Toon posts:

@home naar Planet-Comfort

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De laatste dagen is er een hoop reclame van Planet Internet met zijn extra Vaart.
Ik heb op dit moment een @home breedband abo. Ik haal 350kb down en 14.7 up. Ben best tevreden hierover, alleen het feit dat ik maar een upload van 14.7KB/s heb vind ik jammer.

Nou kan ik binnenkoort (december 2003). Ook voor ADSL van KPN kiezen. Ik hecht dus veel waarde aan een hoge upload. En wil daarvoor t.o.v. van mijn @home download best wat inleveren.

ADSL-comfort : 1024/320 Kbit/s

Zou dit voor mij een goede vervanger zijn. Ik zou met name willen weten wat er in de praktijk van die 320kbit/s upload overblijft. Of is dat ook weer per regio totaal verschillend?

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Van die 320kbit blijft zo'n 30/32KBp/s over, tenminste dat zijn mijn resultaten en wat ik hier op het forum lees/tegenkom :)
En dat haal je in de praktijk overal wel eigenlijk.

Verwijderd

Topicstarter
Dat is toch al een stuk hoger dan die van @home. Is dit verder de moeite waard om over te stappen. Wat is de download in praktijk met 1024kbit/s ?

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Download in praktijk zit je aan een 100/110KBp/s.
Ligt er verder aan wat jij wil gaan doen met je verbinding of je het de moeite waard vindt of niet :)

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Misschien over Demon nadenken :? 1024/512 voor 39 € ;)
Hoewel er laatste tijd er veel problemen zijn met een of andere nummer 14 router :/ maar komt wel goed denk ik ;)

* nero355 blijft helaas nog wel een poosje met Planet Comfort internetten sinds pappie :+ niet naar BBned wil overstappen :/

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:10
nero355 schreef op 14 november 2003 @ 19:31:
Misschien over Demon nadenken :? 1024/512 voor 39 € ;)
Hoewel er laatste tijd er veel problemen zijn met een of andere nummer 14 router :/ maar komt wel goed denk ik ;)

* nero355 blijft helaas nog wel een poosje met Planet Comfort internetten sinds pappie :+ niet naar BBned wil overstappen :/
Helaas is deamon meestal niet aanwezig op het kpn netwerk, iig hier niet. Dus dan is dat geen optie.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:55
gewoon postcode check doen, ;)
in grote gebieden zit het er wel op, in andere vooral nieuwbouw wijken niet. :)
ik zou de overstap van @Home naar KPN adsl iig niet maken, mgoed das mijn mening :P
heb met beiden ervaring, en wat ik gemerkt heb is dat de upload van @home, hier iig, dichter bij zn 'limiet' komt als planet bij zn 'limiet' :O
en bij kpn ken je waarschijnlijk een prijsverlaging/snelheidsverhoging de komende tijd wel vergeten, terwijl @Home aangegeven heeft bezig te zijn met een hogere upstream (hoeveel waarde je daar ook aan moet hechten :X )

Verwijderd

opzich als je een hogere upload wilt dan is dat zeker een idee om over te stappen.

alleen is aan jou dan weer de keus waar heen dat kan iemand anders niet voor je doen denk ik.

de een vind kpn niks een ander vind het super wat ik wel wil zeggen is dat er weinig uitval is van me verbinding die via planet loopt dus kpn adsl is k heb er een goede ervaring mee.

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-05 11:07

r0b

KPN ADSL is ook zeker een kwalitatief goed produkt, maar in vergelijking met een BBned/BabyXL lijn vindt ik het zelf gewoon nog relatief duur om van @Home naar een beetje vergelijkbaar ADSL-abbo over te stappen. (Alleen kpn/mxstream adsl beschikbaar hier. Wacht met smart op bbned. :()

Overigens lijkt het me een leuke keuze voor TS om over te stappen, als een beetje inleveren op je download je niks uitmaakt.
(Iets wat ik dus niet wil, heh. :P)

[ Voor 23% gewijzigd door r0b op 14-11-2003 21:37 . Reden: toevoeging ]

Pagina: 1