Zucht, kap eens met die onzin. Ik heb 4 C-classes, heb alleen ergens verteld dat ik even een range uit moet zoeken ofzo. Ik héb tenminste ip's...eMiz0r schreef op 04 december 2003 @ 14:35:
Overigens heb je geen flauw idee van de financiele positie van deze lui, ik zou wat me wat jou betreft verder lullig commentaar voor me houden... Zorg nu bijvoorbeeld maar eens voor meer IP's, ik hoorde dat servicez.org er doorheen is ?
Zucht, je begrijpt het niet helemaal. Hoeveel is een euro bij jou? Hier bij mij is dat erg weinig. Voor een kvk inschrijving heb je er 50 nodig, dat zijn 50 klanten een maand. Schiet lekker opEn waar ik me enigzins aan erger zijn de grote jongens die de hand niet willen omdraaien voor de kleintjes en ze eigenlijk het liefst gewoon in de grond willen stampen door veel kritiek te leveren. Begint zowat op jalozie te lijken, een positie die je toch niet zou verwachten van een dergelijk "bedrijf".
Ik ben niet jaloers op bedrijven die 10 cent winst per klant per maand maken, in tegendeel. Ik wil jullie alleen maar uitleggen dat het leuk is maar niet meer dan dat. Wat ik wel snap is dat je voor je homepage even meelift op hun prijs. Hun een leuke tijd, jij een mazzeltje. Prima
/Edit: Ik spreek hier als jep. Niet als Algemeen directeur van het onderstaande gebeuren.
[ Voor 50% gewijzigd door jep op 04-12-2003 14:52 ]