slotje rq

Pagina: 1
Acties:

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/83651

1e post van hem op het randje toelaatbaar/onzin, tweede posting van hem in zelfde thread duidt op zijn onzin-intentie.

Verwijderd

[no flame mode]Zo, jij bent op dreef.[/no flame mode]

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:21

Floor-is

5.2

Ik kijk het nog ff aan, dit is op zich niet echt onzin als je het mij vraagt. Als de reply's echter uitblijven of van een dermate slechte kwaliteit zijn, dan zal ik het sluiten. :Y)

Bericht hierboven

Verwijderd

Zo, kheb serieuze reply gezet. :)

Heej Floris, is dat geen SPAM in je Sig? ;)

• Floor-is
  • Laatst online: 00:21

Floor-is

5.2

Whehehe, moet je de sig's van andere gebruikers eens bekijken ;)

Neuh da's meer omdat we ook zelf bannerruimte verkopen en dat er misschien wel een GoT-er denkt van joh laat ik mijn bedrijf eens door reclame wat bekender maken op t.net. :)

Bericht hierboven

• DSmarty
  • Niet online
Op donderdag 07 december 2000 13:37 schreef HlpDsK het volgende:
[no flame mode]Zo, jij bent op dreef.[/no flame mode]
Hehe ;)
Dat hoef jij er niet bij te zetten hoor HlpDsk, jouw topics zijn over het algemeen wel zinnig, bovendien zorg jij voor wat "leven in de brouwerij" zowel eerder op OF, zowel in DPC als in SG.

Misschien ben ik nu iets fanatieker, juist omdat bepaalde personen mij willen uitlokken tot trolls en flamethreads cq mij rechstreeks uitschelden.

edit:
typo

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik vind dat zo dom eigenlijk he. Omdat t HlpDsk is hoeft hij t er niet bij te zetten...waarom? omdat hij +/- 6000 postz heeft en veel nuttige dingen post.

Ik kom dat ook zo vaak tegen, HlpDsk dit / dat / blaat :)

Hij is gewoon tzelfde als 1 ieder hier en heeft naar mijn mening dezelfde rechten. (dat is heel wat anderz dan gewoon respect voor iemand hebben)

Dit is btw niet een persoonlijke aanval op DSmarty, maar t viel me nu weer s op en had geen zin om hier een hele topic aan te wijden :)

Zoo! Weer een luis ovr mn lever minder :P

• DSmarty
  • Niet online
Op donderdag 07 december 2000 14:08 schreef saviour het volgende:
Ik vind dat zo dom eigenlijk he. Omdat t HlpDsk is hoeft hij t er niet bij te zetten...waarom? omdat hij +/- 6000 postz heeft en veel nuttige dingen post.

Hij is gewoon tzelfde als 1 ieder hier en heeft naar mijn mening dezelfde rechten. (dat is heel wat anderz dan gewoon respect voor iemand hebben)

Dit is btw niet een persoonlijke aanval op DSmarty, maar t viel me nu weer s op en had geen zin om hier een hele topic aan te wijden :)

Zoo! Weer een luis ovr mn lever minder :P
Hmmz, op zo'n reactie als die hlpdsk (waardoor ik ff in de lach schoot) moest ik gewoon eventjes reageren hoor... heeft niks te maken met aantal posts, maar ik mag hem gewoon wel....

Volgens mij worden al mijn posts nauwlettend in de gaten gehouden tegenwoordig ;)

Even I am human

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Klopt ja >:) ;)

Maarre, tviel me weer s op en wilde er nu eigenlijk wel s wat van zeggen omdat veel mensen hem wel als een onschendbare God zien oid :)

Verwijderd

Op donderdag 07 december 2000 14:08 schreef saviour het volgende:
JAh, ik ben het er helemaal mee eens. Ik ben Dit , dat en blaat :)

• Theeboon
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

LOL :)

"I sit in my room and imagine the future."

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
:D

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

Ahhhhhh wat fijn DSMarty houdt ook al van iedere user een archief bij of de replies wel in zijn normen thuispassen :)

LOL

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Hmzz... Grappig is dit.. Als je in een topic reageerd, verdwijnt 'ie van de topiclist omdat postings gedateerd worden op 4 december...

Dus na deze reactie is er op dit topic voor het laatst gereageerd op 4 december, en zakt 'ie dus weg.....

ADJES HELLUP !! IK ZIT IN EEN TIJDSPARADOX GEVANGEN HIER OP GoT !!!

:)
Pagina: 1