Wanadoo vandaag storing?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• lohost
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:48

lohost

iemand had al localhost :-(

Topicstarter
Ik ben benieuwd of er hier meer mensen zijn met Wanadoo Cable die vandaag storing ondervinden met Internet. Ik heb nog wel Internet, maar een hoop sites werken niet. Daarnaast kan ik bijvoorbeeld ook geen verbinding krijgen met ICQ of AOL. Wel weer met MSN.

De sites die niet werken beperken zich niet tot een bepaald domein. Ik kan zowel nl sites niet bereiken als bijvoorbeeld com of co.uk sites.

Kort lijstje van wat ik niet kan bereiken (is meer, maar dit is een voorbeeld):
www.dsldesk.nl
doubleclick.net
icq protocol
aol protocol
wanadoo webmail
new.blogger.com
...blogspot.com (de blogs, niet de main site)
lynggaard.blog-city.com
www.squarefree.com
www.bbc.co.uk
netscape.com

Vanzelfsprekend is de helpdesk van Wanadoo volkomen onbereikbaar. Wachttijd meer dan 30 minuten, dus de verbinding wordt verbroken...

---People who say it can't be done, should not interrupt those who are doing it.---

Verwijderd

JA heb ik ook

ik adsl lite

www.wanadoo.nl doet het niet google doet het niet en als ik internet weer opstart dan ie het wel en dan doen andere sites het weer niet ..

zal wel aan hun liggen .. .

• F-Wee
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-06-2025

F-Wee

vreemd, hier stond toch iets??

Het veranderd hier momenteel per 5 minuten met wat je wel en niet bereiken kan. Ligt echt bij hun (en kan daarom waarschijnlijk nog wel even gaan duren).

Ouwe troep en veel geduld geven uiteindelijk alsnog een burnout.

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

[quote]Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 14:19:
....als ik internet weer opstart......

quote]

offtopic:
Ik denk dat je iets anders bedoeld

[ Voor 3% gewijzigd door _Rayman_ op 18-11-2003 18:01 ]

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Topics als "MSN down !!?!" -> Dit soort topics worden gesloten. MSN/ICQ is gewoon om de zoveel tijd down, en het heeft geen zin om dit elke keer van 500 mensen te horen. Hetzelfde geldt overigens voor alle andere topics, die over storingen gaan.
Helaas, GoT is nog steeds geen Wanadoo-helpdesk. Dat de helpdesk niet of moeilijk bereikbaar is doet daar niets aan af.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.