Toon posts:

java games op mijn http-server niet OTA te downloaden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn http-server heb ik een aantal java-games gezet voor mijn nokia 6610. Als ik dan via wap/gprs rechtstreeks naar een .jad bestand surf dan krijg ik de melding "onbekend bestandsformaat". Het is mij bekend dat een spel uit een .jad en een .jar bestand bestaat en dat het .jad bestand moet doorverwijzen naar het .jar bestand. Het is opmerkelijk dat het downloaden niet lukt, omdat ik wel eerder een java-game heb gedownload van een webserver en dat het bij m'n eigen webserver niet lukt. Ik draai Apache. Heeft iemand een idee hoe ik het downloaden aan de gang krijg? Ik heb geen datakabel dus het moet OTA.

edit:
Plaatjes en ringtones downloaden lukt wel, dus de verbinding werkt.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2003 05:11 ]

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
ga naar het .jar bestand dan werkt het wel... (bij mij... vroeger, heb nu infrarood)

Verwijderd

Topicstarter
Daar gaat het over toevoegen van MIME headers aan de wapsite, maar ik heb geen wapsite. Ik surf meteen naar het .jad of .jar bestand. Zowel bij het linken naar het .jad als het .jar bestand krijg ik "onbekend bestandsformaat". En het zijn toch echt spellen voor een nokia 6610/7210.

Verwijderd

Topicstarter
Heeft niemand een idee? Ik zou namelijk echt niet weten waar ik het probleem nog moet zoeken. SOS :D.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 00:37

job

wat staat er in je jad file??

• DonDaaf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:41
Je moet die mime-headers toch toevoegen aan de instellingen van je server. Wat voor server is het?

Verwijderd

Topicstarter
DonDaaf schreef op 17 november 2003 @ 18:26:
Je moet die mime-headers toch toevoegen aan de instellingen van je server. Wat voor server is het?
Apache 2.0.48

• DonDaaf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:41
Ben ik helaas niet helemaal in thuis. Wat je moet instellen zijn bestanden met de extensie:
JAD: text/vnd.sun.j2me.app-descriptor
JAR: application/java-archive

Bij mij werkt het. (IIS5.0 en nokia 6610; 7650)

[ Voor 4% gewijzigd door DonDaaf op 17-11-2003 18:45 . Reden: betere zin... ]

Verwijderd

Topicstarter
DonDaaf, bedankt. Het is gelukt :). Aan het bestand mime.types heb ik de mime types toegevoegd en daarna de server herstart. Nu werkt het prima!
Pagina: 1