[XP/SB Live] Telkens geluidsinstellingen terug op stereo

Pagina: 1
Acties:

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-08 16:31
Anderhalf jaar geleden heb ik dus een nieuw systeem gekocht met daarin een SB Live. XP erop gezet. Allemaal geen problemen. FPS 1600 setje gekocht van Creative. Mooi vijf speakers erbij (4 normale en 1 woofer).

In Windows XP toen de Luidsprekeropstelling op Quadrofonische luidsprekers gezet. Dit werkte allemaal perfect.

Paar weekjes terug Windows XP er opnieuw opgezet. Nieuwste drivers voor m'n SB Live er op gezet (zelfde als ik voorheen had), alleen nu zet ie telkens de Luidsprekeropstelling terug op Stereoluidsprekers voor het Bureaublad als ik gereboot heb.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

• GoodspeeD
Thanks. Was idd vergeten te zoeken.

Heb het probleem inmiddels opgelost door de Creative drivers te deinstalleren in Software (Add/Remove programs). Na rebooten installeert Windows XP weer z'n eigen WDM drivers en dan werkt het perfect.

[ Voor 6% gewijzigd door GoodspeeD op 17-11-2003 17:30 ]

Verwijderd

ik raad je de eigen xp driver te gebruiken, gwoon die van de fabrikant zelf. installeer het nog 1 keer? of down het misschien inmiddels bijgewerkte van de fabrikant......

• GoodspeeD
Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 17:35:
ik raad je de eigen xp driver te gebruiken, gwoon die van de fabrikant zelf. installeer het nog 1 keer? of down het misschien inmiddels bijgewerkte van de fabrikant......
Dat had ik dus gedaan, maar dat werkte dus niet goed.