Toon posts:

overklokken medion pc

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
dit is mijn pc\
moederbord ms-6701 (medion) oem
p4 2533
seagate 7200rpm
Samsung M3 68L3223DTL-CB3 256mb
Samsung M3 68L3223DTL-CB3 256mb

Maximale CAS Snelheid 2.5 (6.0 ns @ 166 Mhz)
2e Maximale CAS Snelheid 2.0 (7.5 ns @ 133 Mhz)
ti 4200 128mb

mijn vraag is waarom ik deze pc niet hoger kan zetten dan 2850mhz hierna start ie als ik hem bench met cpu burn opnieuw op wat is de botneckel als jullie nog meer info willen zeggen jullie het maar alvast bedankt

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:52

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Heb je al in de faq gekeken? dan zul je zien dat er bij overclocken meer komt kijken dan alleen je BIOS-settings aanpassen.

[hint]
interpunctie is iets heel leuks ;)
[/hint]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Lijkt me logisch dat een goedkoop medion pc'tje niet ver komt, voor overclocken heb je duurzame spullen nodig, en zelfs dan heb je geen garantie dan je ver gaat komen, de kans word alleen veel groter.

Verwijderd

Topicstarter
dat is onzin wat je zegt want ik heb me core van medion ti4200 @ 324mhz draaien
de temps zijn het trouwens ook die zijn strest maximaal 38mobo en 48 graden cpu
Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 17:22:
Lijkt me logisch dat een goedkoop medion pc'tje niet ver komt, voor overclocken heb je duurzame spullen nodig, en zelfs dan heb je geen garantie dan je ver gaat komen, de kans word alleen veel groter.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 17:35:
dat is onzin wat je zegt want ik heb me core van medion ti4200 @ 324mhz draaien
de temps zijn het trouwens ook die zijn strest maximaal 38mobo en 48 graden cpu

[...]
Dat is de Core van je Geforce kaart en de CPU is van intel, dus dat heeft er niks mee te maken, je medion mobo zal al snel gaan begrenzen, waarschijnlijk zit er ook goedkoop geheugen op die videokaart, dat zal ook wel de reden zijn dat je alleen de snelheid van de core post ;)
Voeding zal ook wel niet veel soeps zijn, dus grote kans dat die het al snel niet meer trekt.
Ze moeten ook ergens op besparen he, ze zijn niet voor niets zo goedkoop ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2003 17:52 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

arjan w123, er wordt verwacht dat je eerst wat zaken leest voordat je een topic opent. Want je topicstart is in deze vorm een tweaker onwaardig. Neem de volgende links goed door:

http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Algemene FAQ inzake topicstarts
Nieuwe Moderatiepolicy DOC (24-10-2003)
Frequently Asked Questions DOC (laatste update 2-06-03)

Aangezien je in je topic niet aangeeft wat je al hebt geprobeerd en gezocht om verder te komen met je oc, gaat deze dicht. En bovendien, wat hierboven wordt gemeld: die Medion pc's staan erom bekend dat ze slecht zijn over te clocken, gezien de gelimiteerde koeling en BIOS-opties.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.