Voorstel . . .

Pagina: 1
Acties:

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:37

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Topicstarter
Misschien een raar voorstelletje, maar probeer het gewoon.

Ik denk dat de meeste Tweakers het wel met me eens zijn dat het als zeer irritant wordt beschouwd dat mensen al na 30 minuten een rpely doen op hun eigen topic met de vraag of niemand ze nu echt niet kan helpen.

Toen ik net voor de zoveelste keer weer zoeits zag, spring een ideetje binnen.

Als Got nu zo aangepast wordt dat Topic starter pas na X minuten op zijn eigen topic kan replyen ?? Ben je overal vanaf.
En de tegenargumentatie dat je dan geen extra info kan posten is ook overbodig, want daar is dus o.a. de EDIT knop voor.

't Is maar een IDtje hoor . . .

GRtZ
Koffie

Tijd voor een nieuwe sig..

• web-hawk
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-01-2022

web-hawk

web-con.nl

Op donderdag 07 december 2000 14:05 schreef Koffie het volgende:

Als Got nu zo aangepast wordt dat Topic starter pas na X minuten op zijn eigen topic kan replyen ?? Ben je overal vanaf.
En de tegenargumentatie dat je dan geen extra info kan posten is ook overbodig, want daar is dus o.a. de EDIT knop voor.
Dus het is logisch als je een topic opent dat je eerst weer alle posts gaat lezen omdat er "misschien" iets is toegevoegd???:?

Nee dat lijkt me geen strak plan.
edit:

Als je ziet dat er op jouw topic is gereageerd (stel er zijn al 10 reacties)
dan zou ik dus in mijn eerste post iets moeten gaan veranderen wil ik reageren op de 10e post?

Zo krijg je een grote rotzooi van reacties en posts die eigenlijk geen verband meer met elkaar hebben.

Innovation beyond Imagination

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op zich een goed id, alleen een probje:

Als er na 5 min. oid (iig minder dan 30 min.) al iemand heeft gereageerd en je wil diegeen bedanken of misschien nog een vraag stellen, dan kan dat niet.

Om in dat geval t edit knopje te gebruiken i een beetje raar denk ik :)

Maar ik erger me ook wel aan mensen die dat doen ja, als je een hele dag hebt gew8 en je topic dreigt in de vregetelheid te raken kan ik t wel begrijpen :9

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Nee, das niks... Als je een 'lopend' topic maakt heb je vaak al dat je na 30 min 4 replies hebt... Dan wil je OOK weer replyen maar daar zou je dan op moeten wachten....
Nee, wat mij betreft niet...

• saviour
  • Niet online
Op donderdag 07 december 2000 14:09 schreef web-hawk het volgende:

[..]
Dus het is logisch als je een topic opent dat je eerst weer alle posts gaat lezen omdat er "misschien" iets is toegevoegd???:?
Wat bedoel jij?

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:26

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Nope, wat hij (denk ik) bedoeld is meer zoiets: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/83592

binnen 2 uur reageert hij 4x op zijn eigen topic zonder toegevoegde waarde, en hij had ook de edit knop kunnen gebruiken.

het is geen optie om iemand niet te laten reageren in zijn eigen topic, want stel dat na 5 minuten er een reply is van iemand die meer info wil, dan is het natuurlijk toegestaan te antwoorden ;)

Eerder lijkt het mij handig dat je als je een reply geeft en de allerlaatste replay IS al van jou, dat hij dan simpelweg wordt toegevoegt (geedit dus, en ook niet omhoog gaat), dat is imho een betere oplossing

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 22:18

Floor-is

5.2

Het heeft zijn voor- en nadelen.

Misschien dat je niet een post kan plaatsen na een post die je zelf al hebt neergezet? Dus twee na elkaar zegmaar. Maarja ik weet niet in hoeverre dat haalbaar is ivm Topix enzo.

Bericht hierboven

• web-hawk

web-hawk

web-con.nl

dan zou ik dus in mijn eerste post iets moeten gaan veranderen wil ik reageren op de 10e post?

Zo krijg je een grote rotzooi van reacties en posts die eigenlijk geen verband meer met elkaar hebben.

(tis eigenlijk best wel lastig uitleggen:))
edit:

stel ik had dit moeten editten in mijn eerste post..., kijk maar hierboven, dan zie je dat de grote lijn verloren gaat.

[edit op post hieronder]
ik heb het al weer een keer uitgelegd, scroll maar naar een van mijn posts ergens in it topic, welke weet ik namelijkal niet meer...
[/edit op post hieronder]

• saviour
  • Niet online
Kweet ook niet of dat haalbaar is, maar wel een goede oplossing ja :) ook geen dubbelposts meer.

• saviour
  • Niet online
Op donderdag 07 december 2000 14:14 schreef web-hawk het volgende:

(tis eigenlijk best wel lastig uitleggen:))
Ohhhhhhhh, duz je bedoelt gewoon tzelfde als onz allemaal!

Nee oke, begreep er al weinig van :P

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Topicstarter
Op donderdag 07 december 2000 14:09 schreef web-hawk het volgende:

[..]
Kun je dat verduidelijken? Snap namelijk totaal niet wat je hiermee bedoelt.

Op de andere replyers.
Uiteraard alleen als er nog geen replyes zijn natuurlijk.
Dus zeg maar zoeits als,

"get tot_replys"
"if tot_replys=>1 goto END"
"if if user=topicstarter then 'get time'"
"if time=<30 then reject"

Zoeits zeg maar ;)

[update]
Ben ik een reply aan het intikken, post ik 'm is ineens de hele thread 2x zo lang ;)
Enfin , alle reactie's komen op hetzelfde neer, maar dit is in deze reply dus uitgelegd.
Overigens: ik dacht dat het al niet meer mogelijk was om een dubbelpost te krijgen ?
[/update]

[update2]
Waarschijnlijk overbodig, maareuh ..
* Koffie kan dus echt niet coden ofzo hoor
Was meer ter verduidelijking. 't Is aan de adjes/beheerders om het evt. om te vormen naar code in de site
[/update2]

• web-hawk

web-hawk

web-con.nl

zie hierboven mijn edit maar ....:)

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:26

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ik ben meer voorstander van:

IF ($lastreplyer == $current_user)
{
$lastreply.edit($old_reply . $nieuwe_reply)
}
else add_post($nieuwe_reply)

Hiermee voorkom je: mensen reageren 100x achterelkaar om meer posts te krijgen, geen dubbelposts (2x klikken == 2x reactie in 1 reactie)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Zullen we het voor de mensen die zoiets NIET snappen het een beetje in het nederlands houden aub? ;)

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Is het zo'n probleem dan? Daar lees je toch wel overheen, je moet ook weer niet alles proberen te regelen. Als iemand echt iritant bezig is mik je toch ff een link in LA.
Zie het niet als een groot probleem.

de betaler vervuilt

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Topicstarter
Klopt, maar als iemand een serieus probleem dropt in een forum, om vervolgens te replyen of niemand kan helpen . . .

Knappe gozer die dan een adje zover krijgt om de topic te klozen.

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Knappe gozer die dan een adje zover krijgt om de topic te klozen
Daar is een adje toch voor, om te beoordelen of ie op slot moet of niet. Als ik me niet vergis is dat nu juist de opzet van moderators........
Dus als een adje het niet de moeite vind om een topic te closen heeft ie daar zijn redenen voor, moet je je dan maar bij neerleggen als je het daar niet mee eens bent.

de betaler vervuilt

Pagina: 1