Soms vraag ik me echt af wat mensen proberen over te brengen met bepaalde betogen, en ik snap er nog veel minder van welke relatie sommige van die betogen met een nieuwsitem te doen hebbenJaaaa goed id
en die mensen die allemaal voldoende kennis en normen en waarden in huis hadden om ver te komen in de maatschappij komen dan allemaal in de bak, worden verkracht, en raken metally ill. Of zélfs al mocht dát niet gebeuren, komen ze niet meer aan een normale baan, raken ze familie kwijt en omdat ze in VS geen normaal zorgstelsel hebben (al het geld gaat naar de aanvallen in buitenland want in hun eigenlijk zijn héééélemaal géén problemen) moet die arme jongen gaan stelen, raakt door zijn problemen aan de drugs yadda yadda.
Hoe je crimi cijfer te verhogen in 5 lessen

Kunnen jullie bedenken waar bovenstaande reactie in thuis hoort?
Ik bedoel dus in welke actueel FP draadje, dat 'ie feitelijk in de dev/null hoort kan ik ook wel bedenken

Het bewuste draadje staat zowiezo bol van de persoonlijke meningen, aannames, aanteigingen, en 'mee eens' reacties, die al heel veel gemodereerd zijn
* botoo wacht het nog een paar uurtjes af, maar gaat daarna serieuze [PM] tools inzetten (lees: niet met de schaaf er overheen, maar met een shovel!
De oplossing van de vraag staat hier, bovenstaande reactie mocht zich verheugen met een +3 score
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀