Toon posts:

kritische kijk gevraagd.

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Sedert deze zomer zijn mijn vriend en ik bezig voor hobby met een website over onze lievelingsplanten.Reeds een klein half jaar zijn we aan het sleutelen.Ik heb wel groene vingers maar van webdesign heb ik nog niet zoveel verstand.Mijn vraag:Zouden jullie eens kritisch de site willen bekijken en advies kunnen ivm met vormgeving en werking van de site.De gegeven adviezen zullen zeker ernstig in overweging genomen worden.
URL: http://www.hostacollectie.be

Bijvoorbaat hartelijk dank,
Danny Van Eechaute

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-08 19:13

dominic

will code for food

Hier bestaat ook een site voor: http://www.sitechecks.nl

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Hoi, je bent nieuw hier, en welkom op GoT :) Lees voortaan even de regeltjes door zoals ze onder het knopje FAQ bovenaan, en in de forumfaqs (bovenaan in elke forumindex) staan. Daar vind je o.a. dat dit forum niet bedoelt is om je sitechecks neer te zetten, vooral omdat het er dan mee overstroomt en omdat we er weinig zinnigs mee kunnen doen.

Uit het beleid:
Wat vinden jullie van mijn site?

Het is dan wel de bedoeling om zélf aan de slag te gaan, en als je eenmaal klaar bent met je website, kunnen we het goed voorstellen dat je er trots op bent. Maar toch is het niet de bedoeling dat je daar een topic over maakt. Er zijn wel speciale websites voor, zoals www.sitechecks.nl, waar je sites kunt beoordelen en laten beoordelen.
Zorg er ook voor dat je je site al in de bekendste browsers hebt bekeken, want het is niet de bedoeling dat je aan anderen gaat vragen hoe de site eruit ziet in een bepaalde browser. Dat valt namelijk onder de term sitechecks, en dus ook spam.
Dus probeer je site eens bij sitechecks.nl :) Mocht je nog specifieke vragen hebben kun je uiteraard terugkomen, mits ze natuurlijk conform de regeltjes zijn :)

mocht ik wat vergeten zijn voeg dat dan maar toe, maar verder zijn natuurlijk 100 verwijzingen naar de faq niet zo nuttig, die jongen vind het wel :)

Over je site trouwens: an sich is de navigatie e.d. wel nuttig opgezet (tenminste, ik neem aan dat de termen logisch zijn voor hosta freaks :)), maar het ziet er in z'n geheel wat onaantrekkelijk uit. Probeer je tekst wat meer opmaak mee te geven, en doe iets aan de grafische kant van je navigatie.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2003 11:12 ]

Verwijderd

Zie hierboven, bovendien is dit ook niet echt de bedoeling. Lees a.u.b. eerst even de faq door over wat wel en wat niet hier gepost mag worden.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

/sitecheck

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.