[online] Kings of Chaos Deel 5

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.188 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021
Schijnt dat de mercenaries niet meer meedoen, age 3 waarschijnlijk weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 22:33

Stewie!

Keen must die!

Acidrain schreef op 26 november 2003 @ 18:07:
@ DaMorpheus, waarom val JIJ pluk aan, ik denk dat de enige die recht heeft om pluk aan te vallen dat dat viper zelf is, beetje jammer |:(
niet meteen zo'n grote mond he, was maar met 1 turn om effe te laten zien hoeveel z'n defense was aan de rest.
Alles heeft z'n reden B) Action, reaction O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:49

krvabo

MATERIALISE!

BigFast schreef op 26 november 2003 @ 19:17:
Schijnt dat de mercenaries niet meer meedoen, age 3 waarschijnlijk weer wel.
ik heb er anders vandaag 37 gekocht :/
en ze zijn er weer. (nu 6k elk)

[ Voor 8% gewijzigd door krvabo op 26-11-2003 20:38 ]

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:37
DaMorpheus schreef op 26 november 2003 @ 19:45:
[...]

niet meteen zo'n grote mond he, was maar met 1 turn om effe te laten zien hoeveel z'n defense was aan de rest.
Alles heeft z'n reden B) Action, reaction O-)
Ja en dat bedoel ik dus jij met je de rest er is geen de rest er is alleen een probleem tussen Viper en Pluk waar bemoei jij je mee.

Als het oorlog word dan komt Viper dat hier echt wel melden en dan mag je mee spelen
B) Actie en reactie?? 8)7
Wel eens van recon spy missies gehoord, was je denk ik iets meer mee opgeschoten dan alleen maar dom aanvallen B) :? :O

Snap trouwens niet dat je wel meteen kan aanvallen en hier posten maar echt geen moment de moeite neemt om te klikken, ja okee je hebt tentamens en ik weet ik hoef niet op je te klikken.
Maar schrijf je dan niet in in een kliklijst, ik denk dat pluk graag jou plekkie in zou willen nemen...

[ Voor 20% gewijzigd door Acidrain op 26-11-2003 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehehe die zolg had idd geen geld, hij mist inmiddels wel 15 mannetjes

28 seconds ago Zolg 4,058 Gold stolen 1 3 0 2,321,481 7,451,868 details
1 minute ago Zolg 2,756 Gold stolen 1 5 1 2,248,815 7,357,284 details
2 minutes ago Zolg 2,800 Gold stolen 1 7 1 2,382,237 7,377,552 details

zal hij spy proof zijn?

Your Chief of Intelligence dispatches 1 spies to attempt to sabotage 1 of Zolg's weapons of type Dragon.
Your spies sucessfully enter Zolg's armory undetected, and destroy 1 of the specified type of weapon. Your spies all return safely to your camp.

MMM NEE DUS
Hmmm level 10 spies required :'(

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2003 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meteen nadat pluk mijn geld had gestolen had ik hem al een berichtje gestuurd in de trent van:

Heb je lekker plezier van je 700k die je net van mij gestolen hebt, geniet er van.
Deze keer laat ik je gaan omdat ik in een goede bui ben.

En hij heeft mij al teruggestuurd:

Re: you lucky bastard
Hehe lol, nogmaals het was gewoon allemaal toeval, dus thx voor je goedmoedigheid
Nouja tis iig een grappige aanvulling op de draad @ got :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

ehm, spy lukt niet 8)7
laat mij het oplossen zoals ik wil, 1 attack turn heeft niemand last van. Jij draait nu alles om. Ging erom dat pluk het geld van hem had gestolen (waarschijnlijk via dit topic, zie ook post van ronald). Heb jij ergens een probleem mee, dat je zo aso nu er tussen komt vallen en zo'n opmerkingen begint te maken :?

We zitten hier in één grote clan van koc-gotters. Dan kom je voor elkaar op en help je elkaar. Dat jij daar niet aan mee werkt of dat jij niet snapt dat het wel erg toevallig was dat pluk hem net aanviel en net op dat moment dat hij zoveel geld had en 1 minuut later opeens dit topic vond (wel 3x zeer toevallig he), dan is dat mijn probleem niet, snappie? :Z
ik help de rest graag als ik kan en een beetje research is dan nooit weg. Zal ik volgende keer maar alles aan de machtige acidrain over laten :D

En over die kliklijst: 5 dec is laatste tentamen, dan heb ik weer alle tijd, dus wees maar niet bang he, je kereltjes krijg je wel dan :)

[ Voor 8% gewijzigd door Stewie! op 26-11-2003 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lonkhuijzen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:28

lonkhuijzen

100% ADH

Nouja ik hoop dat alles nu gesust is :)

Die paar attacks ben ik niet minder van geworden, het is alleen helaas voor viper.
Ik ben zelfs in de rankings gestegen omdat mijn DA nu hoger is :)

Ik hoop dat we nu weer lekker lief met elkaar kunnen KOC'en :)

[ Voor 5% gewijzigd door lonkhuijzen op 26-11-2003 21:38 ]

5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus -> Wil verder geen verdeeldheid te zaaien maar ik ben het meer eens met Acidrain. Ik zou het persoonlijk niet zo zeggen maar hij heeft wel grote punten van waarheid.

Just think about it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ik hielp em alleen maar door wat info te geven!! 1, ja één, attack turn :|
Zo, * Stewie! heeft vandaag ook weer eens afgeleerd andere mensen te helpen

[ Voor 14% gewijzigd door Stewie! op 26-11-2003 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hehe, ik heb een fan :D

1. Ik mol al z'n dragons skins
mix-max schreef:
porque é que me sabotas-te as minhas armas de defesa?????????????quase nao me tiraste dinheiro......porque e que fiseste isso????????????????
Ik reply:
stokkie schreef:
Shut up, you stupid frenchman
Na enig nadenken kwam ik tot de conclusie dat het waarschijnlijk een spanjaard of italiaan oid moet zijn
Prompt kreeg ik dit:
mix-max schreef:
**** you.,....
En mijn reactie (naast het wederom mollen van z'n dragonskins)
stokkie schreef:
your momma
En zojuist:
mix-max schreef:
tas fodido...........................................ando a comer a tua mãe.............ela nao fode nem vale é um caralho...........daqui a algum tempo vais te fuder.......................................................................................
En uiteraard mijn reactie:
stokkie schreef:
Keep èm coming! I LOVE hatemail!
Ik denk dat ik maar weer es wat dragonskins mol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op 26 november 2003 @ 21:41:
Ik hielp em alleen maar door wat info te geven!! 1, ja één, attack turn :|
Zo, /me heeft vandaag ook weer eens afgeleerd andere mensen te helpen
Is niet alleen datte, is het overall. Maar goed.....gaat allemaal goed komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acidrain schreef op 26 november 2003 @ 20:38:
[...]

Ja en dat bedoel ik dus jij met je de rest er is geen de rest er is alleen een probleem tussen Viper en Pluk waar bemoei jij je mee.

Als het oorlog word dan komt Viper dat hier echt wel melden en dan mag je mee spelen
B) Actie en reactie?? 8)7
Wel eens van recon spy missies gehoord, was je denk ik iets meer mee opgeschoten dan alleen maar dom aanvallen B) :? :O

Snap trouwens niet dat je wel meteen kan aanvallen en hier posten maar echt geen moment de moeite neemt om te klikken, ja okee je hebt tentamens en ik weet ik hoef niet op je te klikken.
Maar schrijf je dan niet in in een kliklijst, ik denk dat pluk graag jou plekkie in zou willen nemen...
Wederom wijze woorden... je blijft maar gaan he?
Velen van ons zouden hier eens een voorbeeld van moeten nemen..
VOORAL DAMORPHEUS!
Het is inderdaad wel heel frapant dat je wel kan aanvallen, wapens kan kopen, en hier het ene bericht na het andere posten, maar 1x effe n klikronde lukt niet meer...

erg raar, kom dan ook niet steeds hier en ga niet aanvallen, spaar dan je turns en alles en kom pas terug na je tentamens, en anders moet je daar ook niet over janken en gewoon klikken. Zoals acidrain zegt, we HOEVEN niet te klikken, en dat zal ik ook zeker niet meer doen bij jou, maar een ander zou wel klikken, en daar heeft iedereen meer aan dan iemand die alleen een plaats bezet en er verder niks aan doet.

En jij noemt nu acidrain wel aso, en dat zal ik ook zeker zijn, omdat we ons ermee bemoeien.. maar wat ben JIJ dan?????? we hebben je (nog) niet aangevallen, maar de neiging word wel steeds groter, sorry hoor, maar zo is het nu gewoon.

Imo, heb je wel erg vaak een erg grote bek, al vanaf het begin dat je hier zit, en dat is best wel irritant aan het worden. Wie ben jij om te beslissen om pluk aan te vallen? ook al is het maar 1 aanval, als viper dat wil dan vraagt hij het wel!! wat heb het voor nut om dan ook weer een member aan te vallen.

En so what dat het allemaal toevallig is?? jank jank... je weet het NIET ZEKER!! en daar gaat het om! Voor deze keer geef ik pluk het voordeel van de twijffel, volgende keer niet, dan had ie het maar moeten afleren, maar NU wel! waarom? als ik iemand met 3 miljoen zie staan, ga ik ook niet heel got aflezen om te kijken of het iemand van got is! dan probeer ik hem zo snel mogelijk aan te vallen, en zeg niet dat jij dat niet zou doen, want dan ben je een leugenaar.

Zo, dat lucht op.. En effe dat je het weet, het is niet persoonlijk bedoeld om je aan te vallen, maar zo zie ik het, en ik denk vele met mij.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2003 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 22:09:
[...]
hoi, ik schrijf heel veel nav acidrain :w.
sorry hoor, 3 weken tentamens. Maar wat een dom geblaat zeg :X
Het nieuwe kliksysteem zie je juist hoevaak iemand voor je klikt. Klik lekker niet, na die drukke 3 weken klik ik weer. Ik ga nu gewoon niet beginnen aan dat lange klikwerk. Hier effe posten is idd veel sneller, zeer goede opmerking maakte je daar :z
Veel succes verder he :+

en laat me wel lekker turns opmaken, wil toch nog "iets" maken van age2, en ik hoef ook niet al mn geld te laten stelen. Beetje nadenken svp voordat je iets post :Z

oja, lees mijn reply op acidrain eens, geld ook wel voor jouw he. Alleen klets jij gewoon iemand na :/

[ Voor 52% gewijzigd door Stewie! op 26-11-2003 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Mag ik nog effe benadrukken dat dit een "spelletje" is en dat wij meedoen als team? Is weinig van te merken als het wordt afgekraakt dat je voor teamleden opkomt. Wat een bagger blaat zetten sommige hier.

Ben benieuwd of we in age3 wel een team kunnen vormen, en mensen zich ook eens gaan gedragen als *team*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op 26 november 2003 @ 22:19:
[...]

sorry hoor, 3 weken tentamens. Maar wat een dom geblaat zeg :X
Het nieuwe kliksysteem zie je juist hoevaak iemand voor je klikt. Klik lekker niet, na die drukke 3 weken klik ik weer. Ik ga nu gewoon niet beginnen aan dat lange klikwerk. Hier effe posten is idd veel sneller, zeer goede opmerking maakte je daar :z
Veel succes verder he :+

en laat me wel lekker turns opmaken, wil toch nog "iets" maken van age2, en ik hoef ook niet al mn geld te laten stelen. Beetje nadenken svp voordat je iets post :Z
Dit is dus precies wat ik bedoel met die grote bek van je..

Ga vooral zo door als je hier vrienden wilt houden.

Als JIJ nou eens nadenkt, ik zeg nergens dat je niet je geld op moet maken, dat zou iedereen doen, DUH!!!!

Maar als je zo nodig moet leren, LEER DAN. Heel raar dat je binnen n paar minuten wel n reactie kunt posten, zeker HEEEEEEL TOEVALLIG even op got??
En ik zal zeker niet klikken, maar dat zei ik toch al?? Moet ik een peuterschooltje bellen voor je? misschien kun je dan leren lezen. En je kan best wat posten hier, maar je post HEEL veel, en gebruik die tijd dan om te leren als je zo moet janken om die tentamens, of post wat minder, en klik wat meer.

Mag ik nog effe benadrukken dat dit een "spelletje" is en dat wij meedoen als team? Is weinig van te merken als het wordt afgekraakt dat je voor teamleden opkomt. Wat een bagger blaat zetten sommige hier.

Ben benieuwd of we in age3 wel een team kunnen vormen, en mensen zich ook eens gaan gedragen als *team*

natuurlijk moet je voor teamleden opkomen, maar is het dan zo geweldig om een andere aan te vallen?? Geef die op z'n minst het voordeel van de twijfel, totdat anders is bewezen! En ga niet nog meer de boel verzieken!

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2003 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 22:09:
[...]
En jij noemt nu acidrain wel aso, en dat zal ik ook zeker zijn, omdat we ons ermee bemoeien.. maar wat ben JIJ dan?????? we hebben je (nog) niet aangevallen, maar de neiging word wel steeds groter, sorry hoor, maar zo is het nu gewoon.

Imo, heb je wel erg vaak een erg grote bek, al vanaf het begin dat je hier zit, en dat is best wel irritant aan het worden. Wie ben jij om te beslissen om pluk aan te vallen? ook al is het maar 1 aanval, als viper dat wil dan vraagt hij het wel!! wat heb het voor nut om dan ook weer een member aan te vallen.

En so what dat het allemaal toevallig is?? jank jank... je weet het NIET ZEKER!! en daar gaat het om! Voor deze keer geef ik pluk het voordeel van de twijffel, volgende keer niet, dan had ie het maar moeten afleren, maar NU wel! waarom? als ik iemand met 3 miljoen zie staan, ga ik ook niet heel got aflezen om te kijken of het iemand van got is! dan probeer ik hem zo snel mogelijk aan te vallen, en zeg niet dat jij dat niet zou doen, want dan ben je een leugenaar.

Zo, dat lucht op.. En effe dat je het weet, het is niet persoonlijk bedoeld om je aan te vallen, maar zo zie ik het, en ik denk vele met mij.
effe voor je edit ook een nieuwe reply:
het was op 3 punten wel erg twijfelachtig van pluk (kon je weten als je dit topic door had gelezen), ik heb in enkele vorige posts dit al heel uitgebreid uitgelegd.

het gaat om 1 turn, om te kijken wat hij heeft, gaat niemand dood van

wie ben ik om iemand te helpen vraag je? Tja, dacht dat een team elkaar hielp, blijkbaar vind jij dat niet leuk, pech voor je, moet je geen teamspel doen.

Oja, je vind dat ik een grote bek heb? is dat omdat ik niet iemands kont lik zoals jij, maar opkom voor mijn eigen mening en andere mensen probeer te helpen? Wat jij grote bek noemt, noem ik discussieren. Dat moet toch kunnen op een plek waar iedereen gelijk is? Als niemand dat deed was het hier een dode boel waar je jarenlang hetzelfde idee hebt dat nooit zal veranderen. is dat dan wel wat jij wilt?

En voor als je nu weer afvraagt waarom ik post ipv klik: we zijn aan het discussieren op een forum, dan kijk je ook of je een reply hebt. Snap je dat of "moet ik de kleuterschool bellen :? " :)

en dat ik dasukkel wordt genoemd zegt meer over jouw niveau dan dat van mij. Ik vat het in ieder geval op als een flame :|

[ Voor 10% gewijzigd door Stewie! op 26-11-2003 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Mr.D. > stfu
Acidrain > stfu
de rest die er aan meedoet > stfu
Wat ziet mijn grote Stinger-oogje nu :o ? ruzie in het oude GoT kamp :o ?
om de goden goed te stemmen over al het verraad in de oude aliantie, nu alleen bij elkaar voor GoT en kliklijst, geef ik degenen met een effectieve SA over de 2,3 miljoen een leuke link (ik had nog maar 2 turns) http://www.kingsofchaos.com/stats.php?id=1082072 lekker koetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op 26 november 2003 @ 22:31:
[...]

effe voor je edit ook een nieuwe reply:
het was op 3 punten wel erg twijfelachtig van pluk (kon je weten als je dit topic door had gelezen), ik heb in enkele vorige posts dit al heel uitgebreid uitgelegd.

het gaat om 1 turn, om te kijken wat hij heeft, gaat niemand dood van, gaat niemand van huilen, behalve enkele mensen hier blijkbaar

wie ben ik om iemand te helpen vraag je? Tja, dacht dat een team elkaar hielp, blijkbaar vind jij dat niet leuk, pech voor je, moet je geen teamspel doen.

Oja, je vind dat ik een grote bek heb? is dat omdat ik niet iemands kont lik zoals jij, maar opkom voor mijn eigen mening en andere mensen probeer te helpen? Wat jij grote bek noemt, noem ik discussieren. Dat moet toch kunnen op een plek waar iedereen gelijk is? Als niemand dat deed was het hier een dode boel waar je jarenlang hetzelfde idee hebt dat nooit zal veranderen. is dat dan wel wat jij wilt?

En voor als je nu weer afvraagt waarom ik post ipv klik: we zijn aan het discussieren op een forum, dan kijk je ook of je een reply hebt. Snap je dat of "moet ik de kleuterschool bellen :? " :)
Nee, wat jij hebt is een grote bek, je weet het iedere keer beter.
En ja, dit is een TEAMSPEL ja! wat doe jij hier? het gaat er niet om dat het maar 1 attack was, maar dat je het uberhaupt doet! Dat maakt jou tot een lager niveau dan pluk, die, HOE TOEVALLIG OOK, het heet niet voor niets TOEVAL, moet het gespeld worden ofzo?? viper heb aangevallen, dat kan iedereen gebeuren, heel jammer voor viper, maar helaas, ik vind het ook lullig.

Daarbij lik ik niemands kont, waarom zou ik??? Ik zeg ook wat ik denk, en als acidrain gewoon een, mijns inziens, normale, doordachte reactie post, wat hij gelukkig vaak doet, in tegenstelling tot die kinderposts van jou, dan geef ik hem gelijk, als jij eens wat zinnigs post, zal ik jou ook gelijk geven, ere wie ere toekomt. Jou dus niets.

En ja, dit is een forum, en ja, die is er om te discussieren, dat is het enige zinnige wat je tot nu toe hebt gezegd, maar als je verder niet eens zelf je teksten en replies kunt bedenken... En ik weet dat je dan checked op n reply, maar waarom kan je daar wel n half uur aan besteden, en niet aan het klikken?? ook toevallig.. misschien ben je wel toevallig 'n profiteur, moeten we jou dan ook gaan aanvallen? lijkt me niet toch...

Tot nu toe worden de meeste problemen hier zonder geweld opgelost, en dan kom jij op de proppen...

Dus nog een keer in de herhaling zodat je peanuts brains het hopelijk ooit gaan snappen: het gaat niet om 1 of 100000 attacks, HET GAAT OM DE ATTACK ZELF.
Daarbij, hoe durf jij te zeggen dat ik het topic niet lees??? Ik lees IEDERE post die er staat op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krvabo schreef op 26 november 2003 @ 22:32:
Mr.D. > stfu
Acidrain > stfu
de rest die er aan meedoet > stfu
Wat ziet mijn grote Stinger-oogje nu :o ? ruzie in het oude GoT kamp :o ?
om de goden goed te stemmen over al het verraad in de oude aliantie, nu alleen bij elkaar voor GoT en kliklijst, geef ik degenen met een effectieve SA over de 2,3 miljoen een leuke link (ik had nog maar 2 turns) http://www.kingsofchaos.com/stats.php?id=1082072 lekker koetje :)
:P wellicht een verstandige opmerking.. ik zal er verder ook geen woorden meer aan vuil maken, heb ook nog huiswerk en andere dingen te doen...
Inderdaad erg zonde van het GoT kamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allo, ik zit even bij een vriend (56k en dan mag ik toch even posten, wat een goede vrienden heb ik toch, ze willen alleen niet klikken :) ), ik heb wat problemen met mijn monitor (wat problemen --> DURE problemen) deze ga ik zaterdag op de HCC ff vervangen (monitor/harde schijf) , daarom kan ik dus nu niet klikken.
En ook de kliklijst stem systeem maken, sorry krvabo maar je zult het toch zelf moeten doen ;) ).

Heuveltje tot Ziens hoop ik.

Daarbij heeft Pluk pech gehad, en zijn snelle post kwam misschien omdat ie het tegelijk heeft open staan? Heb (had :( ) ik namelijk ook.

Overigens was hij net zo snel als jij DaMorpheus toen met dat gedoe met die belgische clan...

Stinger-Clan steeds mooier idee... (helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 23:04:
Overigens was hij net zo snel als jij DaMorpheus toen met dat gedoe met die belgische clan...
ik vind de link naar hun forum vriend, dus ik was heel snel zelfs (0,0000000000 seconde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Laatst online: 19:37
@ krvabo, je hebt gelijk ik was er al mee opgehouden sinds de laatste reactie van Morpheus op mij, toen had ik er al geen zin meer in.

Ik wil nog wel ff iets tegen morpheus zeggen voor dat ik me mond hierover ga houden, dit omdat hij denkt dat pluk eerst heeft aangevallen en daarna pas voor het eerst in dit forum is gaan posten.
Dit is dus niet waar, we hebben volgens mij pluk gisteren al kunnen verwelkomen in dit forum (zie pagina 17 en das niet zijn eerste post die is nog iets eerder)

Dus wat jij gedaan hebt is een alliantie lid helpen, prima, perfect zelfs helemaal nix op tegen, zou ik ook doen...

MAAR NIET ALS HET OM EEN CONFLICT GAAT TUSSEN 2 ALLIANTIE LEDEN

ik bedoel als jij hier bent om alliantie leden te helpen waarom hielp je pluk dan niet in de post die hij op pagina 17 neer zette??
(dit is geen vraag hier hoef je niet op te antwoorden, ik wil alleen dat je hier over na gaat denken)

en om jou statement ff onderuit te halen dat je alle namen hier moet kennen, kun jij al die namen in 1 dag in je kop hebben?

Dit is verder geen aanval op jou, ik wil alleen ff mee geven dat pluk al eerder lid was van onze alliantie!!!

Okee ik vind het jammer dat het zo moest lopen, als ik eerder in de gaten had gehad dat jij nog niet wist dat hij al lid was van onze alliantie had ik je er niet zo hard op aangevallen.

Okee laatste levens motto voor ik heel erg lang me mond ga houden hiero:

Eerst nadenken dan doen, en dat geld voor iedereen.

Succes verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acidrain schreef op 26 november 2003 @ 18:53:
hehehe die zolg had idd geen geld, hij mist inmiddels wel 15 mannetjes :)

Link

edit:
hij mist inmiddels wat dragons denk ik, helaas weet hij dat ik ze gesloopt heb

ik kan hem met niet meer dan 1 spy tegelijk pakken :'(
thnx voor de support, mijn lvl 9 spies worden helaas gewacked, dus slopen kan ik niets :'(

Als er nog meer liefhebbers zijn om een legertje van 747 man murw te krijgen; zijn link staat hierboven :)

Verwijderd

30 seconds ago Zolg Attack defended 1 2 1 2,353,499 1,738,153 details
50 seconds ago Zolg Attack defended 1 2 1 2,407,135 1,747,434 details
1 minute ago Zolg Attack defended 1 2 1 2,296,208 1,748,750 details
1 minute ago Zolg Attack defended 1 4 3 2,428,816 1,681,309 details
2 minutes ago Zolg Attack defended 1 3 2 2,308,553 1,641,278 details

Dat zijn er weer 13 minder :P

• BigFast
@ stokkie tis een spaans talig iemand :P

Jongens, jongens...
Gebeurd is gebeurd, beetje meer pragmatisme hier hoor, al die principes :+ Laten we dit nu gewoon lekker bijleggen en verder gaan, kan gebeuren en ach RTZ1X en ik hebben elkaar ook wel eens aangevallen :D Ff grouphug en alles is weer goed, ja toch ??
Kom op stelletje kinderen :) niet zo aanstellen en lekker doorgaan, komt allemaal wel weer goed.
Tis bijna weer kerst :p,

http://www.kingsofchaos.com/stats.php?id=1006022 Veel geld. Effectief DA:SupahFlyMunkey's forces counter-attack and inflict 1,445,807 damage on your army! Te doen... Maar niet voor mij :'(

[ Voor 18% gewijzigd door BigFast op 27-11-2003 00:43 ]

Verwijderd

Mijn attack:

code:
1
16 minutes ago SupahFlyMunkey 79,644 Gold stolen 5 2 2 1,407,653 *,***,*** details

Had niet naar zijn ventjes gekeken, hij heeft er maar weinig dus sloeg mijn attack weer nergens op. Dom, dom, dom... |:(

Verwijderd

Abel schreef op 26 november 2003 @ 01:58:
[...]

Mja, ik heb even uitgerust bij een plaatselijke kanonnenmaker, en nu kan ik dus weer achteraansluiten in de file. Hoever achteraan weet ik nog niet, maar ik was iig nummertje 1854 in de rij, we zullen zien :P

[edit]
Ik ben teruggevallen tot nummertje 5199.
Mkay, in de rankings van de startpagina sta ik nu weer op plaats 3905, kan morgen dus nog redelijk wat stijgen vooraleer we weer in de eeuwige wachtrijen voor de nummer 1 staan... :P

Verwijderd

Sow, ook weer een postje van mij. Ik heb het de laatste dagen nogal druk gehad. Daarom heb ik me beperkt tot af en toe wat gold opmaken en meer niet.

Straks weer een rondje van mij :*)

En laten we wel allemaal vriendjes blijven.

• Arrow|IA
  • Laatst online: 14-01-2005

Arrow|IA

Team T7E

Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 10:10:
Sow, ook weer een postje van mij. Ik heb het de laatste dagen nogal druk gehad. Daarom heb ik me beperkt tot af en toe wat gold opmaken en meer niet.

Straks weer een rondje van mij :*)

En laten we wel allemaal vriendjes blijven.
Wat??? Hep jij niet geklikt??? :(
Pas dan maar op dat je niet wordt aangevallen door je "alliantie"genoten. :o

Tjonge jonge, wat een gez**k weer gisteren. Sjezus zeg, alsof iemand hier in het forum kan zien dat een lid geld heeft en dan ook nog tijd heeft om hem/haar aan te vallen voor het geld op is. Nee, als Pluk zijn slachtoffers hier op het forum had gezocht, had hij Heuveltje wel aangevallen, net als de rest.

Mgoe, tis al behoorlijk uitgekauwd allemaal. Ik ga maar weer wat nuttigers doen. Klikken ofzow. Oooh nee, stom! Dat had ik al gedaan. Nou ja, dan maar Zolg pesten....

Koeien moeten grazen, niet blaten; KoC Klick-fonds

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

hoechei ik heb weer 2 koeien gevonden! en nu plaats 7600 in de rankings!!! eneh laten we het allemaal nogal vriendelijk houden, er zijn meer mensen die niet klikken en dat is ^$*#( irritant(ik heb het de afgelopen paar dagen ook een beetje verzuimd :( doordat ik het te druk heb) maar om daar nu ruzie over te gaan maken.....

Ik vind dat een paar mensen hier (zal geen namen noemen) behoorlijk profiteren van de alliantie maar er niks voor terug doen, dat vind ik lame, maar dat moeten ze zelf weten: "Je hoeft iemand niet te vertellen dat hij een klootzak is, dat bewijst hij vanzelf" dus gewoon doorgaan met de logistiek en negeren die hap, en eventueel uit de kliklijst kicken

/edit

Strike Action 1,217,759 Ranked #14,568
Defensive Action 1,002,627 Ranked #13,615
Covert Action 170,496 Ranked #6,241

Ranked #7,154

:D

[ Voor 12% gewijzigd door lex op 27-11-2003 11:08 ]

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

thaBeerbuster schreef op 27 november 2003 @ 10:31:
/edit

Strike Action 1,217,759 Ranked #14,568
Defensive Action 1,002,627 Ranked #13,615
Covert Action 170,496 Ranked #6,241

Ranked #7,154

:D
tip:
koop spy upgrade en je stijgt weer 2500 plaatsen :)

• Beowulf27
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09-2024
Hola.

Er is genoeg animo om de kliklijst te blijven houden, dus dan doen we dan maar. De lijst zal echter wel illegaal blijven, omdat een lijst volgens de officiele regels naar mijn mening geen zin heeft. Niet dat het er iets toe doet, wat niet weet, wat niet deert :D

Ik ben wel van plan om voor Age3 het e.e.a. te gaan wijzigen (als ik daar de tijd voor heb, een eigen bedrijf neemt veel tijd in beslag). Wat ik nu even wil weten is hoe het er nu voor staat met die geplande commander-officer structuur? Is er nu al wat geregeld, of is er alleen nog maar gediscussieerd? En hoe staat het met die eventuele oprichting van een nieuwe clan? Ik wil zelf gewoon met de GoT clan meedoen en mijn kliklijst gaat uiteraard met mij mee, dat dat duidelijk is.

Naar mijn idee komt er in elk geval 1 commander met daaronder 3 officers en daaronder de rest (volgens een bepaalde verdeling). Ik wil de commander en officers wat rechten geven in het kliksysteem om mensen te kunnen kicken en dergelijke. Als het meerendeel hier mee eens is, stel ik voor dat we deze vier gaan aanwijzen. Als hier nog niks voor geregeld is, wil ik dit wel organiseren. Laat maar horen.

Working @ http://www.tricode.nl

• lex

lex

mmm tjah er zijn een paar mensen die buiten GoT om een andere clan willen beginnen, maar het is allemaal nog niet helemaal duidelijk geloof ik.

@ morpheus: weet je wat dat kost level 10 spies? dan pleur ik een end omlaag in de rankings omdat ik mn halve armory moet verpatsen om het te bekostigen, denk dus niet dat ik daar veel mee opschiet

/edit

ff uitgerekend: level 10 kost 6,144,000 een dragonskin doet 125,850 als je hem verkoopt: 6144000 : 125850 = 49 dragons / dragonskins aangezien ik er net 50 heb lijkt me dat dus niet zo handig

[ Voor 23% gewijzigd door lex op 27-11-2003 11:55 ]

Verwijderd

Zolg zit een beetje zijn eigen graf te graven:
11 hours ago Zolg Attack defended 1 4 1 1,117,342 1,540,782 details
11 hours ago Zolg Attack defended 1 3 1 1,154,804 1,535,185 details
11 hours ago Zolg Attack defended 1 3 1 1,087,955 1,614,657 details
11 hours ago Zolg Attack defended 1 4 1 1,091,172 1,550,327 details
11 hours ago Zolg Attack defended 1 5 1 1,020,676 1,596,025 details

19! soldaten van zichzelf gekillt tegenover 5 van mij :P

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

thaBeerbuster schreef op 27 november 2003 @ 11:47:
@ morpheus: weet je wat dat kost level 10 spies? dan pleur ik een end omlaag in de rankings omdat ik mn halve armory moet verpatsen om het te bekostigen, denk dus niet dat ik daar veel mee opschiet
ik dacht dat je wat meet spies had. Ik heb er zelf 600, dus ik was al iets eerder op de CA niveau zonder dure upgrades. Als ik nu upgrade vlieg ik ook omhoog!
Zit btw ook op level 9, maar mijn CA is ergens in de 300k

btw, iedereen heeft z'n mannetje erbij (en ja, ook de mensen met wie ik gisteren leuke discussie had :) )

[ Voor 10% gewijzigd door Stewie! op 27-11-2003 12:13 ]

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Even een opheldering over StingerClan. Deze is opgericht omdat er hier teveel ruzie en getier binnen ons clubje is, dit is een lijst met mensen die elkaar wel helpen met aanvallen en saboteren. Voor nu is hij alleen tot het einde van KoC Age 2. Maar als de rust er is aan het eind van age 2 dan komen we als het goed is weer samen in de infrastructuur. Zeg nou zelf, zonder enige structuur heeft er niemand baat bij de aliantie (op die hooguit 20 ventjes per dag na door de kliklijst) en met een boom-structuur iig toch 4-5 mensen, als dat zo is, kunnen we competeren met StrikerClan. Als we nu ook samen gaan met de belgische strijders en waarmee we dan plannen kunnen smeden om de nummer 1 te saboteren, kan het helemaal goed uitpakken. Dus ofdat StrikerClan blijft bestaan ligt gewoon aan jullie.

• lex

lex

tja ik ben voor een grote clan, maar wat er denk ik ontbreekt is een vorm van bestuur, iedereen heeft evenveel rechten, opzich logisch maar daardoor krijg je wel discussies omdat iedereen een andere verwachtingspatroon heeft van de clan. Denk dat we dat eerst duidelijk moeten maken, mischien een soort arbitrage-raad instellen ofzo

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Probleem is dat je ook snel moet kunnen reageren, en dan ga je niet wachten totdat 20 andere mensen online zijn gekomen na het werk,etc :)

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik weet van mezelf dat ik niet in staat ben om op ieder moment snel online te gaan (werk, gezin, andere bezigheden etc.).
Stingerclan? Strikerclan? :? Ik heb wat gemist geloof ik.

Verwijderd

Strikerclan moet je wel kennen.

Komt lordstriker je ergens bekend voor, nee?
Kijk maar op nummer 1 in de stats zie je hem staan.

Onze alliantie is tegen hem, en wil hem al meteen de pas afsnijden aan het begin van age 3(volgens mij).
Ik vind de samenwerking met de belgen een goed idee.

Ook ben ik het met thabeerbuster eens dat er een soort bestuur ofzo moet komen zodat die de rust kunnen bewaren door belangrijke beslissingen te nemen, zonder dat erover gediscusieerd moet worden door de hele alliantie.

En hoe zit het eigenlijk met die boomstructuur die we in age3 zouden nemen.
We moeten daar echt mee opschieten nu, age2 kan elk moment afgelopen zijn nu.

Verwijderd

Ok, mijn mening dan maar, hoewel wat laat, maar goed: beter laat dan nooit! :)

Ik vind dat we twee onafhankelijke structuren moeten hebben:
1. de GoT kliklijst, deze is dus alleen bedoelt voor mensen die allen maar mannetje hebben willen.
2. een GoT alliance, hierbij zullen we door dik en dun gaan, geen individuele acties meer, gewoon samen uit, samen thuis! Deze club zal uiteraard wel iets kleiner moeten zijn, ik stel voor niet meer dan 25 leden :) (en dat dan als absolute top!)

Zo nu heb ik in principe niks veranderd aan de huidige structuur, alleen had ik het idee dat sommige mensen (knipoog naar Krijntje ;) ) iets meer met hun alliantie wilden doen dan alleen maar klikken, anderen wilden dat weer echter niet, deze structuur biedt een antwoord :)

Jullie ideeen erover?

Verwijderd

Ok je wilt dus met 25 mensen doorgaan, waar blijven die andere 25 dan?
En wie zegt dan wie eruit gaan en wie erin blijven, want jij kan ook netzogoed weggestemd ofzo worden dan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 14:45:
Ok je wilt dus met 25 mensen doorgaan, waar blijven die andere 25 dan?
En wie zegt dan wie eruit gaan en wie erin blijven, want jij kan ook netzogoed weggestemd ofzo worden dan.
Idd, maar ik heb de afgelopen tijd niet gemerkt dat er veel animo meer was voor het spel. Steeds meer mensen klikken nooit (ik kan door tijdgebrek vaak ook niet klikken :'( Ff straks verandering in brengen :P )
Ikkan zelf natuurlijk er ook uitgeflikkerd worden ja, maar ik ben van mening dat een grotere alliantie dan 25 een beetje onhandelbaar wordt.
Wie erover beslist wie erin en eruit gaat? Democratie my friend, democratie! :)

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Goed idee, 2 lijsten.. alleen het maken...
dus 1 algemene kliklijst (om ventjes te krijgen/geven) en 1 om het echte aliantiegevoel?
klinkt goed :)

• rschwartnld
  • Laatst online: 13-04 16:07

rschwartnld

pensioen bereikt

Terwijl jullie allemaal zitten te kibbelen :( , is er een enorme massa attack geweest op de grootste officer van Lord Striker ... genaamd Ichybon.

Deze is helemaal terug geslagen naar rank 6946 terwijl hij nog 22 miljoen gold had }) }) }) .
Dit alles is vannacht gebeurt na 01:00 nl time.
Helaas heeft er niemand behalve ik van deze (kuch) Alliantie (kuch) ook maar iets gedaan :(.
Mijn attackje leverde hem niet echt veel schade op maar allen bij elkaar hebben we hem van zijn hoge troon gestoten.
De volgende mass attack zal waarschijnlijk op Lord Striker zelf gaan worden gericht :X :X .
En wie ben ik nou ik ben dus Bronan die in 2 maand tijd dus op rank 1100 staat.
:)

• lex

lex

vind ik ook een goed plan idd, inactivity is kick uit actieve alliantie.

Die kliklijst is wat dat betreft toch een fout instrument, mensen die niet klikken: prima daar klik jij dan toch ook gewoon niet op, maar die profiteren dan iig niet meer van de alliantie:

Dus kort samengevat:

GoT-alliantie - tree opbouw met de actieve leden en een kliklijst die ook toegankelijk is voor de GoT-members die niet in de tree staan!

Verwijderd

Natuurlijk zou ik daaraan mee willen doen!
En ik ben niet de enige, hoe wist je dat er een aanval was op hem dat zou ik graag willen weten zodat ik ook mee kan doen met de strijd.

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Idd, als je niet eens weet dat er een aanval is hoe kan je dan meedoen? :)

• rschwartnld

rschwartnld

pensioen bereikt

Beste mensen ik weet niet hoe jullie erbij komen dat een klik lijst verboden is, want dat is niet waar alleen moet de maker ervan toestemming vragen bij KoC of zijn klik lijst voldoet aan de eisen van KoC.
Verder wensen de heren van KoC toegang tot deze klik lijst om te zien of het deugt in hun ogen.
Dit is allemaal te vinden op de site zelf en wat ik ook vreemd vind is dat er haast niemand hier op het trading kanaal op irc te vinden is.
Helaas merk ik ook steeds dat er erg weinig word geklikt door de leden op die lijst, bij mijn laatste controle zou ik dus 26 mannetjes moeten hebben gehad maar helaas ik tel er maar 12 :(
Dus blijkbaar zijn er enkele bij die de boel belazeren, erg jammer.
Tsja of een andere lijst gaat werken weet ik ook niet maar tot dusver is er echt niet veel actie van uit deze club :)

• rschwartnld

rschwartnld

pensioen bereikt

Heren toch :D, alles kun je vinden op het officiele irc kanaal van KoC
Server irc.chatchannel.org:6667
Kanalen #kingsofchaos en het trading kanaal #koclinks
Ik hang daar inmiddels al een 2 maand rond :)
Hoe dacht je anders dat ik zo snel heb kunnen groeien :D

Verwijderd

Got was zelf ook al bezig met een plan om lordstriker met de alliantie aan te vallen.
Als we ons nu bij de rest van de wereld aan kunnen sluiten is dat natuurlijk alleen amar mooier. >:)

• BigFast
Mee eens, dat klikken moet vnl in de 1e 2 weken gebeuren, dan heb je er nl het meeste aan, groei je snel en heb je relatief veel geld te besteden :) Daarna is het indd belangrijk dat je gecoordineerde aanvallen plant en probeert mensen, bv, met sabotage acties te helpen.
Verbond met die andere alliance is opzich verstandig, omdat je dan een nog grotere groep hebt, waarmee je kunt aanvallen ed. :+

Verwijderd

http://www.kingsofchaos.com/stats.php?id=1024887

1 mill geld -> da 700k

edit
Is al weg. :(

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2003 16:45 ]

Verwijderd

mercenaries te koop!

Verwijderd

rschwartnld schreef op 27 november 2003 @ 15:29:
...
Helaas merk ik ook steeds dat er erg weinig word geklikt door de leden op die lijst, bij mijn laatste controle zou ik dus 26 mannetjes moeten hebben gehad maar helaas ik tel er maar 12 :(
Dus blijkbaar zijn er enkele bij die de boel belazeren, erg jammer.
Tsja of een andere lijst gaat werken weet ik ook niet maar tot dusver is er echt niet veel actie van uit deze club :)
Zo, klikrondje klaar.. ik hoefde maar 23 mensen te klikken.. de rest loopt achter met klikken... zoals rschwartnld al schreef, krijg ik er ook bedroevend weinig mannetjes bij de laatste tijd. Misschien moet ik toch maar eens op dat trading kanaal gaan kijken...

P.S. wanneer gaat "don't even try me" aka angel de lijst weer uit?? Voor een deticated klikker klikt ie vrij weinig (1x)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2003 18:47 ]

• BigFast
* BigFast begint aan z'n klikronde en zal dat weer trouw doen tentamens zitter derop :)

Verwijderd

/me doet het ook niet zo slecht :D

in 3 weken tijd opgebouwd :

Strike Action 1,117,706 Ranked #16,629
Defensive Action 220,814 Ranked #37,496
Covert Action 261,120 Ranked #3,572

Fortification Stronghold
Siege Technology Dynamite

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2003 19:34 ]

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 19:34:
* krvabo doet het ook niet zo slecht :D

in 3 weken tijd opgebouwd :

Strike Action 1,117,706 Ranked #16,629
Defensive Action 220,814 Ranked #37,496
Covert Action 261,120 Ranked #3,572

Fortification Stronghold
Siege Technology Dynamite
en in hoeveel alianties zit jij of in welke klikchannels?
3 weken kan NOOIT zonder hulp of autobuyers. klaar.

• BigFast
Mee eens B) :/ Kan nooit in je eentje of met onze hulp. Das nl erg duur zeker die spies is echt helemaal te gek om los te lopen in 3 weken... Das nl alleen al minimaal 200 ventjes.

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Volgens mij ben ik een van de weinigen die het spel nog eerlijk hebben gespeeld, zonder aliantie, autobuyers, kliksystemen of wat dan ook :|
Toen was het nog leuk, lag het echt aan jezelf hoe hoog je stond, nu gaat het om hoeveel vrienden / klikvrienden je hebt.
flauw hoor, hopen dat in age 3 alle recruiters (behalve alianties) verbannen worden, dus ook autobuyers, klikkanalen en al die andere troep

Verwijderd

krvabo schreef op 27 november 2003 @ 20:00:
Volgens mij ben ik een van de weinigen die het spel nog eerlijk hebben gespeeld, zonder aliantie, autobuyers, kliksystemen of wat dan ook :|
Toen was het nog leuk, lag het echt aan jezelf hoe hoog je stond, nu gaat het om hoeveel vrienden / klikvrienden je hebt.
flauw hoor, hopen dat in age 3 alle recruiters (behalve alianties) verbannen worden, dus ook autobuyers, klikkanalen en al die andere troep
Ik ben ook 1 van die weinigen dan :), Want jij doet ook mee met ons kliksysteem toch :?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2003 20:12 ]

• Keida
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Keida

dr.

Vinden jullie de manier waarop deze game werkt niet ontzettend irritant?

De game zelf zal wel interessant en leuk zijn, anders spelen er niet zoveel mensen...

Maar ik erger me dus compleet kapot aan de links die overal en nergens verschijnen om een speler te 'helpen'.

Deze manier van promotie van een site (wat het in feite is), schaar ik onder spam en vind ik eigenlijk zwaar irritant.

PS Ik bekritiseer hier dus niet het spel zelf, maar eerder hoe het werkt.

IJsdikte op de Elfstedentocht

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

klopt vind ik ook, er moet gewoon in de volgende age geen linksysteem meer zijn :D
gewoon mannetjes per 24 uur minder duur maken, geen spam, en lol omdat je niets anders kan doen dan sparen :)

• BigFast
25 DS en 24 Exc. verkocht. Nu level 10 spies :P
Krijgen we weer heerlijk jojo effect. Duurt een week voordat alles weer op peil is :|

[ Voor 49% gewijzigd door BigFast op 27-11-2003 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

ik wil eigenlijk weleens weten wie er nu niet spyproof zijn...
anders kunnen we toch wat commanders van lordstriker gaan aanvallen (klein beginnen, hoog eindigen) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Dan wel iemand in de top5000 én van deze page: http://www.kingsofchaos.com/stats.php?id=654760

oja, elk half uur krijgt lordstriker: 8.727.390 gold (52 dragonskins/uur).
Hij is dus te verslaan :)

[ Voor 36% gewijzigd door Stewie! op 28-11-2003 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ik stel voor http://www.kingsofchaos.com/stats.php?id=671075
Veel soldaten, niet al te hoog. Die kunnen we flink schade doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Laatst online: 18:27
De zon is nog maar net op, Ikmattie is wordt ruw gewekt uit zijn slaap. 'Koning Koning, er is meer dan 4 ton gejat vannacht bij schermutselingen aan de andere kant van uw koninkrijk'

Ikmattie besluit zijn alliantieleden op de hoogte te stellen van deze laffe streek

code:
1
2
2 hours ago MixmastaD 429,815 Gold stolen 15 2 2 4,364,741 2,926,577 details 
2 hours ago MixmastaD 32,378 Gold stolen 1 1 2 4,366,591 2,792,907 details

Die gast staat verdorie 20000-ste, en ik heb >4000000 DA,
Punish him!

[ Voor 10% gewijzigd door ikmattie op 28-11-2003 08:39 ]

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

roger that!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

iets teveel sa voor mij zeg maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een nieuwe dag met nieuwe kansen voor iedereen . :*)
Even mijn stats:

Strike Action 2,558,387 Ranked #5,691
Defensive Action 2,417,622 Ranked #4,969
Covert Action 167,936 Ranked #6,434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@krvabo+viper
Count me in.. Soms helaas wel met hele rottige effecten, dat je in een keer alles weer kwijt bent, maar toch..that's the game!

Don_her word langzaam wakker uit een lange nachtrust... Vrolijk start don_her de nieuwe dag, nieuwe kansen, nieuwe klikronde.... Dan gaat ie ondertussen nog even naar de kroeg, waar het slechte nieuws hem bereikt: Ikmattie is helemaal leeggeroofd! Zo goed als de dag voor don_her begon, met 600k en geen een aanval, zo slecht is die dus voor ikmattie begonnen.

"ik hoop dat een extra soldaat hem goed zal doen", denkt don_her. En vraagt zich dan af "hoeveel DA heeft die mixmasta??".

Inmiddels zijn er alweer 30 excaliburs, en 86 dragonskins in het koninkrijk. Nog even doorsparen dus, zodra er 90 dragonskins zijn, en 40 excaliburs, worden er 30 excaliburs en 10 dragonskins verkocht, en kan de kanonnenbouwer aan de slag! Dan nog proberen een paar grote slagen te slaan...

Lord don_her gaat weer terug naar zijn citadel, en overlegt daar met de algemeen adviseur.
"Heer, het gaat zeer goed met ons koninkrijk, zeker na vannacht, we hebben, met de aanvallen die we net hebben gedaan, wel 4 dragonskins kunnen kopen! Zo komen we heel snel bij ons doel."
"Dat is heel mooi.. En wat zijn de laatste cijfers voor ons koninkrijk?"
"Heer, we staan nu op de volgende plaatsen:
Rank 5,505
Strike Action 1,070,575 Ranked #17,512
Defensive Action 3,325,275 Ranked #3,447
Covert Action 158,208 Ranked #7,186 "
Zeer mooi.. Zeer mooi.. en dan schiet don_her te binnen dat hij een afspraak heeft, en dus snel weg moet. Vanmiddag maak ik de klikronde wel af denkt ie nog als ie afscheid neemt van de kroeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
Er zijn nog ff mercs!
ff 100 gekocht!

edit:
sjezus, dat gaat hard!
alleen nog def mercs te koop

[ Voor 48% gewijzigd door ikmattie op 28-11-2003 12:16 ]

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikmattie schreef op 28 november 2003 @ 12:14:
Er zijn nog ff mercs!
ff 100 gekocht!

edit:
sjezus, dat gaat hard!
alleen nog def mercs te koop
Ze gaan idd hard:P

code:
1
2
3
4
Mercenary Type Cost Per Unit Quantity Available Quantity to Buy 
Attack Specialist 4,500 Gold None  
Defense Specialist 4,500 Gold 1,934  
General 3,500 Gold None

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja als 1 of andere gek :+ er meteen 100 koopt gaan ze inderdaad hard :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 12:23:
Ja als 1 of andere gek :+ er meteen 100 koopt gaan ze inderdaad hard :P
O-) O-)

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en 245 dan :) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

250*4500=45000+45000+(45000/2)=90.000+22500=112.250
112.250 - (5*4500)=112.250-22500
<krvabo> #calc 245*4500
<ivette> ¤ 245*4500 = 1102500 ¤

[ Voor 60% gewijzigd door krvabo op 28-11-2003 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmio
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
krijgen jullie ook zoveel berichten van mensen met alleen maar ****** in hun mssgs :)

Ik post niet zoveel hiero, maar doe actief mee op de kliklijst:), alleen mensen onder de 100% en die rood/oranje zijn klik ik niet meer op hoor, laat ze eerst zelf maar is 1x klikken, ratio's van 3 tegen 1 begin ik niet aan....

Mijn SA gaat de goede kant op:

Strike Action 5,723,805 Ranked #1,887
Defensive Action 950,565 Ranked #14,613
Covert Action 140,288 Ranked #9,166

edit: MERCS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 14:59 nog ruim 4000 per cat.

[ Voor 8% gewijzigd door Timmio op 28-11-2003 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

timmio jij bent ook wel een flinke lul heh?
ik heb onder de 100% maar dat komt omdat ik 3 weken geen internet heb gehad, anderen om precies dezelfde reden, maar ja, je hoeft niet op mij te klikken hoor bij 3:1 en dat is ook gewoon dom, want firmpete en acidrain en nog anderen(de meeste klikcredits) klikken wel gewoon op mij en ik ook op hun:
FirmPete = FirmPete 28-11-2003 34 GO 17
t7e_Acidrain = Acidrain 26-11-2003 31 GO 13
Arrow_T7E = Arrow 27-11-2003 27 GO 14
enz. enz. die klikken wel, en ik ook zodra ik tijd heb.
dus je meot niet zeiken, bij hun sta ik 18 punten achter en zij klikken nogsteeds.
****aliantie**** enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-10 00:53
krvabo schreef op 28 november 2003 @ 15:04:
ik heb onder de 100% maar dat komt omdat ik 3 weken geen internet heb gehad, anderen om precies dezelfde reden, maar ja, je hoeft niet op mij te klikken hoor bij 3:1 en dat is ook gewoon dom, want firmpete en acidrain en nog anderen(de meeste klikcredits) klikken wel gewoon op mij en ik ook op hun:
[...]

dus je meot niet zeiken, bij hun sta ik 18 punten achter en zij klikken nogsteeds.
****aliantie**** enzo
ehhh, ze kunnen ect klikken en ik verwijt ze niets maare, er zijn de laatste tijd nogal veel nep-klikjes, dusse...

maar no-offense tegen jullie 3, ik zei alleen dat het zou kunnen gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Silvershine heeft trebuchets gekocht door flaming arrows te verkopen en is daardoor weer eens gezakt in zowel SA als in ranking. :|

edit:
Ik ben in ieder geval nu bezig met mijn klikronde. Gaat niet echt snel trouwens.

[ Voor 28% gewijzigd door Bar_en_boos op 28-11-2003 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
RonaldMade schreef op 28 november 2003 @ 15:13:
[...]
ehhh, ze kunnen ect klikken en ik verwijt ze niets maare, er zijn de laatste tijd nogal veel nep-klikjes, dusse...

maar no-offense tegen jullie 3, ik zei alleen dat het zou kunnen gebeuren :)
Zeg dan niks :(

Copy/paste van gisterenavond. Gesorteerd op tijd. Zoals je ziet zit tussen de meeste mensen ongeveer 20 seconden. Ik ga echt niet zitten wachten om het "echter" te laten lijken hoor.

moeloo = euro 28-11-2003 33 19:07:03 32 133%
TkoD = Aai 27-11-2003 31 19:15:12 34 112%
Mellon_at_War = Marinho 23-11-2003 25 19:15:30 33 99%
rtz1x = RonaldMade 27-11-2003 20 19:15:56 32 103%
KoC-Q = Q-collective 27-11-2003 17 19:16:19 25 105%
Timmio = Timmio 28-11-2003 3 19:16:39 2 264%
Engessa = Engessa 19-11-2003 1 19:17:16 3 74%
thaBeerbuster = thaBeerbuster 27-11-2003 25 19:17:36 28 133%
dekwa = dekwa 26-11-2003 22 19:18:04 31 107%
cardinal808 = cardinal808 28-11-2003 24 19:18:24 34 104%
W1LL3M = W1LL3M 26-11-2003 21 19:18:56 34 99%
Gannetson = gannetson 26-11-2003 17 19:19:25 32 78%
t7e_Acidrain = Acidrain 27-11-2003 34 19:20:04 35 145%
deined_secca = mol_1337 28-11-2003 7 19:20:27 7 185%
stok = stokkie 26-11-2003 15 19:21:08 31 82%
don_her = Mr. D. 26-11-2003 17 19:21:37 28 98%
Elteor = Elteor 27-11-2003 17 19:21:59 30 101%
Wendy-tje = Wendy-tje 27-11-2003 23 19:22:14 33 105%
DeCowboy = DeCowboy 27-11-2003 4 19:22:38 7 69%
ErichVonSauerkraut = Decs 27-11-2003 33 19:22:55 32 149%
Arrow_T7E = Arrow 27-11-2003 31 19:23:28 32 135%
Fatal_Femme = Fatal Femme 28-11-2003 33 19:23:52 33 132%
BeowulfNL = Beowulf27 26-11-2003 22 19:24:13 34 102%
Funky_Dwarf1 = Funky_dwarf 27-11-2003 33 19:24:35 35 137%
Fragz = Fragz nooit 0 19:24:55 27 0%
Polo1987 = Polo1987 28-11-2003 31 19:25:12 35 123%
CamelZonderFilter = Abel 28-11-2003 24 19:25:32 33 104%
Richie80 = _Richie_ 24-11-2003 11 19:25:52 12 104%
Bronan = Rschwartnld 26-11-2003 26 19:26:10 31 105%
Monteh = in hospitaal 15-11-2003 10 19:26:30 28 66%
krvabo = krvabo 27-11-2003 17 19:27:07 34 79%
MorpheusXI = DaMorpheus 27-11-2003 10 19:27:30 31 62%
Silvershine = Bar_en_boos 28-11-2003 25 19:27:48 35 115%
sssf = sssf 27-11-2003 22 19:28:03 27 115%
viper1337 = viper1337 27-11-2003 27 19:28:23 33 106%

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krvabo schreef op 28 november 2003 @ 14:53:
250*4500=45000+45000+(45000/2)=90.000+22500=112.250
112.250 - (5*4500)=112.250-22500

[...]
245 * 3500 = 857500

had vannacht geen tijd om mijn geld op te maken :)...

FF over die nepklikkers... Beetje lame. Heb wel eens dat de pagina niet goed laat en dan is er wel "geklikt" volgens de lijst maar zelfs dan probeer ik het nog eens...

edit.
ik niet klikken kunnen doen nu... :( PC kaput...

Nu op school KoC geblokt vanwege "free-surfing" overlast...
En dat op een HBO, stelletje knuppels hier...

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmio
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
krvabo schreef op 28 november 2003 @ 15:04:
[...]

****aliantie**** enzo
??? wrm scheld je mij nou uit terwijl ik net gewoon op jou geklikt heb ???

Ik hou alleen niet van profiteur, ik zeg niet dat jij het bent (Wat voelen veel mensen zich hier toch snel aangevallen zeg), ik zeg alleen dat er ook lui zijn die erg makkelijk zeggen dat ze niet konden klikken of zoalsiemand anders al zei: nep klikken, dus wel hier klikken maar niet meer de link verder klikken....

(als m'n halve scherm oranje wordt en sommige rood, wrm zou ik me dan nog overdreven inzetten voor hun, eerst diegene die netjes in 3 dagen wel 1 keer klikken en dan pas de mensen die "Nooit' klikken, we doen niet aan slapend rijk worden hier. (neem ik aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Als iemand een geldige reden heeft om niet te klikken vind ik dat prima. Ik klik er wel om door (als ik zelf tijd heb). Ik let meer op de datum dat iemand voor het laatst op mij geklikt heeft dan op het percentage. Het aantal rode/oranje personen blijft bij mij trouwens redelijk stabiel (4 rood, 6 oranje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Silvershine = Bar_en_boos 28-11-2003 27 23:43:23 27 116%
viper1337 = viper1337 28-11-2003 25 23:56:38 23 108%
Timmio = Timmio 28-11-2003 3 23:43:44 2 253%
deined_secca = mol_1337 28-11-2003 7 23:43:59 5 183%
Fatal_Femme = Fatal Femme 28-11-2003 30 23:44:15 25 132%
Asmooh = Asmoohtjuh 28-11-2003 25 23:44:52 26 110%
FirmPete = FirmPete 28-11-2003 35 23:45:11 25 149%
moeloo = euro 28-11-2003 29 23:45:28 23 132%
ikmattie = ikmattie 28-11-2003 19 23:45:56 24 90%
Polo1987 = Polo1987 28-11-2003 28 23:46:17 25 123%
CamelZonderFilter = Abel 28-11-2003 21 23:46:32 24 103%
cardinal808 = cardinal808 28-11-2003 24 23:48:43 26 103%
ErichVonSauerkraut = Decs 27-11-2003 31 23:52:21 23 149%
Funky_Dwarf1 = Funky_dwarf 27-11-2003 32 23:52:36 25 137%
Ambulo = BigFast 27-11-2003 13 23:52:49 24 71%
Wendy-tje = Wendy-tje 27-11-2003 23 23:53:25 24 105%
Elteor = Elteor 27-11-2003 17 23:54:04 21 100%
KoC-Q = Q-collective 27-11-2003 17 23:55:13 20 105%
DeCowboy = DeCowboy 27-11-2003 3 23:55:55 5 68%
rtz1x = RonaldMade 27-11-2003 21 23:57:26 23 102%
thaBeerbuster = thaBeerbuster 27-11-2003 24 23:59:58 18 133%
krvabo = krvabo 27-11-2003 13 GO 23 80%
MorpheusXI = DaMorpheus 27-11-2003 11 GO 22 62%
sssf = sssf 27-11-2003 20 GO 17 115%
Arrow_T7E = Arrow 27-11-2003 29 GO 24 135%
t7e_Acidrain = Acidrain 26-11-2003 31 GO 24 145%
don_her = Mr. D. 26-11-2003 17 GO 20 97%
BeowulfNL = Beowulf27 26-11-2003 22 GO 25 102%
W1LL3M = W1LL3M 26-11-2003 22 GO 25 99%
....
Nog bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

6 oranje 7 rood, en ik sorteer altijd op datum laatst geklikt, de mensen die langer dan 3 dagen niet geklikt hebben doe ik niet, of ik moet weten dat er een reden voor is, mensen met vlaggetjes klik ik (bijna) allemaal wel

Richie80 = _Richie_ 24-11-2003 11 GO 11 104%
JaymzHetfield = Oguz286 23-11-2003 9 GO 14 101%
izual^^ = Tijg 21-11-2003 22 GO 24 104%
extraTOL = TOL / The_outer_limits 21-11-2003 18 GO 24 107%
Engessa = Engessa 19-11-2003 1 GO 2 74%
Donteventryme = TheAngel 18-11-2003 1 GO 4 44%
Monteh = in hospitaal 15-11-2003 11 GO 21 66%
Droppie = Jaded 12-11-2003 12 GO 22 86%
t-lor = heuveltje 05-11-2003 8 GO 20 69%
Ambulo = BigFast 03-11-2003 7 GO 18 71%
AdmiralSpock = Adm.Spock nooit 0 GO 17 13%
Fragz = Fragz nooit 0 GO 20 0%

fragz en monteh klik ik dus wel, maar de rest niet meer, zodra ze weer een keer klikken ga ik weer verder

[ Voor 61% gewijzigd door lex op 28-11-2003 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De oranje en rode "klikkers" van mij:

BeowulfNL = Beowulf27 26-11-2003 22 GO 26 102%
W1LL3M = W1LL3M 26-11-2003 20 GO 22 99%
dekwa = dekwa 26-11-2003 23 GO 25 107%
Gannetson = gannetson 26-11-2003 15 GO 20 78%
stok = stokkie 26-11-2003 14 GO 17 82%
Richie80 = _Richie_ 22-11-2003 8 GO 10 104%
ikmattie = ikmattie 22-11-2003 17 GO 21 90%
JaymzHetfield = Oguz286 22-11-2003 8 GO 10 101%
izual^^ = Tijg 21-11-2003 23 GO 25 104%
extraTOL = TOL / The_outer_limits 21-11-2003 22 GO 24 107%
Donteventryme = TheAngel 19-11-2003 2 GO 4 44%
Engessa = Engessa 19-11-2003 1 GO 3 74%
Droppie = Jaded 08-11-2003 14 GO 16 86%
t-lor = heuveltje 05-11-2003 13 GO 15 69%
Ambulo = BigFast 03-11-2003 12 GO 14 71%
AdmiralSpock = Adm.Spock 19-10-2003 2 GO 8 13%

best veel vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

geef eerlijk toe, deze aliantie is te groot als je effectief wil klikken maar niet werkeloos bent :/

oproep aan alle stingers ( http://krijn.net/stinger ): willen jullie je uniqid opsturen als je dat nog niet hebt gedaan en je link laten verwijderen uit de kliklijst, statslijst hoeft hopelijk niet, als de anderen het er mee eens zijn. ik zal u voor gaan \\o \o/ o//

[ Voor 3% gewijzigd door krvabo op 28-11-2003 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krvabo schreef op 27 november 2003 @ 19:43:
[...]

en in hoeveel alianties zit jij of in welke klikchannels?
3 weken kan NOOIT zonder hulp of autobuyers. klaar.
sommige kanalen op irc doen wonderen zoals rschwardswald al heeft vermeld

als je daar een paar dagen heel erg gaat klikken schiet je omhoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

stok = stokkie 26-11-2003 11 23:59:29 23 82%
Gannetson = gannetson 26-11-2003 10 23:59:10 21 78%
dekwa = dekwa 26-11-2003 19 23:58:59 25 107%
W1LL3M = W1LL3M 26-11-2003 18 23:58:37 24 99%
BeowulfNL = Beowulf27 26-11-2003 17 23:58:25 24 101%
Mellon_at_War = Marinho 26-11-2003 20 23:58:03 25 99%
t7e_Acidrain = Acidrain 26-11-2003 26 23:57:51 26 144%
Bronan = Rschwartnld 26-11-2003 23 23:57:35 25 105%
KoC-Q = Q-collective 28-11-2003 16 23:57:21 22 107%
Arrow_T7E = Arrow 27-11-2003 25 23:57:07 24 135%
MorpheusXI = DaMorpheus 27-11-2003 5 23:56:57 19 62%
sssf = sssf 27-11-2003 24 23:56:42 25 115%
krvabo = krvabo 27-11-2003 13 23:56:30 20 80%
rtz1x = RonaldMade 27-11-2003 18 23:56:22 23 102%
DeCowboy = DeCowboy 27-11-2003 4 23:56:12 7 67%
Elteor = Elteor 27-11-2003 14 23:56:03 21 100%
Wendy-tje = Wendy-tje 27-11-2003 17 23:55:53 23 104%
Fatal_Femme = Fatal Femme 27-11-2003 26 23:55:44 26 131%
TkoD = Aai 27-11-2003 24 23:55:38 26 112%
Funky_Dwarf1 = Funky_dwarf 27-11-2003 28 23:55:28 26 137%
CamelZonderFilter = Abel 27-11-2003 15 23:55:17 21 103%
[GoT]PowerCow = PowerCow 27-11-2003 15 23:55:03 21 80%
ErichVonSauerkraut = Decs 27-11-2003 30 23:54:54 26 149%
cardinal808 = cardinal808 28-11-2003 19 23:54:35 25 103%
Polo1987 = Polo1987 28-11-2003 25 23:54:27 26 123%
ikmattie = ikmattie 28-11-2003 15 23:54:18 22 90%
moeloo = euro 28-11-2003 28 23:54:09 26 132%
don_her = Mr. D. 28-11-2003 14 23:54:01 20 97%
FirmPete = FirmPete 28-11-2003 28 23:53:52 26 149%
Asmooh = Asmoohtjuh 28-11-2003 19 23:53:41 25 110%
deined_secca = mol_1337 28-11-2003 7 23:53:30 7 181%
Silvershine = Bar_en_boos 28-11-2003 18 23:53:22 25 115%
viper1337 = viper1337 28-11-2003 23 23:53:14 25 109%
Timmio = Timmio 28-11-2003 3 01:46:19 2 247%

zo dat was weer het rondje bier van de dag :P

eneh zie je wel dat het wel snel kan als de site maar snel ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

AARARARHGHHG, wtf is dat voor achtergrond krvabo. Ik kan eerst de letters niet lezen, kom ik dichterbij, komt opeens zo'n megaprik beest op het scherm :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

DaMorpheus schreef op 28 november 2003 @ 15:50:
AARARARHGHHG, wtf is dat voor achtergrond krvabo. Ik kan eerst de letters niet lezen, kom ik dichterbij, komt opeens zo'n megaprik beest op het scherm :'(
:X

moehahahahha kan het wel veranderen hoor, maar zit nog een beetje te klungelen met kleuren e.d. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

BTW, het zag niet uit op een hoge resolutie, maar vormgeving komt na functionaliteit zullen we maar zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die site is functioneel ja, ik hoef ook geen toeters en bellen en flash intro's op zo'n site... liever niet zelfs..

Alleen die blauwe tekst op die zwarte achtergrond... :|

Maare morph... Ik ben je voorbij in de stats 8) juich :) mijn doel is bereikt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ook in upgrades aai?
btw: kijk eens naar de huidige stats, je bent er nog niet langs
en je hebt 3x zoveel soldaten als ik :'(

[ Voor 74% gewijzigd door Stewie! op 28-11-2003 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:36
dan zal ik vast wel 1 van die rode zijn. Tja paar dagen weg etc...
Ben ondertussen ff de hele lijst aan het terugklikken naar stabiele stand.

Alleen Fragz klik ik niet meer, want die heeft ook nog nooit mij geklikt :(

Strike Action 104,050 Ranked #73,579
Defensive Action 506,067 Ranked #23,625
Covert Action 18,688 Ranked #26,817

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

PowerCow schreef op 28 november 2003 @ 20:44: