Ik wil graag een autorun maken die 2 dingen doet. De CD openen, dus gewoon de bestandenlijst laten zien en een .txt documentje starten. Kan ik m 2 dingen in de INF meegeven en hoe doe ik precies dat eerste?
Nou kan nergens vinden hoe je dus de CD opent, net als je in XP klikt op :
Map openen en bestanden weergeven met Windows Verkenner......
Map openen en bestanden weergeven met Windows Verkenner......
[autorun]
open = explorer.exe

Als je fantasie je hier al in de steek laat, zal je toch echt even wat dieper in de basisbeginselen van autorun moeten duiken.
open = explorer.exe
Als je fantasie je hier al in de steek laat, zal je toch echt even wat dieper in de basisbeginselen van autorun moeten duiken.
ja laat ik dit doen
open=explorer.exe D:\
en als je cdrom nou E: is? En bij de volgende F:?
open=explorer.exe D:\
en als je cdrom nou E: is? En bij de volgende F:?
Iets beter zoeken joh, zat kant en klare autoruns te vinden, we gaan je werk niet voor je doen.
http://download.com.com/3...l?qt=.autoplay&tg=dl-2001
Daar zit vast wel een bruikbaar programma tussen.
Daar zit vast wel een bruikbaar programma tussen.
Je moet je zelf eerst afvragen - hoe open ik de 'huidige' drive. Stel je voor dat je bv. "explorer.exe ." (die punt dus) opstart, zal je zien dat de huidige directory geopend wordt, en dat is wat jij zoekt.
Verder wil ik je vragen zelf iets actiever te zien - probeer je problemen eventueel in delen op te lossen, er is over de diverse problemen echt wel voldoende informatie te geven
Geef ook nog eventjes aan welk operating system je gebruikt - zodat ik je titel kan aanpassen aan de WOS Policy
Verder wil ik je vragen zelf iets actiever te zien - probeer je problemen eventueel in delen op te lossen, er is over de diverse problemen echt wel voldoende informatie te geven
Geef ook nog eventjes aan welk operating system je gebruikt - zodat ik je titel kan aanpassen aan de WOS Policy
[ Voor 14% gewijzigd door elevator op 13-11-2003 19:35 ]
Ok sorry
Ik gebruik winXP maar maakt niet zoveel uit aangezien ik zelf de autorun.inf probeer te schrijven en de cd op alle pc's geaccepteerd moet kunnen worden
Pagina: 1