Waar haal ik Powerquest PartitionMagic?

Pagina: 1
Acties:
  • 237 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-02 13:40
dit progje moet er handig zijn, als je niet met fdisk om kan gaan in dos (zoals ik :P), maar wel je HD wil opdelen.

waar is ut te krijgen, weet iemand dat misschien..?

thx.

" Play the violent strings of my symphony "

• Symphony-X
let op!
alleen als het freeware is ofzo! ik wil geen illegale zooi hier!

• sewer
  • Laatst online: 16:00
Partitionmagic bestaat volgens mij niet in de vorm van een demoversie. Kijk eens op www.powerquest.com, misschien dat je daar iets vind?

Ik weet wel een ander partitioneerprogramma, namelijk Paragon Partition Manager 2000 ( http://www.paragon-gmbh.com/n_pm.htm ). Hier kun je wel een demoversie downloaden.

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Ik meen te herinneren dat de DOS versie van Partition Magic wel gratis is.. Een soort van lite versie denk ik.

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

link verwijderd

Lees [url="url=http://gathering.tweakers.net/misc?action=faq"]faq[/url] nog eens door you dumbass!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Argh.... vraagt er eens iemand om een DEMO, komt iemand het verpesten met een ali illegali - link... Haal die nou gewoon SNEL weg...

• sewer
  • Laatst online: 16:00
Op donderdag 07 december 2000 10:27 schreef Theeboon het volgende:
Ik meen te herinneren dat de DOS versie van Partition Magic wel gratis is.. Een soort van lite versie denk ik.
Je moet wel oppassen welke versie je gebruikt. De dos-versie kan waarschijnlijk geen fat-32 aan (en lange bestandsnamen).

• Symphony-X
Thx allemaal :P

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op donderdag 07 december 2000 11:22 schreef sewer het volgende:

[..]
Je moet wel oppassen welke versie je gebruikt. De dos-versie kan waarschijnlijk geen fat-32 aan (en lange bestandsnamen).
Jup, kan ie wel :P

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

de dosversie is geen freeware maar gewoon onderdeel van het pakket software (p.m. voor win9x/nt/dos staat allemaal op 1 cd).
en je kunt met de dosversie gewoon alles doen wat ook met de windows versie kan, incl. werken met fat32, ntfs, etc.

Verwijderd

Symphony-X, wat is je email addy, krijg je nog een leuk sinterklaas cadeautje

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Op donderdag 07 december 2000 02:13 schreef Symphony-X het volgende:
dit progje moet er handig zijn, als je niet met fdisk om kan gaan in dos (zoals ik :P), maar wel je HD wil opdelen.
als je niet met fdisk in dos om kunt gaan zou ik p.m. ook niet proberen. de kracht van p.m. zit vooral in alle extra mogelijkheden die je hebt en niet in z'n gebruikersvriendelijkheid.
als je al niet met fdisk om kunt gaan zul je met p.m. ook alleen maar brokken maken. je krijgt er alleen maar een boel nieuwe manieren bij om je systeem in de soep te helpen.

Verwijderd

Probeer het eens gratis met disk druid of zoiets in linux.
Linux install starten partitions aanmaken let op geen linux ext2 aanmaken maar gewoon fat 32 en daarna de setup afsluiten.
Of je gaat naar de betere boekenhandel www.martello.nl daar hebben ze ook PQ magic

• a3konijn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-02 20:35
Ik weet me bovendien te herinneren dat die demoversies van PQ echte demo's zijn. Ze werken dus niet, maar laten je een keer spelen met het programma (interactief) waarbij er dus niets veranderd wordt.
Pagina: 1