Voeg me anders ff toe op msn of mail ffHazuki schreef op 03 januari 2004 @ 22:02:
Me me me! Ow shit heb geen XTDan maar m'n 9800SE modden? Morgen iets te doen?? Je woont hier toch maar 5 minuten vandaan
Astennu91@hotmail.com
Ik wil hier wel wat over horen over die extra mod.JVLK schreef op 04 januari 2004 @ 00:06:
Xt vmod
Heb ondertussen ook al een derde vr erop zitten...anders klapte hij boven de 2v op een bluescreen....maar jullie zijn toch alleen maar geintereseerd in vgpu en vddr vmodsen boven de 2v op vgpu heb je niet nodig om uitzonderlijke snelheden te halen.
Ga ook niet boven de 3v op mem..want dat helpt echt niet meer...meer dan 2.8v of 2.9v hebben de xt's niet nodig om 430/450 op mem te halen wat op de 9800pro wel anders was..waar ik 3.8v door de mem moest drukken om 420 te halen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat die van bio_blade deed gewoon 2.05 maar niet super lang getest wel vastalopers gehad dus wat bij jou blue screen is was hier den ik vastloper.
[ Voor 65% gewijzigd door Astennu op 04-01-2004 10:39 ]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....