Toon posts:

vraagjes

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen,
Ik heb sinds ongeveer een week de samsung E700. Ik ben er echt superblij mee, het is een heerlijk telefoontje. Ik heb alleen nog een paar vraagjes. Ik hoop niet dat ik een aantal dingen vraag die al 20 keer zijn langsgekomen, maar ik heb de laatste 5 pagina's gelezen en had geen zin om alle 40 te lezen. Hier komen ze:

1. Op plaatjes van de samsung e700 zie je vaak op het externe display een screensaver van zo'n groen plaatje met een soort hoorn erop, kortom een mooie screensaver en niet zo'n lullig klokje of bolletjes die één keer in de zoveel keer langskomt. Kun je die instellen, en zo ja, hoe??
2. Is er echt géén manier dat je beltonen en trillen tegelijk kunt laten gebeuren? ik vind het echt heel irritant dat het éérst moet trillen en dán pas melodie. Ik heb gehoord dat het bij sommige melodieën wel kan en bij sommige niet. Is er echt geen manier voor?
3. wat is irda?
4. hoeveel foto's kun je maximaal opslaan in de telefoon?

Nou, ik zou het echt super vinden als iemand hier antwoorden op heeft :) en de laaange tijd wil nemen om ze ff te beantwoorden. Volgensmij ben ik nix vergeten. TNX!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-01 10:54
3. irda is een infrarood verbinding met bijv. een laptop of pc

[offtopix]door ?limit=999 achter de topiclink te zetten, krijg je alle reacties onder elkaar en kun je met CTRL-F alles snel doorzoeken :)[/offtopic]

Verwijderd

Ga eerst hier maar eens kijken: http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Verder kun je je vragen stellen in dit topic: Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 2

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 19:28
Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 18:22:
Hoi mensen,
Ik heb sinds ongeveer een week de samsung E700. Ik ben er echt superblij mee, het is een heerlijk telefoontje. Ik heb alleen nog een paar vraagjes. Ik hoop niet dat ik een aantal dingen vraag die al 20 keer zijn langsgekomen, maar ik heb de laatste 5 pagina's gelezen en had geen zin om alle 40 te lezen. Hier komen ze:

1. Op plaatjes van de samsung e700 zie je vaak op het externe display een screensaver van zo'n groen plaatje met een soort hoorn erop, kortom een mooie screensaver en niet zo'n lullig klokje of bolletjes die één keer in de zoveel keer langskomt. Kun je die instellen, en zo ja, hoe??
2. Is er echt géén manier dat je beltonen en trillen tegelijk kunt laten gebeuren? ik vind het echt heel irritant dat het éérst moet trillen en dán pas melodie. Ik heb gehoord dat het bij sommige melodieën wel kan en bij sommige niet. Is er echt geen manier voor?
3. wat is irda?
4. hoeveel foto's kun je maximaal opslaan in de telefoon?

Nou, ik zou het echt super vinden als iemand hier antwoorden op heeft :) en de laaange tijd wil nemen om ze ff te beantwoorden. Volgensmij ben ik nix vergeten. TNX!
1. Nee kan niet.
2. Soms is een beltoon met en soms zonder trillen
3. Wat precies weet ik 1 2 3 niet, ik dacht dat dat gewoon de benaming is voor de infrarood verbinding
4. beste kwaliteit iets van 150 ofzo, ligt er ook aan hoeveel beltonen/telefoon nummers etc je erin hebt staan.

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dubbel, dicht.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.