Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Lijkt me niet erg aangezien die ventilatiegaatjes ook stof doorlaten en dat veroorzaakt ook geen problemen(tot nu toe tenminste)
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Maar goed, m'n katten komen nooit buiten, dus van dat vuil is niet relevant en dat ze op de monitor kruipen omdat het daar warm is snap ik (hoewel ze nooit op de TV gaan liggen en die is toch een tikkeltje groter).
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
balen dat ik allergisch ben voor katten, zou er zo eentje nemen, katten zijn cool !
lekker eigenwijs, net tweakers
Ik kan me er iets bij voorstellen dat die haren net als stof na een tijdje wat hoogspannings problemen kunnen veroorzaken, maarja als je beeldscherm eenmaal zover is ben je jaren verder en niets wat een kwast en een stofzuiger niet kan fixen..
IP Rocks
Verwijderd
Mijn kat heeft in een goede bui besloten wat krassen op mijn Iiyama te zetten !!!! Op het scherm GVD
Hij was pas een half jaartje oud. Nu wil ik een nieuwe; deze gaat weg voor een prikkie.
Zie vraag en aanbod.
Snif
Verwijderd
Pas maar op dat ie hem niet vol schijt...Op donderdag 07 december 2000 09:44 schreef pim4 het volgende:
Lijkt me idd lekker warm vor de kat. Mijn papagaai zit ook altijd op de monitor. vind ie lekker warm. Volgens mij valt er heel wat troep in de monitor (gierst, stukkies beschuit etc.) nooit ergens last van gehad.
http://www.vado.org -- Videogames are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world. -MegaTokyo
Cats RULE!!
Ze maken ook de leukste filmpjes bij homevideos
Maar enfin,
Toevallig heb ik een aantal maanden geleden de monitor van mijn schoonvader open moeten slopen omdat hij het niet al te lekker meer deed. Tevens was dat de monitor waar 1 van hun 2 katten altijd bovenop lag (als hij aan was tenminste, want madam wenst niet op een koude monitor te liggen).
Wat ik daar uit die monitor haalde was toch wel enorm. Heeeeeel veel haar. Nou was het ook een oude 14" met tochtstrippen voor koelgaatjes, maar toch.
Voor mijn gevoel is het toch wel een brandgevaar.
Al die haren worden aangetrokken door die geladen delen. En het is een kwestie van tijd tot er een connectie van haren gebouwd is. En dan zijn de rapen gaar. (Want haren branden/schroeien, heel snel. En het stinkt ook heel erg).
Dus in feite komt het er op neer dat je kat er wel op kan liggen, maar zeker om het half jaar de kap van de monitor er af slopen (indien garantie verlopen, of geen zegel) en dan alles goed uitzuigen met de stofzuiger.
En als je nog wel garantie hebt, alles zo goed mogelijk via de warmte gaatjes uitzuigen.
- Oh By the way...
Kunnen we een katten topic openen?? Met leuke foto's?????
- Edit 2
Fantatische page met al die kattenfoto's
We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.
Verwijderd
Dat is mijn kat op mijn vriends monitor!!!Op donderdag 07 december 2000 00:29 schreef zonoskar het volgende:
Hi, mijn kat ligt altijd op m'n monitor. Kan dit kwaad? (bv. door haren die in de monitor vallen)
Ik zal vanavond wel ff plaatje posten, zwarte katten en monitoren
Heb je de filmpjes bekeken dan, die zijn pas leuk, hehe. Ik zal inderdaad maar eens de monitor uitzuigen, want dat is niet meer gedaan sinds m'n katten 7 weken oud waren Toen lagen ze allebei op de monitor. Nu 9 maanden later is er maar plaats voor 1, het mannetje. Soms worden er hele gevechten gehouden op m'n monitor (als het vrouwtje toch op de monitor wil) en hij is 1 keer bijna omgevallen. Gelukkig zitten ze er alleen op als ik achter de PC zit."Fantatische page met al die kattenfoto's "
Dit is natuurlijk wel het perfecte excuus om een 22" monitor te kopen. Dan passen ze er wel allebei op
"Hij was pas een half jaar oud. Nu wil ik een nieuwe". Komop, Mike! Zo'n kat kan je dat toch niet kwalijk nemen?Op donderdag 07 december 2000 09:36 schreef -MiKe- het volgende:
AAAAAAAGH !!!
Mijn kat heeft in een goede bui besloten wat krassen op mijn Iiyama te zetten !!!! Op het scherm GVD![]()
Hij was pas een half jaartje oud. Nu wil ik een nieuwe; deze gaat weg voor een prikkie.
Zie vraag en aanbod.
Snif
"Deze gaat weg voor een prikkie." Wat wil je voor 'm hebben - ik heb nog wel een oude 14inch waar hij op mag liggen.
En ik kan je kat nergens vinden bij Vraag & Aanbod...
Ik ben je heeeele page grondig aan het bekijken.... Het filmpie heb ik al... Pffff duurde wel aardig lang...
Hoe heb je het voor elkaar gekregen dat de kat(ten) stil bleven zitten tijdens een catscan??
We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.
Trouwens Llewella, het is toch echt mijn kat hoor. Ik heb er nog zo een, die is ook pikzwart, alleen iets kleiner omdat het een vrouwtje is. Mijn broer heeft trouwens ook een pikzwarte kat, it runs in the family
Verwijderd
Onmogelijk, zo scherp kunnen hun nagels niet zijn (heeft mijne ook meerdere malen geprobeerd).Op donderdag 07 december 2000 09:36 schreef -MiKe- het volgende:
AAAAAAAGH !!!
Mijn kat heeft in een goede bui besloten wat krassen op mijn Iiyama te zetten !!!! Op het scherm GVD![]()
Zie vraag en aanbod.
Snif
Daar kan iedereen de leukste plaatjes posten van katten in/rond/op/tegen computer apparatuur.
Ben zelf nu ook de pics aan het uitzoeken
Nee joh... zo'n Sony 24" widescreen... ben je gelijk op de toekomst voorbereid (jonkies enzo...Op donderdag 07 december 2000 11:03 schreef zonoskar het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk wel het perfecte excuus om een 22" monitor te kopen. Dan passen ze er wel allebei op
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Verwijderd

typo
Een speciale katten topic