[XP] Opstarten duurt 20 min

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:56

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Ik heb probleem met XP Pro als hij opgestart is doet alles het behalve de taakbalk en dat is heel erg irritant. Als ik mijn muis in de taakbalk zet dan krijg ik een zandloper dat hij bezig is. :( |:( 8)7 Wat kan je hier tegen doen??

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

DeluxZ

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Je geeft wel heel veel informatie ;) dus dan wordt het moeilijk om je verder te helpen. Post aub wat over de historie hoe dit gekomen is, hoe oud is je installatie en wat voor hardware heb je?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Hoi Deluxz, Uuuh, welkom op GoT nog ;)

BalusC in "Mobo voor 1GhZ met 8x AGP?"

Die reply van BalusC in je vorige topic was niet voor niets :)

Zoals je nu je vraag steld is het niet echt volgens de richtlijnen die we hier op GoT hebben.
Dit soort vragen komen nml. zo vaak voorbij dat er best een oplossing te vinden is met de search of in 1 van de faq's. Mocht de search alsnog geen oplossing bieden dan kun je een topic openen. Geef dan wel alle relevante info (o.a. hardware, processen die worden opgestart, netwerk situatie, waar je hebt gezocht, waarop je hebt gezocht, wat je hebt gevonden, wat je hebt uitgeproeert en waarom dat niet werkte)

Lees het volgende even goed door over wat men van je verwacht op GoT:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Een beknopte beschrijving van de mogelijkheden die het forum biedt
Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden

En nog voor Windows Operated Systems specifiek: Windows Operated Systems - Policy

Succes ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Dit topic is gesloten.