Stond clara12 ook in de quote 500 lijst van meest voedzame koeien?
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Verwijderd
Hopelijk gaat alles goed met haar.
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Hmmm, ik vertrouw dit niet helemaal, is het een complot van I'R Cow en LedZ misschien ?MortalPiso schreef op 12 november 2003 @ 23:01:
Ik heb de foto's al gezien dat Clara12 nog in leven is. Kwamen voorbij zetten in #nc
In ieder geval een aanzienlijke hoeveelheid ECC2 DP's (aantallen mag ik niet noemen)
[ Voor 7% gewijzigd door ParaNoiMia op 12-11-2003 23:14 ]
iemand hier gaat geen goed woordje doen bij nouky....
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
en stats voor pulseParaNoiMia schreef op 12 november 2003 @ 23:11:
[...]
In ieder geval een aanzienlijke hoeveelheid ECC2 DP's (aantallen mag ik niet noemen)
ouch, diegene mag wel uitkijken
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
ik denk dat CF het meesterbrein achter deze aktie is.
[/stookmodus]
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Verwijderd
/me trekt zijn lange regenjas wat steviger dicht, een flink hoge kraag en donkere zonnebril maken het beeld af
Ik moest doorgeven dat Clara12 het goed maakt. Ze kwam zondagmorgen pas bij bewustzijn na de inbeslagname van haarzelf op zaterdagnacht.
Zondagmiddag is zij vervolgens bij de rest van de kudde gezet, maar echt crunchen wilde ze niet. Helaas heeft ze maandag, in de loop van de dag, een uitbraak poging ondernomen, welke dankzij een doos met Smirnoff flessen aan het licht kwam en zodoende kon worden verijdeld.
Ik kan verder vertellen dat Clara12 vervolgens is gestraft om deze pogingen verder te voorkomen.
Een recente foto:

Clara bevindt zich op dit moment, onder strenge bewaking, in de kamer van een niet nader te specificeren persoon.
Na haar straf is Clara weer aan het grazen gegaan en de stroom dp's neemt gestaag toe.
Om verder ideeën aan uitbraken uit haar hoofd te krijgen hebben we gedreigd haar over te leveren aan deze kennis:

(overigens geen LedZ lid, maar wel iemand met een voorliefde voor mals vlees
Echte vrienden worden met de rest van de kudde lukt ook nog niet echt.

Hier staat ze voor zich uit te staren zonder ook maar iets te produceren.
Deze foto is overigens gemaakt op maandag ochtend
Over de straf van Clara....
Clara12 heeft bij haar ontsnappingspoging, twee van onze beste koetjes letterlijk naar een hoger niveau geholpen..
Dit heeft ertoe geleid dat er wat hardere middelen werden ingezet om haar te temmen:

Dit is het bed van een LedZ member.
Een twee-persoons bed....
Deze foto is gisterochtend genomen en Clara12 was duidelijk nog wat versuft. Na deze nacht heeft zij tot op heden geen nieuwe poging ondernomen.
p.s. Clara12 gaf in het begin wat weinig punten, maar het lijkt steeds beter te gaan.
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Verwijderd
Wij zijn ervan overtuigd dat Clara-12 in goed gezondheid aan ons zal worden overgedragen
In ieder geval willen wij iedere DPC-er vragen hun onvrede over deze nare zaak uit te spreken in dit topic om op die manier toch T. en F. van Ledz ervan te overtuigen dat zij niet geheel volgens de regels van de wet hebben opgetreden!
BTW: ik reageer nu pas omdat ik door emotionele omstandigheden nog niet eerder over het voorval heb kunnen spreken!
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2003 02:46 ]
Hmm, dit vind NC vast niet leuk dat ik dit zeg.Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 02:45:
Al met al verwachten wij van NC dat T. en F. van LedZ onze Clara-12 met respect zullen behandelen. Wij zijn in ieder geval druk bezig met het verzamelen/inzamelen van het losgeld!
Wij zijn ervan overtuigd dat Clara-12 in goed gezondheid aan ons zal worden overgedragen
In ieder geval willen wij iedere DPC-er vragen hun onvrede over deze nare zaak uit te spreken in dit topic om op die manier toch T. en F. van Ledz ervan te overtuigen dat zij niet geheel volgens de regels van de wet hebben opgetreden!
BTW: ik reageer nu pas omdat ik door emotionele omstandigheden nog niet eerder over het voorval heb kunnen spreken!
LPC, HELDEN !!!
goed idee om de competitie los te kweken
F. : Ik denk dat clara12 het niet kan vinden met die mackoeien. Ze is d'r hele leven al gewend met pc koeien om te gaan natuurlijk.
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Verwijderd
Mocht de LedZ nog bewaking voor Clara12 of tegen NC-ers nodig hebben
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2003 10:36 ]
Verwijderd
Tevens moeten we vast kijken naar een mannier om die DP's te merken, zodat we ze later weer kunnen opsporen.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Gelieve de ECC2-109 DP's richting onze proxy te storten op het volgende account: clara12@ledz.net. Verdere proxy gegevens volgen via email.
Het totale aantal dient te worden gesplitst in 2 gelijke delen.
We verwachten de eerste lading vandaag. Morgen zou dan de tweede lading overgemaakt dienen te worden.
Verder verwachten we morgen ook onze opstartpremie voor RC5 op ons account, zoals eerder overeengekomen.
Als er ook maar iets niet stipt op tijd (voor 0:00 volgende dag) binnenkomt, zal Clara een weinig prettige en vooral zeer korte toekomst tegemoet zien.
Verder zouden wij het ook zeer betreuren als de sterke arm bij deze kwestie betrokken mocht raken...
Tot slot nog 2 extra foto's:

dat zijn nog eens ideeën...Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 11:21:
Als er nog hulp nodig is om het losgeld bij elkaar te krijgen dan horen we het wel.
Tevens moeten we vast kijken naar een mannier om die DP's te merken, zodat we ze later weer kunnen opsporen.
ik pak mijn stempelmachine wel
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Verwijderd
Als je zulke berichten leest, dan springen de tranen me gewoon in de ogen.
Waar gaat het toch heen binnen DPC
-
Psies als er iemand gaat lopen klooien met koeien is het mot. Met een paar flessen smirnoff als lokaas moeten we die ledz zo gevonden hebben. Daarna zullen ze wensen dat ze nooit hieraan begonnen warenMinkie schreef op 13 november 2003 @ 00:03:
Groazers knokploeg helpt graag mee om Clara12 terug te halen!!
Tegen inlevering van 1WU per dag op het Folding@Home-account Groazers0Protectie bieden wij trouwens ook een bescherming tegen dit soort praktijken
/(bb|[^b]{2})/
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Mocht er hulp nodig zijn met het voldoen aan het losgeld, neem dan maar contact met me op ok? Is er teminste iets dat ik kan doen
Ik was zelf niet aanwezig tijdens de koenapping maar ik ben desondanks emotioneel geschokt als ik zo hoor hoe brutaal de koenapping is uitgevoerd.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
*kuch*Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 11:29:
Nu wij zijn tegemoet gekomen aan het verzoek van NC eisen wij dat de afgesproken sommaties punten op de juiste wijze onze kant op komen.
Gelieve de ECC2-109 DP's richting onze proxy te storten op het volgende account: clara12@ledz.net. Verdere proxy gegevens volgen via email.
Het totale aantal dient te worden gesplitst in 2 gelijke delen.
We verwachten de eerste lading vandaag. Morgen zou dan de tweede lading overgemaakt dienen te worden.
Verder verwachten we morgen ook onze opstartpremie voor RC5 op ons account, zoals eerder overeengekomen.
Als er ook maar iets niet stipt op tijd (voor 0:00 volgende dag) binnenkomt, zal Clara een weinig prettige en vooral zeer korte toekomst tegemoet zien.
Verder zouden wij het ook zeer betreuren als de sterke arm bij deze kwestie betrokken mocht raken...
U geeft ons geen enkele zekerheid over het terugbezorgen van Clara12 als wij aan uw losgeld eis voldaan zouden hebben.
Daarnaast heb ik net uw email mogen ontvangen, waarin twee extra eisen worden gesteld, namelijk het achterlaten van de jas van T. op een nog nader te noemen lokatie en 24 flessen Smirnoff (in uw eigen woorden en ik quote: "net aan genoeg om het komende weekend door te komen").
Welke zekerheden biedt u dat wij, na betaling van het losgeld en het voldoen aan de overige eisen, onze Clara12 heelhuids terugkrijgen ?
Verwijderd
daarnaast zou ik zelf die 24 flessen smirnoff opzuipen om het verlies wat makkelijker te maken.
/me zou nooit toegeven aan dit soort praktijken
breng ze niet op iedeeën rundVerwijderd schreef op 13 november 2003 @ 12:46:
ik zou zeggen fuck Clara12 en koop een nieuwe mascotte
[/ME]
offtopic:
euhm, pc koeien gewend?ColdFusion schreef op 13 november 2003 @ 08:59:
![]()
F. : Ik denk dat clara12 het niet kan vinden met die mackoeien. Ze is d'r hele leven al gewend met pc koeien om te gaan natuurlijk.
[ Voor 15% gewijzigd door MeneerKrab op 13-11-2003 14:22 ]
Verwijderd
Zekerheden zijn er niet in het leven.*kuch*
U geeft ons geen enkele zekerheid over het terugbezorgen van Clara12 als wij aan uw losgeld eis voldaan zouden hebben.
Daarnaast heb ik net uw email mogen ontvangen, waarin twee extra eisen worden gesteld, namelijk het achterlaten van de jas van T. op een nog nader te noemen lokatie en 24 flessen Smirnoff (in uw eigen woorden en ik quote: "net aan genoeg om het komende weekend door te komen").
Welke zekerheden biedt u dat wij, na betaling van het losgeld en het voldoen aan de overige eisen, onze Clara12 heelhuids terugkrijgen ?
Jullie willen Clara12 terug, niet wij.
Om jullie toch in enige mate tegemoet te komen hebben wij Clara heel even laten bellen naar de mobiel van Wessie. Hierop heeft zij een kort voicemail bericht ingesproken. Wij hebben haar vantevoren gewaarschuwd dat er zware straffen stonden op het vermelden van de locatie, dus meer dan een korte groet staat er niet op.
Morgen zullen wij nog enkele bewijsstukken leveren waaruit blijkt dat Clara 12 in gezonde toestand verkeerd.
De WU's verwachten wij op de hierboven gestelde data. Om toch enige zekerheid te bieden zullen we morgen Clara 12 teruggeven, en tegelijk de jas in ontvangst nemen.
Meer informatie betreffende de lokatie en tijd volgen nog.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2003 16:25 ]
Volgens mij komt hij met zijn volkswagen stationcar nooit die weilanden door
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
off-topic:Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 16:32:
Volgens de laatste berichten is er een bevrijdingsaanval op komst
[afbeelding]
zeggeh soulmaster, zou jij niet tijdelijk stoppen met DPC en niet meer posten op got?
Verwijderd
stoppen met dpc is zo goed als definitief en lezen op got ?? neuh dat blijf ik lekker doenE-jey schreef op 13 november 2003 @ 19:35:
[...]
off-topic:
zeggeh soulmaster, zou jij niet tijdelijk stoppen met DPC en niet meer posten op got?of vergis ik me nou?
E-jey schreef op 13 november 2003 @ 19:35:
zeggeh soulmaster, zou jij niet tijdelijk stoppen met DPC en niet meer posten op got?of vergis ik me nou?
UIteraard wordt je bijdrage altijd zeer op prijs gesteld maar er is een subtiel verschil tussen lezen en postenVerwijderd schreef op 13 november 2003 @ 20:19:
stoppen met dpc is zo goed als definitief en lezen op got ?? neuh dat blijf ik lekker doen
/(bb|[^b]{2})/
Volgensmij is het een kwestie van tijd voordat jij weer een koetje installeerdVerwijderd schreef op 13 november 2003 @ 20:19:
[...]
stoppen met dpc is zo goed als definitief en lezen op got ?? neuh dat blijf ik lekker doen
Nu durf je gewoon nog niet te geven dat je te verslaafd bent en eigenlijik niet kan stoppen

Dappere strijders, breed en fier! TEN AANVAL!!
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Ik kan zeggen dat hier een reactie op komt, al zou ik het alleen moeten doen!
Maar is de koe ook aan het grazen dan ?
(Dit soort posts moesten ze vaker mogen doen
Mijn Milka koe is ook gekidnapped alleen niemand heeft het gemerkt
[ Voor 47% gewijzigd door Polichism op 14-11-2003 00:17 ]
{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen
Verwijderd
plaatje van berta375
If you choose to criticise you choose your enemies
Echt pure humor dit!!
Echter, het kidnappen van een koe voor punten... nog net op 't randje... maar voor enkele bReEzAhS...... vind ik echt super fout!!!
Ik heb derhalve mijn grote vriend hier ook maar op de zaak gezet voor het redden van Clara12:
I used to be schizofrenic, but we're oke now... ;)
Forget your fears...
...and want to know more...
Ik vrees voor Clara12 haar leven
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Verwijderd
We verwachten dat de uitwisseling zonder problemen verlopen zal.
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
/(bb|[^b]{2})/
Staan we nog niet ver genoeg voor danJustMe_ schreef op 14 november 2003 @ 12:20:
Als The Ledz Collective dan eerst ff dat team op #1 joined, zijn we direct van alle problemen af
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Assimileren binnen dpc heeft zowiezo niet superveel nut
Clara!!!!!! wer bisto
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Daarnaast was hij gister jarig, je zou haast denken dat dit allemaal is opgezet om zijn eenzaamheid te verdrijven
Stelletje misdaadoverdrijverts!!!

Bel 0900-BVDSwat voor meer info.
Verwijderd
Vanmiddag zou om 14:00 de overdracht plaatsvinden van Clara 12. Aangekomen bij de afgesproken locatie bleek er een vreemde man voor de deur te staan. Het was al vreemd dat hij er stond, maar het oortelefoontje en het smirnoff logo op zijn jas deed geen goed aan zijn imago.
Na de locatie te zijn binnengetreden bleken daar T. en F. te wachten op ondergetekende. Alledrie hoopten we op een goede afloop van dit geheel om de (DPC) gemoederen weer snel ten ruste te leggen.
Echter kwam na 5 minuten ParaNoiMia de locatie binnengestormd en een vechtpartij was het gevolg. Tijdens het gevecht wist T. te ontsnappen en ondergetekende ging achter hem aan, ParaNoiMia en F. achterlatend op de locatie. (de man met het smirnoff logo heb ik trouwens niet meer gezien, misschien dat ParaNoiMia opheldering kan geven!)
Na een lange achtervolging door de woonplaats waar de overdracht moest plaatsvinden wist ondergetekende Clara 12 te bemachtigen, nadat T. haar verloren had. Na een snelle controle bleek Clara 12 in orde, echter van T. ontbrak ieder spoor.
Terug op de locatie bleek ook F. het hazenpad te hebben gekozen. Echter nog wel met de mededling dat ze terug zouden komen.
Ik hoop het niet, maar misschien: wordt vervolgd.
In ieder geval is Clara 12 in het bezit van ondergetekende en ze graast al weer rustig tussen vertrouwde NC koeien! Zij wordt zo snel mogelijk teruggebracht naar de rechtmatige eigenaar!
Verwijderd
GOED WERK ALLEMAAL!!!!
nu hopesn dat zulke praktijken niet weer gebeuren...
advies: bodyguard voor Clara12
* YakuzA stelt hond beschikbaar als guard dog
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Mischien dat de I'R Huurlingen ook maar eens moeten kijken of we clara niet eens een leuk nieuw (tijdelijk) onderkomen kunnen geven.
Ik zou maar goed op haar letten, Mhuahahaha
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Mijn advies is om een te gaan onderduiken bij een vertrouwd relatief onbekend team. Dus bij deze heb ik nog wel een veilig huis in gedachte, als jullie interesse hebben
Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Verwijderd
Clara 12 wordt nu ingedeeld in het programma voor "getuige relokatie" daar zij slacht-offer en gelijk getuige is, wordt zij ondergebracht op een plaats die aleen bekent is bij de NCIVD, dit om herhaling, of repercussies tegen te gaan, Clara 12 zal enige dagen gehoord worden, omtrent wie, wat en waar zij de afgelopen periode heeft doorgebracht, jullie zullen wel begrijpen dat haar kennis van de daders, haar extra in gevaar kan brengen.
namens de TL NC en de NCIVD
einde bericht
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Zo te zien gaan daar banana-bommen bij gebruikt wordenliquid-orange schreef op 14 november 2003 @ 19:01:
Via betrouwbare bron is vernomen dat er misschien vanuit de lucht een aanval geplaatst gaat worden om Clara12 opnieuw te ontvoeren:
[afbeelding]
13:30
Agents 00S neemt zijn post in
13:50
T. en F. komen met kragen omhoog en zonnebrillen op het cafe binnen en nemen plaats bij een tafeltje dat verscholen in een donker hoekje tegen een muur staat.
14:00
Yggie komt binnen, ziet T. en F. al snel en begint direct te onderhandelen. Yggie heeft iets over de gemoederen van DPC bedaren en om hem tevreden te stellen praten T. en F. wat met hem mee. Herrie schoppen is het laatste wat ze daar willen
14:07
Helaas gaat dat niet helemaal goed want opeens komt ParaNoiMia het cafe binnen en stormt meteen op T. af. T. ziet hem gelukkig aankomen, springt van de stoel over een naastgelegen tafeltje tussen twee personen door, en verdwijnt door te achterdeur naar buiten. Yggie, met zijn snelle reflexen, reageert direct, smijt zijn stoel naar achter en baant zich een weg door de menigt heen, achter T. aan.
Helaas komt de stoel in de baan van ParaNoiMia die daardoor voorover duikelt, in een reflex F. tijdens zijn val beetpakt en zodoende tegen de grond aan kwakt.
F. ligt verdwaasd op de grond maar krijgt amper de tijd om zich te realiseren wat er aan de hand was want ParaNoiMia duwt zich al overeind om weer verder te rennen. F. draait zich rond en pakt nog net ParaNoiMia zijn enkel vast waardoor deze tegen het tafeltje met de twee mensen kwakt en hun beroofd van hun verdiende alcoholische versnaperingen (toch maar bier).
ParaNoiMia ziet hier de lol niet van in en draait zich om, om F. een rotschop te verkopen. Helaas komt de barmeid net aangerend die zich snel tussen hem en F. opstelt en met een snerpend hoge stem wil weten wat wij allemaal nog meer van plan zijn en ons vervolgens mededeelt dat de politie reeds is gewaarschuwd.
F. maakt van deze pauze gebruik om de jas van T. uit de plastic zak van Yggie te graaien, die nog naast het tafeltje stond, en zich als de duvel uit de voeten te maken.
In de deuropening draait hij zich nog even om ParaNoiMia semi dreigend aan te kijken en met zijn meest duistere stem (die wonderbaarlijk weinig duister klinkt) te verkondigen dat NC hier nog meer over zou te horen krijgen.
14:30
Enige tijd later, T. en F. hebben elkaar via hun porto's weer opgespoord:
"Ksschht.... F. aan Agent 00S"
-"......"
"Ksschht.... F. aan Agent 00S!"
-"......"
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Mission .... not succesfull ....
I can't feel my legs...
I think my arm is broken...
I want my mommy
Ik moet ook maar eens wat koeien gaan kopen en in mijn crunchracks gaan hangen
Wordt Clara12 nog meegenomen in het slachtofferplan en krijgt ze een nieuwe naam?
Ik ben overigens net nog op plaats van het delict gekomen en het ruikt daar verdacht naar Smirnoff...
Intentionally left blank.
Clara12 is inmiddels ondergedoken op een geheime locatie.
NC is in ieder geval blij dat ze weer in onze handen is (heeft me wel wat blauwe plekken opgeleverd, maar dat heelt wel weer), zonder 1 dp aan losgeld betaald te hebben.
Wat betreft die man met oordopje bij de voordeur, daarop geef ik verder geen commentaar.
[ Voor 5% gewijzigd door ParaNoiMia op 15-11-2003 00:29 ]
Ik heb uit gevogeld waar ze isParaNoiMia schreef op 15 november 2003 @ 00:26:
Het bezoek van PowerCow aan de FBI en de CIA was erg vruchtbaar, de kidnapper was ook daar namelijk al enige tijd in het vizier en hij is nu geplaatst op de most wanted list.
[afbeelding]
NC is in ieder geval blij dat ze weer in onze handen is (heeft me wel wat blauwe plekken opgeleverd, maar dat heelt wel weer), zonder 1 dp aan losgeld betaald te hebben.
Wat betreft die man met oordopje bij de voordeur, daarop geef ik verder geen commentaar.
Als je dan alles juiste leest:
Ze is in Almere
Ik weet het adres ook al.
Zijn wij zo dom, of zijn wij zo slim om een fakeadres erin te gooien?./Proxy schreef op 15 november 2003 @ 11:32:
[...]
Ik heb uit gevogeld waar ze is, jullie geheimcode is niet veilig mannen.... wacht maar
Ze is in Almere
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Mjah, als je de bal dan toch voor het doel legt, het feit dat ze als eerder gekidnapped is bewijst dat jullie niet slim zijn, dus domFlapmo schreef op 16 november 2003 @ 14:30:
[...]
Zijn wij zo dom, of zijn wij zo slim om een fakeadres erin te gooien?
Kooooooooooooooooooom maar, kom maar, kom maar,kom maar,kom maar,kom maar ..../Proxy schreef op 15 november 2003 @ 11:32:
Ik heb uit gevogeld waar ze is, jullie geheimcode is niet veilig mannen.... wacht maar
Ze is in Almere
Deal...ParaNoiMia schreef op 16 november 2003 @ 19:52:
[...]
Kooooooooooooooooooom maar, kom maar, kom maar,kom maar,kom maar,kom maar ...
Verwijderd
Dan is ze vlak bij mij in de buurd../Proxy schreef op 15 november 2003 @ 11:32:
[...]
Ze is in Almere
Ze kan ook bij mij gestald worden hoor.
Ik heb hier 24/7 een k9 rondlopen, en anders pakt mijn vrouw ze wel aan.
In dat laatste geval heb ik nu al medelijden met diegene die wat wil proberen.
Verwijderd
een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo
Verwijderd
InNuedo schreef op 13 november 2003 @ 03:02:
[...]
Hmm, dit vind NC vast niet leuk dat ik dit zeg.
LPC, HELDEN !!!![]()
![]()
goed idee om de competitie los te kweken![]()
* Wimmel bloost
Verwijderd
Ge-slash-quotedOezie Woezie schreef op 17 november 2003 @ 00:16:
kan deze kidnaping in verband worden gebracht met het dagelijks posten van een Top30 bij de DPCH's. want dat zou betekenen dat andere teams die ook in die lijst staan, en dagelijks gepubliceert wordt een verhoogd risico hebben op een ontvoering.
mmm ik denk amsterdamParaNoiMia schreef op 15 november 2003 @ 00:26:
Het bezoek van PowerCow aan de FBI en de CIA was erg vruchtbaar, de kidnapper was ook daar namelijk al enige tijd in het vizier en hij is nu geplaatst op de most wanted list.
[afbeelding]
^^eventueele typfouten zijn als vermaak bedoeld
Met het algoritme van de bijbelteksten kom ik tot de baute uitspraak:ParaNoiMia schreef op 15 november 2003 @ 00:26:
[afbeelding]
"Clara is in Breda". Zou Amsterdam dan toch ook een verborgen aanwijzing zijn dan is het gegarandeerd Utrecht.
[ Voor 17% gewijzigd door Eijkb op 17-11-2003 13:38 ]
.
Verwijderd
* Wimmel gaat rare dingen denkenParaNoiMia schreef op 15 november 2003 @ 00:26:
Het bezoek van PowerCow aan de FBI en de CIA was erg vruchtbaar....
Verwijderd
/me zegt niksEijkb schreef op 17 november 2003 @ 13:34:
[...]
Met het algoritme van de bijbelteksten kom ik tot de baute uitspraak:
"Clara is in Breda". Zou Amsterdam dan toch ook een verborgen aanwijzing zijn dan is het gegarandeerd Utrecht.
Verwijderd
"Ze was erg vruchtbaar en JustMe bonkte haar zonder betaald te hebben bij de voordeur."ParaNoiMia schreef op 15 november 2003 @ 00:26:
[afbeelding]
Hier uit zou blijken dat Clara12 geld zou krijgen van JustMe, maar dit niet gekregen heeft. Zou er prostitutie in het spel zitten?
Hier volgt een reconstructie van het idee dat ik hier uit verschaf: "Clara12 werd in Hilversum afgeleid en naar een stille plek geleid, waar JustMe Clara12 betaalde seks beloofde. Na de daad, zonder vooruitbetalen, vroeg zij om haar geld en kreeg dit niet. Clara12 begon tegen te stribbelen en werd vastgegrepen door JustMe, waarna hij haar stil probeerde te krijgen en zo vervolgens ontvoerde...
Misschien verklaart dit waarom JustMe weet waar ze is
Verwijderd
Zo zie je maar weer dat de gemoederen van DPC best bezig gehouden kunnen worden over het wel en wee van een mascotte van een sub-team!
Dit topic is gesloten.
![]()
Tube is voor vrede tussen alle teams & members van DPC-land. Het is bijna kerst!