[online] Kings of Chaos Deel 5

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.176 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 17:39

krvabo

MATERIALISE!

welke eik0l heeft onze lijst verraden?
firmpete > zet onze lijst ff ergens anders (of aan mij, dan zet ik hem wel online) maar die gasten hebben nu onze user lijst. (statslijsT) en dus kunnen ze ons aanvallen)

diegene die dat heeft gedaan, mag voor mijn part vertrekken, en nu gaat ie weer verder onder "hoi" mijn aias daar.
ik ga verder met neokoc (of een andere naam) samen met rtz1x en anderen, desnoods morgen nog.

[ Voor 35% gewijzigd door krvabo op 22-11-2003 16:50 ]

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:13

Stewie!

Keen must die!

volgens mij heb je ze pissed gemaakt met dat poep en homo :/
Zal je zien dat dit weer een lekker oorlog wordt (nou, is mn eerste waar ik als clan dan aan meedoe he, en das dan weer postief) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

krvabo schreef op 22 november 2003 @ 16:47:
welke eik0l heeft onze lijst verraden?
firmpete > zet onze lijst ff ergens anders (of aan mij, dan zet ik hem wel online) maar die gasten hebben nu onze user lijst. (statslijsT) en dus kunnen ze ons aanvallen)
ehm, als ze de statslijst hebben, dan hebben ze ook got topic 1 tm 5, en daar posten sommige mensen ook nogal veel stats enzo :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op 22 november 2003 @ 16:49:
[...]

ehm, als ze de statslijst hebben, dan hebben ze ook got topic 1 tm 5, en daar posten sommige mensen ook nogal veel stats enzo :'(
Moet ik maar eens afleren dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mijn stats:
Strike Action: 6,215,125 Ranked #3,453
Defensive Action: 7,215,654 Ranked #1,652
Covert Action 63,840 Ranked #85,618

>:)

[ Voor 58% gewijzigd door _Richie_ op 22-11-2003 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:05
Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 16:47:
[...]

En veel da waarschijnlijk...

en welke idioot moest er onder krvabo gan posten daaro??? ze hebben de statslijst gevonden...
zodra ik er achter kom idd, is zijn leven niets meer waard :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

_Richie_ schreef op 22 november 2003 @ 16:52:
Mijn stats:
Strike Action: 6,215,125 Ranked #3,453
Defensive Action: 7,215,654 Ranked #1,652
Covert Action 63,840 Ranked #85,618

>:)
ehm, je bent niet spy proof ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Niet online
DaMorpheus schreef op 22 november 2003 @ 16:55:
[...]

ehm, je bent niet spy proof ;)
Oh ja, inderdaad,.. nu je het zegt!
Moet ik maar heel hard aan gaan werken, straks gaat de belgenclan mij nog sabben

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

http://krijn.net/koc_reg/got.html StingerClan. Ik ben alle verraders zat. Iedereen die op de lijst staat en er niet bij wil, stuur maar een emailtje naar got@krijn.net
iedereen is vrij om te joinen, staat vrij om weg te gaan en vrij om commentaar te geven. quitreden staat er bij. onze alianties blijven hopelijk bevriend. Groeten Krvabo, behalve aan diegene die onder mijn naam, én onder mijn alias zat te posten. Dank Je, verrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Heb me effe aangemeld. Maar hoe wil jet het nu doen?
Ga je in beide allianties zitten of alleen in de nieuwe?
Wordt de oude opgeheven? Beetje onduildeijk B)

kan de statslijst niet effe asap eraf worden gehaald?

[ Voor 18% gewijzigd door Stewie! op 22-11-2003 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wendy-tje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-10-2016

Wendy-tje

Diamonds are forever

Yes, heb wat melkkoeien gevonden. :*)
Zo'n 300.000 gold gemiddeld met 15 turns. Nu wordt het steeds leuker ! haha

Vervelend dat het nu met die statslijst zo klote gaat. Ik kijk het nog ff aan.

[ Voor 28% gewijzigd door Wendy-tje op 22-11-2003 17:24 ]

Mijn systeempje
Vergeet mij niet bij KoC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Niet online
Wendy-tje schreef op 22 november 2003 @ 17:22:
Yes, heb wat melkkoeien gevonden. :*)
Zo'n 300.000 gold gemiddeld met 15 turns. Nu wordt het steeds leuker ! haha
Zo, dat gaat lekker, schiet tenminste op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

DaMorpheus schreef op 22 november 2003 @ 17:05:
Heb me effe aangemeld. Maar hoe wil jet het nu doen?
Ga je in beide allianties zitten of alleen in de nieuwe?
Wordt de oude opgeheven? Beetje onduildeijk B)

kan de statslijst niet effe asap eraf worden gehaald?
ik ga uit de oude en ik hoop dat de mensen die zich hebben aangmeld ook hetzelfde doen, is wel het eerlijkste. Ik hoop dat ik van firmpete het script mag waarmee de stats worden gemaakt. ( koc@krijn.net ). zoals ik al zei, dit is vrij om te joinen, de oude wordt niet opgeheven en er komen hopelijk geen vete's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krvabo schreef op 22 november 2003 @ 17:26:
[...]

ik ga uit de oude en ik hoop dat de mensen die zich hebben aangmeld ook hetzelfde doen, is wel het eerlijkste. Ik hoop dat ik van firmpete het script mag waarmee de stats worden gemaakt. ( koc@krijn.net ). zoals ik al zei, dit is vrij om te joinen, de oude wordt niet opgeheven en er komen hopelijk geen vete's ;)
Die ene persoon die tussen de 50 zit is gewoon klote maar dat vind ik niet echt een rede om weg te gaan.

Als mensem echt weg willen (helaas) zou ik dat wel willen weten met kijk op de nieuwe tree-opbouw-keuze-site...

Wie heeft btw de kliklijst gemaakt? Klinkt een beetje lullig maar dat is wel een van de grootste redenen om bij deze alliantie te blijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krvabo schreef op 22 november 2003 @ 17:00:
http://krijn.net/koc_reg/got.html StingerClan. Ik ben alle verraders zat. Iedereen die op de lijst staat en er niet bij wil, stuur maar een emailtje naar got@krijn.net
iedereen is vrij om te joinen, staat vrij om weg te gaan en vrij om commentaar te geven. quitreden staat er bij. onze alianties blijven hopelijk bevriend. Groeten Krvabo, behalve aan diegene die onder mijn naam, én onder mijn alias zat te posten. Dank Je, verrader.
Maar euhm hoe ga je nu die verrader elimineren?
of verraders zelfs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

ik ben pissig dat en iemand het verpest. wie weet heb ik die andere aliantie op mijn nek. en die persoon die"poep" postte, mag ook wegblijven.
Ik geloof dat Asmooh de eerste versie heeft gemaakt van de stats, en Firmpete hem heeft verbeterd. Beowulf_27 heeft de kliklijst gemaakt (heel mooi, maar beetje illigaal :X )
iig, diegenen die zich hebben aangemeld, kunnen die even hun uniqid's mailen naar koc@krijn.net . Ook graag een heel simpel (niet je koc of gebruikelijke) pass, dat kan je dan later wijzigen en je account gegevens veranderen. Nogmaals, niet te stoken, of te kloten, maar alleen omdat er steeds mensen het voor anderen zitten te verpesten, nee, wij redden het wel (btw wie daar verraad, verpest het voor de rest, dan gaat iedereen eruit en alleen mensen die we goed kennen, komen er dan weer in). <-- en zo elimineren wij, neren wij, neren wij,, en zo elimineren wij, elimineren de hele dag lang \\o \o/ o//

[ Voor 19% gewijzigd door krvabo op 22-11-2003 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-02 10:10
GVD, ik lees net dat we zijn verraden :(
VERDOMME HET IS EEN SPEL, DOE NIET ZO MOEILIJK!

Moeilijk hè, eerlijk spelen? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Laatst online: 24-11-2021
Undertaker 24,618 287 Dwarves 267,690 Gold
Undertaker66886 26,734 74 Orcs 196,598 Gold
UnderTaker17 49,749 230 Dwarves 31,679 Gold
undertaker619 59,767 135 Humans 197,861 Gold
Undertaker1519 65,933 166 Orcs 174,988 Gold
undertaker003 69,683 68 Orcs 87,466 Gold
Undertaker16 86,630 24 Elves 103,231 Gold
undertaker-wwe 116,344 40 Humans 64,432 Gold
Undertaker81 117,530 4 Orcs 19,205 Gold
undertaker6192003 135,409 7 Orcs 50,086 Gold
undertaker4 147,295 1 Orc 22,094 Gold

Wil niet heel vervelend doen hoor :| Volgens mij zijn er wat mensen daar aan het overdrijven wat betreft ranks lol :+ Beetje zielig he om nu onder Krvabo's naam te posten :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Even een opmerking, iedereen die zich heeft aangemeld moet pass, email, got-nick, nick en naam (zoniet, gebruik ik je got-nick) even emailen. je hebt ze misschien wel ingevuld, maar php script deed/doet zijn werk niet goed, hij zet er maar de helft van in.
koc@krijn.net

btw, domme server bij koc:
Bad Request
Your browser sent a request that this server could not understand.
Size of a request header field exceeds server limit.

:|

[ Voor 24% gewijzigd door krvabo op 23-11-2003 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguz286
Zo, heb net bijna alle wapens verkocht en heb nu spylevel 9 :)
Of het al die wapens waard was/is zullen we wel zien...ben iig wel spyproof :)

Strike Action 145,887 Ranked #36,598
Defensive Action 87,860 Ranked #23,050
Covert Action 132,608 Ranked #14,568

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan mij even worden uitgelegt wie nou precies wat heeft gedaan: heeft iemand onze lijst aaniemand anders gegeven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguz286
Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 00:30:
Kan mij even worden uitgelegt wie nou precies wat heeft gedaan: heeft iemand onze lijst aaniemand anders gegeven :?
Blijkbaar weten ze nu al onze stats |:( Das mooi balen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

En wat nu zeer stom is: onze nieuwe lijst is ook benaderbaar voor iedereen. Dus wat schieten we nu op?????

Ze hebben immers ook deze topics op GoT gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gewoon een naaistreek van "de verader" ik blijf hier gewoon posten, ik post mijn stats alleen niet meer...

Oguz, die spyproof is een MUST. Zonder dat ga je vanzelf er een keertje kapot aan en geloof me dan is het een tijdje stuk minder leuk.

Die Belgische clan zijn er wel een hele hoop maar niet erg hoog geplaatst als ik er zou joinen zou ik een van de sterkste zijn (sta net boven de 7000 na mijn Dynamite aanschaf...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

wat jullie vergeten is dat ook onze mooie lijst van beowulf_27 nu benaderbaar is (Die is nog niet g0€d g€k€¤rd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi lui,

Even een reactie op krvabo en op Viper.....

Ik ben dus lid van de Pretorians en al jarenlang gotter.

Toen iemand met de naam krvabo in onze recruitement thread begon te spammen met minder aardige messages heb ik ff nagedacht over de clannaam koc-got die hij daar poste. Gezien het feit dat got mij bekend was heb ik even gezocht op mijn favoriete forumpje en vond dit topic, waar tot mijn verbazing onze complete ledenlijst gepost stond door morpheus en ook nogal aggresieve taal geuit werd.

Dus heb ik even jullie lijst opgezocht (de link staat hier open en bloot!) en deze doorgegeven aan onze clanleiders.

Verder zou ik dit niet gedaan hebben als ook nog eens iemand met de naam Viper nogal obscene dingen in dezelfde thread gegooit had.

Ik hoop dat onze clans vriendschappelijker met elkaar overweg kunnen gaan als nu het geval is......

P.S. Vabo, wat bedoel je met dat iemand jou naam gebruikt heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 07:46:

P.S. Vabo, wat bedoel je met dat iemand jou naam gebruikt heeft?
OP jullie forum heeft krvabo niet onder zijn eigen naam gepost, komop zo dom is gvd niemand. Iemand naaide ons er flink bij door oa onder zijn naam te posten.

Dat jij onze lijst verraad is ook niet echt geinig, vooral niet omdat er nu onschuldige mensen in de lijst het haasje zijn. verder is het misschien wel goed dat we je koc nick niet weten, bespaart je een hoop elende.

Maar goed, krvabo poste die berichten daar niet, het was iemand anders die krvabo's naam misbruikte, iemand van onze alliantie of misschien wel jij (omdat jij hier ook rondspookt ?) dat weten we voorlopig nog niet.

Wanneer we er echter wel achterkomen wie het was, geven we hem ook bij jullie aan (die onder krvabo's naam poste) en zal hem hier ook het leven zuur gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks voor de reactie, BTW, ik was het zeker niet gezien het feit dat ik er pas achter kwam dat er een got clan was door de message op dat board.

Verder, Ik heb jullie lijst niet"verraden" Ik reageerde alleen op een post die hier geplaatst was waar AL ONZE namen en ranks in stonden. Ik geloof dat dat "returning the favour" heet.

Verder kan ik jullie niet verraden, gezien ik geen lid van jullie alliance ben en gewoon weten wou wat er aan de hand is. Ik wil geen clanwar met jullie, in tegendeel, ik denk dat we beter samen kunnen werken dan elkaar tegenwerken.

Alleen vraag ik mij af waarom Viper (die ook in onze recruitement-thread poste) zo grof moest zijn.

BTW, is er iemand van jullie door ons aangevallen?
Hebben jullie onze mensen aangevallen/gesabbt?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2003 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

ik heb alleen een link naar jullie website gepost, is dat al een ramp. Of word in dit topic voor de zoveelste keer mij voor iemand anders aangezien :'(

Wat er mis ging is eigenlijk dit:
ik postte de link naar jullie thread op het algemene forum. Toen kwamen daar wat minder leuke posts van leden van jullie clan en leden van onze clan. Toen kwam ik achter jullie website. Die is een beetje afgekraakt en toen we achter jullie forum kwamen waar ook nogal grof werd gereageerd heeft onze clan de ledenlijst (publiek benaderbaar) van jullie clan hier gepost. Wat er toen is gebeurd weet jij ook wel, en wat er daarna op jullie forum is gebeurd weet je denk ik ook wel ;)

Dus wie is het nu schuld B) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, het was ronald die onze lijst bekend maakte, niet jij, maar verder vraag ik mij af welk forum jij bedoelt... Op ons forum : http://undertaker23.proboards22.com
is de enige referentie naar jullie een post van mij om te wachten met jullie aan te vallen tot we weten wat er precies gebeurd is.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op 23 november 2003 @ 11:07:
[...]

Toen kwamen daar wat minder leuke posts van leden van jullie clan en leden van onze clan.
Ik hoop dat je hier mee bedoelt dat jullie waren begonnen te eikelen? Want dat is WEL zo.
Toen kwam ik achter jullie website. Die is een beetje afgekraakt en toen we achter jullie forum kwamen waar ook nogal grof werd gereageerd
Damn....ik denk dat je dat nogmaals moet doorlezen.
Dus wie is het nu schuld B) :?
Diegene die het uitgelokt heeft kan iets verwachten ?

Vind een beetje zielig hoe jullie te werk gaan. Komop, als je dan echt iets wilt beken het dan gewoon ook en ga er dan voor. Maar ohoh als het niet zo goed uit komt....laat die nutteloze berichten dan ook zitten.

Da's mijn mening...'k hoop dat het beter wordt hierzo....:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Nou kijk, die thread is verwijderd daar dus kunnen we niets bewijzen, als jullie slim waren hadden jullie het ip achterhaald van die persoon die onder mijn naam postte (die gast die steeds zij "ik ben een homo en ik neem undertaker van achteren") Btw, als jullie overal die link weghalen van onze lijst, zullen wij ook hier de ledenlijst weghalen (hè ronaldmade ;) )
vanmorgen kreeg ik dit:
[09:51:44] 68179391: hey, kwam je icq nr tegen op got, en wou even wat dingen vragen over koc (ben lid van pretorians)
, ok, daar is mijn icq nummer niet voor bedoeld. ik wil geen vete en daarom Stinger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 09:10:
Verder zou ik dit niet gedaan hebben als ook nog eens iemand met de naam Viper nogal obscene dingen in dezelfde thread gegooit had.

Alleen vraag ik mij af waarom Viper (die ook in onze recruitement-thread poste) zo grof moest zijn.
Heb ik erge dingen gepost :?
HEt enige wat ik heb gepost is dit:
We pie on your alliance

En ik dacht dat dat wel zou begrepen worden als een grapje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 12:49:
[...]

Heb ik erge dingen gepost :?
HEt enige wat ik heb gepost is dit:
We pie on your alliance

En ik dacht dat dat wel zou begrepen worden als een grapje.
Daar heb je smilies voor nodig... :)

edit.

Altijd leuk:
2 minutes ago zamacher 339,116 Gold stolen 15 2 1 467,772 **,***,***details
2 minutes ago zamacher 20,876 Gold stolen 1 3 1 464,160 **,***,*** details

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2003 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguz286
Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 00:47:
Het is gewoon een naaistreek van "de verader" ik blijf hier gewoon posten, ik post mijn stats alleen niet meer...

Oguz, die spyproof is een MUST. Zonder dat ga je vanzelf er een keertje kapot aan en geloof me dan is het een tijdje stuk minder leuk.

Die Belgische clan zijn er wel een hele hoop maar niet erg hoog geplaatst als ik er zou joinen zou ik een van de sterkste zijn (sta net boven de 7000 na mijn Dynamite aanschaf...)
Jeps, heb het gemerkt...ik had vanochtend 350k in de schatkist liggen, en niemand die eraan zit :P

nu nog de rest opbouwen, en gaan met die banaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebben jullie idd niet aangevallen, vooral omdat ik de rest in irc gevraagd had dit nog niet te doen....

Helaas hebben jullie al wel items gesabbt en aangevallen.

Ik snap niet helemaal waarom mensen hier proberen ons te beschuldigen van verraad etc. terwijl ronald hier onze lijst gepost had. (btw jullie lijst staat niet in ons forum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat sabben is dan wat jammer maar toevallig had 1 iemand in jullie alliantie wel wat leuke centen en ik kon de verlijding niet weerstaan...

En jullie worden niet beshuldigd van verraad maar 1 iemand binnen onze of jullie alliantie (waarschijnlijk bij de onze)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi, de aanval is vervelend, maar boeit niet echt.

Hoe wij aan de stat lijst komen is mij onduidelijk. Wel heb ik jullie clicklijst bekeken, die link was open en bloot en vroeg geen registratie ofzo. ben nu aan het nakijken of wij uit kunnen vinden wie die lijst gaf, maar hij staat niet in onze forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 13:28:
Dat sabben is dan wat jammer maar toevallig had 1 iemand in jullie alliantie wel wat leuke centen en ik kon de verlijding niet weerstaan...

En jullie worden niet beshuldigd van verraad maar 1 iemand binnen onze of jullie alliantie (waarschijnlijk bij de onze)...
Volgens mij is hij wel de "verrader" waar iedereen het over heeft. Alleen het is verraad niet meer een goede benaming....het is dan gespied?
Maja ut is hier ook gewoon toegankelijk dus dan is het ook geen spy meer B)

Oeh moeilijk moeilijk. Maar zullen we gewoon allemaal weer vriendjus en vriendinnutjes worden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ok :w
Hoi Nederlandse en Vlaamse vriendjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op 23 november 2003 @ 13:58:
Ok :w
Hoi Nederlandse en Vlaamse vriendjes :)
Zeg eens je post bijna elke dag, mag ik dan vragen waarom jij de hele maand nog niet geklikt hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 14:10:
[...]

Zeg eens je post bijna elke dag, mag ik dan vragen waarom jij de hele maand nog niet geklikt hebt?
weet je wat handig is aan het nieuwe systeem? Dat je ziet dat iemand niet klikt en dus dat jij ook niet hoeft te klikken?

Wat je wat onhandig is? Dat ik in mijn tentamenweken geen tijd heb om 30 minuten te gaan klikken voor iedereen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
DaMorpheus schreef op 23 november 2003 @ 14:21:
[...]

weet je wat handig is aan het nieuwe systeem? Dat je ziet dat iemand niet klikt en dus dat jij ook niet hoeft te klikken?

Wat je wat onhandig is? Dat ik in mijn tentamenweken geen tijd heb om 30 minuten te gaan klikken voor iedereen :)
zorg er dan voor dat je een vlaggetje hebt, kan je zelf instellen + reden, dan krijg je dit gezeik dus niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

hebben meer mensen dit probleem?
Bad Request
Your browser sent a request that this server could not understand.
Size of a request header field exceeds server limit.

Cookie: ads_sky=YTozOntzOjk6Imxhc3Rfc2VlbiI7YTo4OntpOjQzO2k6MTA2ODQ+extra code
ik altijd, dus kan niet klikken (echter, als ik via stinger lijst klik, dan kan ik wel naar koc, dus het is heel raar) en de css is ook verneu*t @ koc bij mij :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

RonaldMade schreef op 23 november 2003 @ 14:23:
[...]

zorg er dan voor dat je een vlaggetje hebt, kan je zelf instellen + reden, dan krijg je dit gezeik dus niet ;)
heb ik toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
ik zie hem echt niet te staan hoor, je kleur is btw al wel een aardig tijdje rood dusse.... maarja nergens een geel vlaggetje bij jouw naam te zien hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

[17:52:58] <Asmooh> (17:51:06) <@Webjunknl> Aan alle KOC spelers
[17:52:58] <Asmooh> (17:51:19) <@Webjunknl> It has been announced that Age 2 will end Monday Nov 24th. In light of this The players of KOC are uniting together to bring down LordStriker. We have started mass attacks against LordStriker and have reduced his armour by 50%. We must continue untill there is nothing left. Don't let this age pass you by . This is the war of the little vs the big. You do NOT need large armies or lots of weapons to hurt LordStrikers armour.
[17:52:58] <Asmooh> (17:51:32) <@Asmooh> WTF
[17:52:58] <Asmooh> (17:51:36) <@Webjunknl> Good Lucky Every on
edit:

[17:54:53] <Asmooh> (17:52:53) <@Webjunknl> dus iedereen word voorgelogen om alle grote spelers aan te vallen
[17:54:53] <Asmooh> (17:53:26) <@Webjunknl> er is niets van waar want de heren bij kings of chaos weten van niets
[17:54:53] <Asmooh> (17:53:32) <@Asmooh> oh

te snel :(
LordStriker's forces counter-attack and inflict 1,082,075,922 damage on your army!
:X

[ Voor 36% gewijzigd door krvabo op 23-11-2003 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguz286
Wat is de bron dan? Hoe kon je dat dan vertrouwen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nounou... KoC begint wel een beetje op de echte wereld te lijken ;) .

Maar ik ben ook voor vrede tussen de allianties. En de oorzaak van de ellende.. tja.. als we daar achterkomen.. Dan stel ik voor deze persoon maar opnieuw te laten beginnen met KoC (Kill & attack >:) ), ongeacht van welke alliantie hij of zij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:54
Okee ik ben ook weer terug van een weekendje weg, ik wil mij verder niet bemoeien met wat er gebeurd is met die andere alliantie, dat zoeken de personen die er mee te maken hebben maar lekker zelf uit.

Ik wil nog wel ff mijn excuses aanbieden aan de ene persoon die ik heb aangevallen van die alliantie, het zal niet meer (bewust) gebeuren. (Dat aanvallen is gebeurt voordat ik de andere kant van het verhaal had gehoort) ik hoop dat er een vriendschap kan ontstaan tussen ons en jullie!!!

ps. als je niet zoveel geld had gehad had ik je trouwens niet aangevallen ;)

Nu ff wat anders, ik ga binnenkort ontzettend pissig worden op iemand als die niet als de sodemieter begint met klikken.
Ik bedoel in dit geval: Donteventryme = TheAngel 1 tegen 5.

Kerel, ik heb het nu echt gehad met jou, ik was toen al pissig op je, ik heb je toen een aantal keer de kans gegeven om jou uit te laten leggen waarom je niet klikte, je hebt laatst gezegt dat je het forum bent blijven lezen dus je moet mijn oproepen richting jou hebben gezien, ik heb sommige mensen toen gevraagt om nog ff te wachten met aanvallen totdat jij fatsoenlijk had uitgelegd waarom je niet meer klikte, je hebt er toen nix over gezegt verder. Ik heb jou nooit aangevallen ik hoop dat dat duidelijk is.
Wat ik wel heb gedaan (en waarschijnlijk velen met mij) is jou veel mannetjes gegeven en er nog nix voor terug gekregen (tot nu toe).

Je zit inderdaad (je uitstapje niet meegerekend) langer bij deze alliantie dan ik, maar ik zit er nu dacht ik ook wel lang genoeg bij om jou ff de waarheid te vertellen.

Je berichtjes van vorige week dat je echt klikverslaafd bent.......
Ik merk er weing van we zijn nu een week verder....

Ik zou als ik jou was maar eens snel gaan klikken (dit is geen dreigemend maar een handige tip) je bent wat mij betreft van harte welkom in dit forum, hoe de rest daar over denkt ik hoop hetzelfde. Ik hoop ook dat je (smeek) berichtjes waar zijn en dat je echt bij deze alliantie terug bent (en niet alleen voor de klikjes die je nu inmiddels weer hebt ontvangen).

GA EENS KLIKKEN EN DOE IS WAT JE BELOOFD HEBT.....

Ik geef je voorlopig geen klikjes meer totdat je meer geklikt hebt dan ik.
Ik bedoel 1 of 2 keer niet klikken (of zelfs meer bij somige) vind ik niet erg maar kep heel erg het gevoel dat jij de boel zit te vern**ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Rank 1,997
YES :P onder de 2k :+

* krvabo gaat toch maar eens leren voor z'n proefwerkweek die morgen weer begint :| klaar.
MAar ik heb toch het idee dat KoC voornamelijk draait om veel goedwillege kennissen te hebben..
Asmooh vertelde me dat hij zoveel kennissen heeft die elke keer klikken dat hij zoveel ventjes heeft. Ik ken niemand (behalve jullie) die dat doen.
Scheelt een hoop :(

[ Voor 55% gewijzigd door krvabo op 24-11-2003 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet meer inloggen bij KOC....maar ik kon mezelf net nog wel een mannetje geven.
Meer mensen last van?

Boehoe wilde ook LordStriker aanvalluhn.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben net terug van t weekend.... was wel lachen.. maar ik kan ook niet inloggen!!
krijg steeds invalid username/password scherm! wat is er aan de hand!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yup en zijn nu maintenance .....zou het dan zo overnieuw beginnen? Heeft Asmooh misschien toch gelijk?

Heh...moet er morgen zo vroeg uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

[00:48:44] <Asmooh> (00:47:00) <+princess-magenta> (((EVERYONE PAY ATTENTION))) YOU CAN GET YOUR PW BY REQUESTING USING "LOST PW" the server is down at the moment for maintenance... everything will be fine... this isn't happening just to you... it's happening to everyone -- ALSO this is NOT age 3! wheee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow ik heb nog wel mij pw verkregen per mail.
Maar goed dan ga ik maar lekker slapie doen.....weltrusten all !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krvabo> hoe request ik dat dan?
server is nog steeds down for maintenance..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen age3, overmorgen age3, volgende week age3, mij allemaal om het even, maar wordt het nu niet ECHT serieus tijd om wat regels/richtlijnen/voorsetten te geven voor als het zover is? Lijkt me logisch nml dat het ineens van de een op de andere dag age3 is, en dan zitten we hier nog steeds te kijken met zn allen... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

good point abel...

Zullen nu echt eens met z'n allen om de tafel/bar waar dan ook moeten gaan zitten en duidelijkheid scheppen..
misschien eens met z'n allen te gelijk afspreken op een chat/msn/irc of wat dan ook?? dat iedereen tegelijk er is, 1 iemand notulen maakt.. ideetje misschien?

Anyway.. KoC ligt nog op z'n gat.. hele goede kans denk ik dat het vandaag al is... en anders ZEER snel!!

edit:
Ben nu weer n uur verder.. ik vind het wel genoeg voor vandaag.. huiswerk is inmiddels af, dus heb verders nix meer te doen.. Oh ja.. zelfs ik heb slaap nodig :P (noujah.. zelfs ik.. ik heb VEEL slaap nodig :P)
Nog steeds is er maintenance... dus wie weet was dit age 2.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 03:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• euro
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-01-2022
KoC is weer up!!!
en nog steeds geen mercs :'(

[ Voor 52% gewijzigd door euro op 24-11-2003 05:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Maw, ik ben pissig, val ik iemand aan met 500k+ met 1 attack, win ik net
val ik diezelfde aan met 15 attack turns (wapens gemaakt), verlies ik net.
val ik hem nog een keer aan omdat ik toch mijn geld wil (weer wapens gemaakt), verlies ik weer net.

en toen was ik zo pissig dat ik 50 dragonskins verkocht en spy level 10 nam.
mijn def is nu 37k (eerst 2mil) en mijn CA nu 800k+ (eerst 400k+)
kijken wat er met mijn rank gebeurd? Rank 1,965 .... und jawohl > Rank 12,154
;(
edit:
2 sabbotagemissies en weer 15 turns later:
2 minutes ago wSnowstarw 374,937 Gold stolen 15 1 0 1,691,886 1,866,459
* krvabo is iets blijer, toch had ik beter moeten nadenken :/

[ Voor 32% gewijzigd door krvabo op 24-11-2003 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

heb erg weinig geld en turns gekregen :( hele tijd database - errors

wel rank 12000 nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4 hours ago MoneyNutz4682 313,985 Gold stolen 15 1 3 4,769,926 2,152,499 details
6 hours ago jefdeverver 359,193 Gold stolen 15 1 3 3,443,385 2,139,887 details
1 day ago quietlapras 303,405 Gold stolen 15 0 2 2,526,729 2,324,731 details
Is het gevolg van maintenance...

En password reset, lekker handig hoe het gedaan is.. ik kreeg dus geen mail, mocht dus gaan gokken welk password ik had gebruikt.

Edit: rondje bier is onderweg!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beowulf27
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09-2024
Hey guys, ik zit me even af te vragen wat we met onze kliklijst aan moeten. Even voor de duidelijkheid: hij is dus illegaal volgens de officiele regels (o.a. omdat we een ranking naar 'klikken' aanhouden, maar dat was nou net de reden dat ik de lijst gebouwd heb).

Daarnaast hebben ze het e.e.a. aan hun kant zitten inbouwen, waardoor het niet meer mogelijk is om te controleren of iemand daadwerkelijk klikt, in plaats van direct het venster sluit (wat naar mijn idee nu weer regelmatig gebeurt).

Om de lijst volledig legaal te krijgen, kom je dus uit op een simpele lijst zoals die nu al bestaat (gemaakt door Krvabo) waar je niet voor hoeft in te loggen en dat maakt mijn lijst wel overbodig.

Meningen?

Working @ http://www.tricode.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Houden die lijst van jou.

Dat je die windows alleen maar hoeft te openen wist ik niet eens. Misschien toch maar zo gaan doen ;) , maar sorry die kliklijst gebruik ik niet alleen maar voor mezelf maar in mindere maatje ook voor jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Zo, ook ik ben weer terug na een weekend waarin ik niet op jullie kon klikken.
Silvershine heeft in een opwelling een citadel gekocht en is daarom fors geduikeld in de ranking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Bar_en_boos schreef op 24 november 2003 @ 12:43:
Zo, ook ik ben weer terug na een weekend waarin ik niet op jullie kon klikken.
Silvershine heeft in een opwelling een citadel gekocht en is daarom fors geduikeld in de ranking.
ach had ik ook, maar ben al weer bijna op het oude niveau terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Heb mijn klikronde, zij het met enige tegenslagen, afgerond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Beowulf27 schreef op 24 november 2003 @ 12:07:
Om de lijst volledig legaal te krijgen, kom je dus uit op een simpele lijst zoals die nu al bestaat (gemaakt door Krvabo) waar je niet voor hoeft in te loggen en dat maakt mijn lijst wel overbodig.
houden :P dat van mij was simpel 5 minuutjes werk php'en, maar wordt binnenkort wel weer uitgebreid met pass (daarom pass melen :+ ) e.d.
maar houden die lijst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

ik zeg houden!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguz286
Houden! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet dat ik niet veel post hier maar ik wil graag een blijde mededeling doen.

heb zonet men record gebroke in het koeienmelken. :)

zie hier

Your troops inflict 584,251 damage on the enemy!
The enemy sustains 1 casualties!

ScionSunn's forces counter-attack and inflict 106,698 damage on your army!
Your army sustains 0 casualties!

You conquered the enemy!
As ScionSunn's army runs from the battlefield you examine the collected spoils:
You stole 5,628,468 gold from ScionSunn!
You return to camp, your troops elated from your glorious victory

graag jullie mening hierover :)

P.S. over de lijst van beowulf, Houden aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguz286
Das geen koe, das een olifant! :| :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kdenk dat hij net ging upgrade, heb zelfs niet gespyed.

hij stond in de rankings op 1.500.000 gold toen ik hem tegenkwam
ik klikte op zen naam en stond ineens 6.500.000. dacht in mezelf, zal hem eens van die zware last ontdoen. >:)
ik wou daarna nog is terug gaan voor dat andere miljoen maar dat was ineens weg.

waarschijnlijk had nog iemand het door dat er geweldig veel te rapen viel bij mijn goede vriend scionsunn :+ .

Kzie trouwes net in men attack log dat hij me probeerde terug te pakken,

29 minutes ago ScionSunn Attack defended 15 2 0 44,977 XXXXXXXX

wel grappig eigenlijk, had toen nog niet eens een degelijk DA, nu wel natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, goede beurt funky!
over de lijst: HOUDEN! kunnen we niet in samenspraak met KOC de lijst legaal verklaard krijgen? hij is alleen voor onze alliantie bedoeld en om te motiveren te klikken, en door alles open te zetten krijgt iedereen weer inzicht in wie er wel en niet bij horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Is het trouwens op geen enkele manier meer mogelijk om te joinen?

Ik kan wel wat hulp gebruiken als absolute Newbie.. Heb trouwens ook al een post gedaan op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
engessa schreef op 24 november 2003 @ 19:59:
Is het trouwens op geen enkele manier meer mogelijk om te joinen?

Ik kan wel wat hulp gebruiken als absolute Newbie.. Heb trouwens ook al een post gedaan op het forum.
je kan joinen, heb je vragen kom je naar mij toe of iemand anders die het wilt,
op irc zit ik vaak #Q op irc.tweakers.net en je kan mij ook bereiken via msn (zie profiel.

kijk ook op het forum van krvabo, heb ik een beginnersguide geschreven.

en, welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@engessa> Welcome...

Tuurlijk kun je joinen! alleen of je ook in de klik lijst kan... Dat is een kwestie van wachten tot er iemand uit word getrapt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• euro
Beowulf27 schreef op 24 november 2003 @ 12:07:
Hey guys, ik zit me even af te vragen wat we met onze kliklijst aan moeten. Even voor de duidelijkheid: hij is dus illegaal volgens de officiele regels (o.a. omdat we een ranking naar 'klikken' aanhouden, maar dat was nou net de reden dat ik de lijst gebouwd heb).

Daarnaast hebben ze het e.e.a. aan hun kant zitten inbouwen, waardoor het niet meer mogelijk is om te controleren of iemand daadwerkelijk klikt, in plaats van direct het venster sluit (wat naar mijn idee nu weer regelmatig gebeurt).

Meningen?
HOUDEN! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over iemand uit de kliklijst te trappen.....bart_dk = Blizard is er volgens mij een tijdje geleden mee gestopt.

Dus welkom engessa en waarschijnlijk welkom in de kliklijst (denk ik, ik heb er verder geen beslisrecht over)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik keb een N00bie vraagje:

Een vriend van mij heeft nu ook een account aangemaakt en wil dat ik z'n commander wordt maar hoe gaat dat?
Hebben op de normale manier geprobeerd, dmv op mijn link te klikken maar dat werkt niet.
En ik kan ut weer 's nergens vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

hij moet via jouw link join the war klikken, zo simpel is het

eneh ik kan niet klikken vandaag, koc-site is zooooo traag :(

pssst eneh #Rank 11,285 ;)

[ Voor 12% gewijzigd door lex op 24-11-2003 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Ik doe in Age 3 weer mee. Ik ben 2 weken met stage bezig en had dus bijna geen tijd. Resultaat: Steeds al mijn geld gejat.

5 minutes ago uberless1 630,124 Gold stolen 15 0 3 3,616,526 2,412,318 details
9 hours ago The_Humiliator 548,379 Gold stolen 15 0 1 4,813,812 2,594,982 details
10 hours ago ONYSIUS Attack defended 15 1 0 46,418 2,516,394 details
17 hours ago eloxion 601,229 Gold stolen 15 2 5 3,399,216 2,598,522 details
1 day ago S0rc3r3r 350,169 Gold stolen 15 1 3 2,814,216 2,531,043 details
2 days ago uberless1 550,941 Gold stolen 15 1 4 3,424,815 2,547,684 details

Dat soort taferelen :)
See y'all in Age 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thaBeerbuster schreef op 24 november 2003 @ 22:30:
hij moet via jouw link join the war klikken, zo simpel is het
mja dacht ik ook dat het zo simpel was.....toen kreeg hij zijn eigen begin scherm te zien met niet mij als commander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaded schreef op 24 november 2003 @ 22:46:
Ik doe in Age 3 weer mee. Ik ben 2 weken met stage bezig en had dus bijna geen tijd. Resultaat: Steeds al mijn geld gejat.

5 minutes ago uberless1 630,124 Gold stolen 15 0 3 3,616,526 2,412,318 details
9 hours ago The_Humiliator 548,379 Gold stolen 15 0 1 4,813,812 2,594,982 details
10 hours ago ONYSIUS Attack defended 15 1 0 46,418 2,516,394 details
17 hours ago eloxion 601,229 Gold stolen 15 2 5 3,399,216 2,598,522 details
1 day ago S0rc3r3r 350,169 Gold stolen 15 1 3 2,814,216 2,531,043 details
2 days ago uberless1 550,941 Gold stolen 15 1 4 3,424,815 2,547,684 details

Dat soort taferelen :)
See y'all in Age 3
M2

bedankt voor de klikjes _/-\o_ maar het ging zo slecht :'( ,
strax weer frisse start in age3 :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 21:35:
Over iemand uit de kliklijst te trappen.....bart_dk = Blizard is er volgens mij een tijdje geleden mee gestopt.

Dus welkom engessa en waarschijnlijk welkom in de kliklijst (denk ik, ik heb er verder geen beslisrecht over)
Dat zou fijn zijn! Heb al even met RonaldMade gebabbeld en die zou ook kijken wat er mogelijk is. Verwacht niet dat er iemand gekickt word die wel actief is maar als er mensen gekickt worden die niet actief zijn wil ik wel graag bij de KoC-Elite horen.. Heb toch klik-tijd over en age 3 ben ik er zeker bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk nu, elkaar tegelijkertijd aanvallen:

Attacks on me
3 minutes ago jeepngeorge 48,951 Gold stolen 15 1 3 1,168,801 644,115 details
9 minutes ago jeepngeorge 11,931 Gold stolen 15 1 2 1,096,194 666,066 details
10 minutes ago jeepngeorge 124,448 Gold stolen 15 2 4 1,198,603 666,963 details
12 minutes ago jeepngeorge 5,326 Gold stolen 1 1 2 1,198,662 711,966 details

Attacks on Others
2 minutes ago jeepngeorge 3,229 Gold stolen 2 2 1 665,545 953,692 details
5 minutes ago jeepngeorge 227,022 Gold stolen 15 1 0 609,842 963,170 details

Ik win dus kwa gold, maar helaas waren mijn turns op. Ik zal morgen nog wel eens bij hem langsgaan }) En ik was net te laat met een DSje kopen voor hij zijn laatste attack deed :| mgoe.. dan maar wat kleinere dingetjes he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 23:04:
[...]

mja dacht ik ook dat het zo simpel was.....toen kreeg hij zijn eigen begin scherm te zien met niet mij als commander
Je moet wel ff wachten tot de lijsten opnieuw geranked worden he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• euro
MERCS zijn er weer heb er net zo'n 60 gekocht!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 01:40:
[...]

Je moet wel ff wachten tot de lijsten opnieuw geranked worden he :)
ohhh enne tip:
log eerst ff uit voordat je dit probeert ;)

als iemand jouw officer wil worden, moet eerst zijn/haar oude account gewist worden daarna kun je hetgene doen wat je dus probeerde toen het beginscherm ervoor kwam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
oproep aan alle got koc verslaafden!!!!!

zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om minimaal 1x per dag met minimaal 1 turn per keer Lordstriker aan te vallen.

Deze persoon kunt u vinden op pagina 1 van de attack list helemaal bovenaan :+
(je kunt ook bovenaan de koc pagina op rankings klikken...)

Arrow en ik doen dit ook, en als iedereen nou mee doet daar moet hij gewoon last van hebben dit kan niet anders.

Wij zullen niet in de top 10 van koc kunnen komen maar misschien kunen we wel voorkomen dat Lordstriker als eerste eindigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguz286
Met een defense van 1,000,000,000 en een inkomen van 8,1 miljoen per beurt, lijkt me dat een beetje sterk, nietwaar? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op dit moment voel ik er ook nog niet zo veel voor eigenlijk om lordstriker aan te vallen.. heb m'n turns hard nodig voor aanvallen die wel wat opleveren, wil nog steeds een citadel en cannons proberen te kopen... Citadel heb ik inmiddels bijna.. (36 excaliburs... even door gaan tot 45, dan verkoop ik er 40.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Laatst online: 24-11-2021
Hmmm kon een dag niet op KoC en toch 66 plaatsen gestegen, alleen 2 plaatsen in onze ranking gezakt. :? Hoop dat Age 3 snel begint...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lonkhuijzen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:44

lonkhuijzen

100% ADH

Sjees net 4 mill gejat :)

Heb ik gelijk 20 1turn attacks over me heen gekregen :(
Allemaal mannetjes met rank 120000 die dan een SA hebben van 5000 ofzo.
Erg irri dat die dan toch 4 damage doen.

2520/2560 maar iig geen mannetjes kwijt dus das wel fijn :)
zij in totaal 12 man kwijt, maarjah doet toch wel pijn ff 260000 aan repairs.

Er zullen nog wel wat attacks komen. hopen maar dat ze niet steeds doorgaan.

[ Voor 17% gewijzigd door lonkhuijzen op 25-11-2003 12:48 ]

5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

vorige week stond ik op plaats 37 met dikke 20k ranking, nu met 11k ranking nog steeds :P en ik stijg iedere dag nog steeds ongeveer 1000 plaatsen (nu #rank 10.278)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pluk schreef op 25 november 2003 @ 12:44:
Sjees net 4 mill gejat :)

Heb ik gelijk 20 1turn attacks over me heen gekregen :(
Allemaal mannetjes met rank 120000 die dan een SA hebben van 5000 ofzo.
Erg irri dat die dan toch 4 damage doen.

2520/2560 maar iig geen mannetjes kwijt dus das wel fijn :)
zij in totaal 12 man kwijt, maarjah doet toch wel pijn ff 260000 aan repairs.

Er zullen nog wel wat attacks komen. hopen maar dat ze niet steeds doorgaan.
Post hun namen kunnen we de rollen omdraaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• euro
de helft klikt niet meer op de kliklijst dat vindt ik erugh vervelend, waarom doe je uberhaubt mee met zo'n kliklijst!! |:(
Heb nu 21 niet klikkers, vindt ik toch abnormaal worden, klik al een tijdje niet meer op de leden die bij mij in het rood staan.

[ Voor 18% gewijzigd door euro op 25-11-2003 13:19 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.