Toon posts:

Welke liyama monitor?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn oog is op 2 verschillende monitoren gevallen. de IIYAMA LS704UT Vision Master 1403 17 Inch Black en de IIYAMA HM703UTA Vision Master Pro 413 17 Inch. Nou is het laatste scherm een diamandtron en kan ook hoge resoluties aan. Terwijl de eerste een schadowmask heeft en maar tot 1280 x 1024 @ 65Hz kan. Is het nou echt een voordeel om een scherm met een diamandtron te hebben? want hij is wel 100 euro duurder dan die andere (250 euro en die andere 150). En hoe kan het dat het 1e scherm maar zo'n lage res aankan? want dat zie ik bij heel veel 17'' monitoren met een shadowmask. Mar bij mij 6 jaar ouwe highscreen kan ik wel 1600x1200 kiezen ( ziet er niet uit, maar t kan wel :+ ). Ik wil de monitor vooral gebruiken voor gamen. waarscheinlijk zal ik niet echt boven de 1024x786 uitkomen omdat de videokaarten van nu dat toch niet redden als straks hl2 en doom 3uitkomen :)

Heeft iemmand ervaringen met een van deze schermen of misschien met een andere (betere?) monitor?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
http://gathering.tweakers..._messages/610591#ervaring

En er zijn voldoende reviews en roundups van monitoren te vinden om zelf een goede keuze te kunnen maken :)

Dit topic is gesloten.