Koe gekidnapt

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 578 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

ParaNoiMia schreef op 15 november 2003 @ 00:26:
Het bezoek van PowerCow aan de FBI en de CIA was erg vruchtbaar....
* Wimmel gaat rare dingen denken :D

Verwijderd

Eijkb schreef op 17 november 2003 @ 13:34:
[...]

Met het algoritme van de bijbelteksten kom ik tot de baute uitspraak:
"Clara is in Breda". Zou Amsterdam dan toch ook een verborgen aanwijzing zijn dan is het gegarandeerd Utrecht.
/me zegt niks

Verwijderd

ParaNoiMia schreef op 15 november 2003 @ 00:26:
Het bezoek van PowerCow aan de FBI en de CIA was erg vruchtbaar, de kidnapper was ook daar namelijk al enige tijd in het vizier en hij is nu geplaatst op de most wanted list.

[afbeelding]

Clara12 is inmiddels ondergedoken op een geheime locatie.

NC is in ieder geval blij dat ze weer in onze handen is (heeft me wel wat blauwe plekken opgeleverd, maar dat heelt wel weer), zonder 1 dp aan losgeld betaald te hebben.

Wat betreft die man met oordopje bij de voordeur, daarop geef ik verder geen commentaar.
"Ze was erg vruchtbaar en JustMe bonkte haar zonder betaald te hebben bij de voordeur."
Hier uit zou blijken dat Clara12 geld zou krijgen van JustMe, maar dit niet gekregen heeft. Zou er prostitutie in het spel zitten?

Hier volgt een reconstructie van het idee dat ik hier uit verschaf: "Clara12 werd in Hilversum afgeleid en naar een stille plek geleid, waar JustMe Clara12 betaalde seks beloofde. Na de daad, zonder vooruitbetalen, vroeg zij om haar geld en kreeg dit niet. Clara12 begon tegen te stribbelen en werd vastgegrepen door JustMe, waarna hij haar stil probeerde te krijgen en zo vervolgens ontvoerde...

Misschien verklaart dit waarom JustMe weet waar ze is >:) (tenminste, dat bevestigde hij met 'deal')...

Verwijderd

jy doorziet ook alles :*)

}:O whoooohooooo

Verwijderd

Tja, tot op heden heb ik de juiste oplossing van deze puzzle nog niet mogen aanschouwen, echter weet ik wel waar Clara 12 op dit ogenblik haar onderkomen heeft gevonden, dus beetje min. Ik moet wel zeggen dat Nork akelig dicht in de buurt van de waarheid aan het komen is. >:)

Zo zie je maar weer dat de gemoederen van DPC best bezig gehouden kunnen worden over het wel en wee van een mascotte van een sub-team! :)

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
En toen was het over >:)

Het is leuk geweest nu.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.