Toon posts:

GTA VC Nieuwe Auto's Toevoegen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op de site http://gta3.gamigo.de/ind...iles&catid=36&sortby=date IMG editor en dergelijke gedownload... nou dan moet je dus GTA3.IMG openen en een auto toevoegen maar als ik dat doe krijg ik steeds zo rotte erro van cannot open file cuz it is in use..... weet iemand hoe dit kan of met welk programma of op welke andere manier ik het wel voor elkaar kan krijgen????

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

In Use?

Waar slaat dat op!

Je moet gewoon de file kunnen openen als je het spel niet draait....oh ja... gooi wel effe Read Only van de file af :-)

En maak een backup..je zal hem nodig hebben :-)

There is no place like ::1

Verwijderd

download gewoon modinstaller 4.1 en alles spreekt voor zich.

Verwijderd

Topicstarter
Nope werkt noch niet, ik kan geen *.DFF bestanden toevoegen maar wel *.TXD bestanden maar goed ik heb ze allebij nodig hehe

De juiste foutmelding betreft

"File Access Denied"

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 17:33:
download gewoon modinstaller 4.1 en alles spreekt voor zich.
En waar download je die? :P

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:35
En wat als je nou dat bestand kopieert, je hem vanaf de nieuwe locatie edit en dan weer terugkopieert? :)
Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 17:36:
[...]

En waar download je die? :P
Wat dacht je van zelf eens iets proberen :?

www.google.nl

[ Voor 59% gewijzigd door danslo op 14-11-2003 17:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
cls schreef op 14 november 2003 @ 17:37:
En wat als je nou dat bestand kopieert, je hem vanaf de nieuwe locatie edit en dan weer terugkopieert? :)

[...]

Wat dacht je van zelf eens iets proberen :?

www.google.nl
Zou kunnen maar als jij het uit je hoofd weet zou makkelijker zijn heb ik meteen de goede snappie ;)

Verwijderd

Topicstarter
Nope werkt ook niet... op desktop kopieren dan terug zetten al geprobeert werkt niet file access denied en wil ik iets delete zegt hij file is in use :S

Maaruh modshit proggie kan k nie dowen op google.com alleen death links :S

Wie heeft een WEL werkende direct link? ik heb er genoeg maar alle programma's werken niet of het is crap (die ook nie werkt hehe) :D

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:35
Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 17:41:
[...]

Zou kunnen maar als jij het uit je hoofd weet zou makkelijker zijn heb ik meteen de goede snappie ;)
Als je zo gaat lopen denken raad ik je aan om: http://gathering.tweakers.net/forum/faq te lezen:
Probeer het eerst zelf op te lossen. (Google, handleidingen en een gezond verstand zijn goede hulpmiddelen.)
Haal topics niet onnodig omhoog in de topiclist.
(dus niet 2 keer achter elkaar posten voordat 24 uur verstreken is)

En nu antwoord op je vraag, google is niet het enigste zoekmiddel dat er is, ga Vice City sites langs voor modders etc. Dit is zeker wel door jezelf op te lossen. Reboot al geprobeerd?

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01-2025
Probeer eens om GTA3.IMG van read only af te halen.
(Dit had je ook in ‘het grote VC mods topic’ kunnen vinden, eenvoudig te vinden met de search :X )

Verwijderd

Topicstarter
Read Only meteen in het begin al eraf gehaald werkt niet... net heb ik een dodge geinstalleer met een modinstaller ipv een bus.... het spel blijft nu steeds hangen of slaat ineens af dus dit werkt ook al niet....
Pagina: 1