al om een typo, verneuken doordat jij een typo maakt de hele topic...

nee, ze gaan dan een uur flamen voor een topic

is er een slotje nodig gaan 100000 mensen zeggen SLOTJE DIT SLOTJE DAT SLOTJE ZUS SLOTJE ZO, Admins zijn niet scheel ofzo? als 1 iemand dat zegt, nee iedereen gaat tegelijk flamen, laat een lozer met rust, verdoe je tijd daar toch niet aan... ik snap het niveau zoiezo de laatste tijd niet !!

Verwijderd

Op vrijdag 08 december 2000 14:00 schreef RubZie het volgende:
IK HEB GEEN WAARSCHUWING GEHAD
Zeg maar als ik een zeurdoos wordt hoor ;), maar je hebt dus wel een waarschuwing gehad, midden in een topic, ik zag hem toevallig...
Ik weet alleen niet meer van wie en welk topic het was... zal ff zoeken...

edit:
Ok gevonden:
Kijk hier daar staat een waarschuwing van daniel kegel...

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07:49
RubZie: je icon doet het nu niet omdat er een komma instaat :)

• Booster

Booster

Superuser

maar je hebt dus wel een waarschuwing gehad, midden in een topic, ik zag hem toevallig...
Good work Llewella :)

Even een post schrijven aan RubZie, kan ff duren, en ik weet niet of de dbase alweer werkt of niet...

• Booster

Booster

Superuser

RubZie:
Booster (en IceStorm), aangezien je me kennelijk niet begrijpt, voor alle duidelijkheid: IK HEB GEEN WAARSCHUWING GEHAD
Zie post hierboven.
Snap je dat dikgedrukte wel dan? Als ik zeg dat ik nergens van weet, waarom denk je dan te moeten stellen "nou dat lijkt me toch wel heel sterk, ik denk dat Ruben een beetje dement aan't worden is". Jezus man denk na.
Ik snap het dikgedrukte niet... Of het nou wel of niet dikgedrukt is, wat je zegt klopt gewoon niet. PUNT

Ennuh, wij hadden natuurlijk de factor 'vergissingen' meegerekend en jij niet. :)
ARGH dit doet echt pijn aan mn ogen. Ben jij Femme ofzow, onder een andere nick? Wie de fuck ben jij om mij te vertellen dat ik niet mag zeiken? De adjes zijn met het meeste "gezeik" relatief blij (denk/hoop ik), dat betekent in de meeste gevallen gewoon feedback, die je ter kennisgeving aanneemt op zijn minst, of je kan wat veranderen.
Ik zei niet dat jij niet mocht zeiken, maar dat we dat niet wilde. Dat is dus wat anders, je hebt het verkeerd gelezen.

Gezeik zie ik als negatief-getint commentaar/geflame om je zin door te drammen, en daar hebben we niks aan.
Goed punt inderdaad. Waarom denk je dat ik er geen gegronde reden voor heb dan? Uitleggen dan maar?
Ik zeg niet dat je een gegronde reden hebt, maar jij zegt:
Ik loop hier al een tijdje rond en heb dus gegronde reden voor mijn gezeik.
Dat jij hier al een tijdje rondwandeld geeft jou geen gegronde rede voor jou gezeik.
Met ideeen wordt IMHO te weinig gedaan, maar dat gaat jou eigenlijk ook weer niets aan...
Ik heb genoeg ideeen gezien waar wel wat aan gedaan werd, maar das vast toeval.

Maar jou ideeen worden misschien wat minder snel doorgevoerd, als je erover 'zeikt' (op een constructieve manier).
Je hebt geen idee waar je over lult, das in ieder geval duidelijk. Snap je me nu al beter?
Ik snap prima dat je wel eens over een waarschuwinkje heen kunt kijken ja... :) Kan gebeuren, en verder je kijkt mijn replies ook te snel over want je hebt ze zo te zien niet goed genoeg gelezen om te zien wat er nou daadwerkelijk staat.
Dat doe ik echter niet, al ben jij zo te lezen veeeeeel te dom dat te begrijpen
:) Ik zal niet weer beginnen over je waarschuwing die je over het hoofd gezien hebt...
Soms moet je gewoon een beetje agressief worden als mensen niet doorhebben waar het om gaat. En dat is iets waar ik toevallig ook lol in heb.
Ik moet zeggen dat ik ook wel gelachen heb om je laatste post :)

Als ik niet doorheb waarover het gaat, then why bother to respond?
Je hoef tniet zogenaamd bits de schoolmeester uit te hangen, komt niet echt lekker over namelijk.
Ach, beter dan jij, die direct in je eerste reply begint over dat ik dom ben en mij begint te beledigen... Het schijnt dat mensen die een discussie aan het verliezen zijn nieuwe punten zoeken om je 'op aan te vallen'. Jij kon duidelijk geen normaal punt meer vinden en je gaat dan maar een beetje lullen over dom zijn en niet begrepen worden.

• Booster

Booster

Superuser

[up]
Topic viel weg ivm dbase troubles bij update.

• Daniel
  • Laatst online: 15-02 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
En by the way Ruben, ik heb je daarna ook nog eens een priv. IRC message gestuurd dat je dat ding weg moest halen omdat wij het anders voor je zouden doen

En dit slaat helemaal alles:
Dat icon was gewoon om te flamen, dat lucht wel op namelijk
Wees blij dat we je niet direct gebanned hebben...bewust flamen wordt zwaar gestraft, en daarbij boeit het absoluut niet of je hier nu een dag of 2 jaar zit

• RubZie
Ah Lwella dankjewel, maar dit vind ik dus geen waarschuwing. Naja goed het is er wel een maar ik heb dat topic daarna heemaal niet meer gelezen. Beetje raar om dat daar te doen dus, na 100 posts over zo'n uitgekotst onderwerp hoef ik niet nog eens mn punt duidelijk te maken... Ik zit ook practisch altijd op IRC en mijn mailadres is ook mailbaar, dat was nuttiger geweest, en minder moeite zou je denken. Maar goed we waren al klaar met de discussie dus tjah :P

• RubZie
Op zaterdag 09 december 2000 11:07 schreef Daniel Kegel het volgende:
En by the way Ruben, ik heb je daarna ook nog eens een priv. IRC message gestuurd dat je dat ding weg moest halen omdat wij het anders voor je zouden doen

En dit slaat helemaal alles:
[..]
Wees blij dat we je niet direct gebanned hebben...bewust flamen wordt zwaar gestraft, en daarbij boeit het absoluut niet of je hier nu een dag of 2 jaar zit
Ow als je me ook nog gePM't hebt dan is het gewoon scheelheid van mijn kant dus, sorry daarvoor. Dat het niet boeit hoelang ik hier zit ben ik helemaal met je eens, maar ik vond mn icon nou ook weer niet erg genoeg voor een ban, toch? Het was wel duidelijk dat er iets van een humorvolle bedoeling achterzat... (vandaar ook dat laatste frame met de kusjes :))

Maar goed tis wel weer mooi geweest, ik zal "het" niet meer doen, denk ik. ;)

Verwijderd

oke, geef elkaar een :* en alles is weer :)

toch? ;)

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Op vrijdag 08 december 2000 08:41 schreef winnie het volgende:
Als je zelf op 12 juni 99 geregistreerd bent, heb je niet direct de periode voor de zomer meegemaakt (tenzij je wel keek en niet schref natuurlijk). Niettemin: alles was vroeger beter. Helaas komt dat ook noooit meer terug.
Ehrm... zelfs Femme is op 11-juni-99 geregistreert hoor..
BC1 & BC2 zijn daarvan de oorzaak.. maar die heb jij denk ik net niet meegemaakt als ik je regdatum zo zie ;)

• RubZie
Op zaterdag 09 december 2000 16:18 schreef FYA het volgende:
oke, geef elkaar een :* en alles is weer :)

toch? ;)
:*

Trouwens Kees das nog wel een grappige anekdote over mij en BC2... Ik was een tijdje member op GoT, en t was zomer '99. Ik dus op vakantie , 3 weken naar Frankrijk tralalalala. Kom ik terug, kan ik godverdomme niet meer op GoT posten. Ik helemaal boos kut kut kut hoe kan dat nou. Niks in mn mailbox, ik snap er niks van enz..

Ik mailen naar Femme (en ik quote)
"Waarom ben ik persona non grata op GoT?" Ik kan er niet meer op bladibladibla...

10 Minuten later mailtje terug:
Als je de boel een beetje had gevolgd op GoT had je geweten dat we net een grote crash (BC2 noemen we dat tegenstewoordig :D) hebben gehad, en alle users zijn gewist. Je moet je dus even opnieuw reggen.
Best een goed geheugen heb ik al zeg ik het zelf :D

Pagina: 1