• ^Mo^
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-11-2025
Hoi,

Ik heb gisteren een iPod gekocht (20 GB, Windows versie). Daar zit nou zo'n leuk touch wheel bij, hartstikke mooi (Plaatje). Gisteren was ik een beetje aan het spelen met m'n iPod en had op een gegeven moment ook dat touch wheel door (duurde even). Nu wilde ik vandaag muziek erop gaan zetten e.d. (moest nog een firewire kaartje hebben) en wat ik ook probeer, dat touch wheel wil niet werken! Terwijl dit dus gisteren nog prima werkte. De overige functies (de knoppen, muziek afspelen) dat werkt nog wel, maar best lastig allemaal als ik geen opties kan selecteren.

Is dit een bekend probleem, of doe ik het gewoon fout?

:> Sowwy... was helemaal GT vergeten :) Thnx

[ Voor 5% gewijzigd door ^Mo^ op 17-11-2003 22:01 ]

"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
iPod past beter in GT.

Move OH --> GT :)

[ Voor 5% gewijzigd door Pollewob op 17-11-2003 22:00 ]

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-02 20:37
Post je ipod vragen voortaan ff hier

• ^Mo^
dimitio schreef op 17 november 2003 @ 22:03:
Post je ipod vragen voortaan ff hier
Zal ik doen... maar aangezien ik hier nu toch al bezig ben. Ik denk dat ik het probleem heb gevonden :( Het touch wheel lijkt intern niet lekker aangesloten te zijn. Als ik namelijk heel hard druk zet op het touch wheel (dmv het bovenste en onderste punt hard te duwen) dan werkt het scrollen prima. Dit lijkt me toch niet normaal? Ik had hier gisteren ook geen last van...

"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs

• MellyVille1
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-02-2024

MellyVille1

MacBook

als je dat ding nog geen week hebt zoals je zegt zou ik gewoon teruggaan... zon ding is zo duur, dan moet ie ook perfect werken ook (trouwens, ook al was ie goedkoper moet ie nog perfect werken)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Of hij nou duur is of niet: Als iets bij thuiskomst niet werkt, moet je gewoon terug naar de winkel. Bonnetje mee en je krijgt echt wel zonder gezeur een nieuwe mee :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

inderdaad terug gaan, niet zelf gaan lopen kutten.

• ^Mo^
Ik ben vandaag teruggegaan naar de winkel, aangezien de verkoper niet direct wist hoe een iPod werkte duurde het even. Maar ik heb uiteindelijk een nieuwe meegekregen

* ^Mo^ is weer helemaal blij :D

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
_Mo_ schreef op 20 november 2003 @ 23:55:
Ik ben vandaag teruggegaan naar de winkel, aangezien de verkoper niet direct wist hoe een iPod werkte duurde het even. Maar ik heb uiteindelijk een nieuwe meegekregen

* Y0ur1 is weer helemaal blij :D
En nu werkt hij natuurlijk!

Verwijderd

had je niet gewoon de "HOLD" functie aan?

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

De overige functies (de knoppen, muziek afspelen) dat werkt nog wel, maar best lastig allemaal als ik geen opties kan selecteren.
Pagina: 1