Katten en monitoren

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 22:07

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Topicstarter
Hi, mijn kat ligt altijd op m'n monitor. Kan dit kwaad? (bv. door haren die in de monitor vallen)
Afbeeldingslocatie: http://213.46.97.196/cats/catonmon.jpg

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• Bert
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-07 21:52

Bert

nee, geen banaan in m'n oor

geen idee... mijn kat gaat altijd op de tv liggen... dus ik ben ook wel benieuwd.. :)

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 13:42
Volgens mij komt dat omdat het daar warmer is.

Lijkt me niet erg aangezien die ventilatiegaatjes ook stof doorlaten en dat veroorzaakt ook geen problemen(tot nu toe tenminste)

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

nee maakt niet uit, maar als je kat naar buiten gaat, kan er ook vuil in z'n vacht zitten wat in je monitor valt, dus wel daarmee uitkijken

• Rainman
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-05 15:51
ah wa lief :) Die van ons zit de muiscursor altijd achterna :)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Vind die daffy duck plaatje wel geinig :)

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Topicstarter
Ja, dat Daffy Duck plaatje heb ik van een Coca Cola actie meen ik. Het zijn van die rubberen plaatjes die overal op plakken (en er weer vanaf kunnen). Aan de andere kant heb ik er ook zo een.

Maar goed, m'n katten komen nooit buiten, dus van dat vuil is niet relevant en dat ze op de monitor kruipen omdat het daar warm is snap ik (hoewel ze nooit op de TV gaan liggen en die is toch een tikkeltje groter).

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Ik zou alleen effe oppassen dat ie niet alle koelgaten afdekt. Dan wordt het een beetje te warm. Poef. Vind je kat niet leuk, en jij ook niet... Verder kan het geen kwaad.

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

KEWL !!

balen dat ik allergisch ben voor katten, zou er zo eentje nemen, katten zijn cool !

lekker eigenwijs, net tweakers 8-)

Ik kan me er iets bij voorstellen dat die haren net als stof na een tijdje wat hoogspannings problemen kunnen veroorzaken, maarja als je beeldscherm eenmaal zover is ben je jaren verder en niets wat een kwast en een stofzuiger niet kan fixen..

IP Rocks

Verwijderd

AAAAAAAGH !!!

Mijn kat heeft in een goede bui besloten wat krassen op mijn Iiyama te zetten !!!! Op het scherm GVD :( :(

Hij was pas een half jaartje oud. Nu wil ik een nieuwe; deze gaat weg voor een prikkie.

Zie vraag en aanbod.

Snif :(

Verwijderd

ik hoop dat je monitor aan de stralings voorschriften voldoet (tco 95 of 97 of 99) want anders kun je morgen chinees eten! ;)

• pim4
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-08 18:20
Lijkt me idd lekker warm vor de kat. Mijn papagaai zit ook altijd op de monitor. vind ie lekker warm. Volgens mij valt er heel wat troep in de monitor (gierst, stukkies beschuit etc.) nooit ergens last van gehad. :)

• Snijkoek
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Op donderdag 07 december 2000 09:44 schreef pim4 het volgende:
Lijkt me idd lekker warm vor de kat. Mijn papagaai zit ook altijd op de monitor. vind ie lekker warm. Volgens mij valt er heel wat troep in de monitor (gierst, stukkies beschuit etc.) nooit ergens last van gehad. :)
Pas maar op dat ie hem niet vol schijt... :+

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Topicstarter
Van die stralings voorschriften heeft ie niet veel last denk ik, de straling komt toch voornamelijk aan de voorkant eruit? Anyway, het is een 17" Eizo F56 van een paar jaar oud.

Verwijderd

Mike, wat vraag je voor een poes van 1/2 jaar oud?

• Stuff
  • Laatst online: 28-06-2010

Stuff

*ploink*

Als je kat maar potty-trained is. Ik heb al eens een monitor terug gehad omdat de kat er zonodig iets achter moest laten. (Gelukkig voor de kat stond de monitor toen uit, alleen bij het aanzetten ging het mis).

http://www.vado.org -- Videogames are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world. -MegaTokyo

• WarMaster
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Awwwwwwwwwwwwwwwwwwww wat liieeefff!!!

Cats RULE!! :) :) :)

Ze maken ook de leukste filmpjes bij homevideos :D

Maar enfin,

Toevallig heb ik een aantal maanden geleden de monitor van mijn schoonvader open moeten slopen omdat hij het niet al te lekker meer deed. Tevens was dat de monitor waar 1 van hun 2 katten altijd bovenop lag (als hij aan was tenminste, want madam wenst niet op een koude monitor te liggen).

Wat ik daar uit die monitor haalde was toch wel enorm. Heeeeeel veel haar. Nou was het ook een oude 14" met tochtstrippen voor koelgaatjes, maar toch.
Voor mijn gevoel is het toch wel een brandgevaar.

Al die haren worden aangetrokken door die geladen delen. En het is een kwestie van tijd tot er een connectie van haren gebouwd is. En dan zijn de rapen gaar. (Want haren branden/schroeien, heel snel. En het stinkt ook heel erg).

Dus in feite komt het er op neer dat je kat er wel op kan liggen, maar zeker om het half jaar de kap van de monitor er af slopen (indien garantie verlopen, of geen zegel) en dan alles goed uitzuigen met de stofzuiger.
En als je nog wel garantie hebt, alles zo goed mogelijk via de warmte gaatjes uitzuigen.

- Oh By the way...

Kunnen we een katten topic openen?? Met leuke foto's????? :) :) :) Deze is nl. echt fantastisch. Ik heb er ook een paar, maar die zijn van mijn schoonouders, dus ik zal even toestemming vragen. :)

- Edit 2

Fantatische page met al die kattenfoto's :)

We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.

Verwijderd

Op donderdag 07 december 2000 00:29 schreef zonoskar het volgende:
Hi, mijn kat ligt altijd op m'n monitor. Kan dit kwaad? (bv. door haren die in de monitor vallen)
Afbeeldingslocatie: http://213.46.97.196/cats/catonmon.jpg
Dat is mijn kat op mijn vriends monitor!!! :(
Ik zal vanavond wel ff plaatje posten, zwarte katten en monitoren :) LOL :) Had toevallig vorige week wat bewijs verzameld tegen de kat 8-)

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Topicstarter
"Fantatische page met al die kattenfoto's "
Heb je de filmpjes bekeken dan, die zijn pas leuk, hehe. Ik zal inderdaad maar eens de monitor uitzuigen, want dat is niet meer gedaan sinds m'n katten 7 weken oud waren Toen lagen ze allebei op de monitor. Nu 9 maanden later is er maar plaats voor 1, het mannetje. Soms worden er hele gevechten gehouden op m'n monitor (als het vrouwtje toch op de monitor wil) en hij is 1 keer bijna omgevallen. Gelukkig zitten ze er alleen op als ik achter de PC zit.
Dit is natuurlijk wel het perfecte excuus om een 22" monitor te kopen. Dan passen ze er wel allebei op :)

• RestlessCitizen
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07 18:30

RestlessCitizen

Oud is vaak al nieuw genoeg

Op donderdag 07 december 2000 09:36 schreef -MiKe- het volgende:
AAAAAAAGH !!!

Mijn kat heeft in een goede bui besloten wat krassen op mijn Iiyama te zetten !!!! Op het scherm GVD :( :(

Hij was pas een half jaartje oud. Nu wil ik een nieuwe; deze gaat weg voor een prikkie.

Zie vraag en aanbod.

"Hij was pas een half jaar oud. Nu wil ik een nieuwe". Komop, Mike! Zo'n kat kan je dat toch niet kwalijk nemen?
"Deze gaat weg voor een prikkie." Wat wil je voor 'm hebben - ik heb nog wel een oude 14inch waar hij op mag liggen. :)
En ik kan je kat nergens vinden bij Vraag & Aanbod... :)

• WarMaster
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Jazeker!!

Ik ben je heeeele page grondig aan het bekijken.... Het filmpie heb ik al... Pffff duurde wel aardig lang...

Hoe heb je het voor elkaar gekregen dat de kat(ten) stil bleven zitten tijdens een catscan?? :) :) :)

We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Topicstarter
Dat filmpje is ook 20 MB ofzo, en via de chello lijn moet dat naar je toe komen, dus max met 16 KB/sec. Tsja, ik heb gewoon gewacht otdat ie in slaap gevallen was. Gelukkig wou ie wel op de glasplaat v/d scanner liggen, dus toen ie niet meer bewoog heb ik de scanner aangezet. Gewoon blijven slapen he? ik had hem wel van te voren errug moe gemaakt (verrassend hoe katten kunnen spelen met een simpele stuiterbal :))

Trouwens Llewella, het is toch echt mijn kat hoor. Ik heb er nog zo een, die is ook pikzwart, alleen iets kleiner omdat het een vrouwtje is. Mijn broer heeft trouwens ook een pikzwarte kat, it runs in the family :)

Verwijderd

Op donderdag 07 december 2000 09:36 schreef -MiKe- het volgende:
AAAAAAAGH !!!

Zie vraag en aanbod.

Onmogelijk, zo scherp kunnen hun nagels niet zijn (heeft mijne ook meerdere malen geprobeerd).

• WarMaster
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Ik ga ff vanavond onder stuffis generalis een topic openen over Katten en computers.

Daar kan iedereen de leukste plaatjes posten van katten in/rond/op/tegen computer apparatuur.

Ben zelf nu ook de pics aan het uitzoeken :)

• Mastermind
  • Laatst online: 02-08 20:09
Hahaha, wat een grappig beestje! Lief! O+

• _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:16

_nethack

We're all MAD here

Op donderdag 07 december 2000 11:03 schreef zonoskar het volgende:

[..]
Dit is natuurlijk wel het perfecte excuus om een 22" monitor te kopen. Dan passen ze er wel allebei op :)
Nee joh... zo'n Sony 24" widescreen... ben je gelijk op de toekomst voorbereid (jonkies enzo... :))

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Verwijderd

Om nog ff te laten zien dat zwarte katten en monitoren goed samen gaan, hier's Tony :)

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/llewlla/tony_monitor.jpg

edit:
typo

• noshit
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-06 16:16

noshit

Zolang hij er niet in schijt lijkt me dit geen probleem ;)

• WarMaster
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Zouden Llewella en zonoskar (en iedereen die wat heeft) alle leuke pics nog een keer hier willen posten?

Een speciale katten topic :)

• Accident
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Die van mij vind het soms leuk om een potje UT "mee te kijken" :)
Pagina: 1