Toon posts:

hauppauge Win-Tv hoe krijg ik cannel+??

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een Hauppauge Win Tv express gekcoht bij dynabyte omdat de verkoper zei dat ik hierop cannel+ kon krijgen (zonder zon kastje).

Alleen hoe doe ik dit??? iemand een id of site??? _/-\o_

Ik heb het niet in de search van GoT kunnen vinden..

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Zie: Canal+ op je Hauppuage Win TV :+

En dan mag je de verkoper vragen hoe je dat doet zonder kastje.
Aangezien je hier niet over illegale dingen mag vragen :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Niets gevonden? Moet je toch echt beter zoeken, naast het feit dat het illegaal is, zijn er genoeg topics over geweest.. en het is 'canal+' ipv 'canel+'

Download my music on SoundCloud

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:25
Ik dacht dat canal+ sinds de nieuwe codering met seca-II niet meermogelijk is om zo te kijken :? IS het wel een tv kaart met de bt878, indien nee, kan je het waarschijnlijk wel vergeten...

Verwijderd

Termi schreef op 12 november 2003 @ 15:35:
Ik dacht dat canal+ sinds de nieuwe codering met seca-II niet meermogelijk is om zo te kijken :? IS het wel een tv kaart met de bt878, indien nee, kan je het waarschijnlijk wel vergeten...
Werkt nog als een zonnetje hoor ;) >:)

Verwijderd

Topicstarter
maar weten jullie toevallig een site??
en als het illegaal is kan ik het dus vergeten op GoT??

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 15:38:
maar weten jullie toevallig een site??
en als het illegaal is kan ik het dus vergeten op GoT??
Juist omdat het illegaal is zul je hier geen links voor krijgen op GoT. :) Zie ook de FAQ maar eens :)

http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

je hebt trouwens geen geluid en het is een ramp om het beeld stabiel te krijgen..

Verwijderd

Topicstarter
heb je dan geen geluid????

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2003 15:47 ]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Het is niet de bedoeling om en een topic te openen en een ander topic over het zelfde onderwerp omhoog te kicken. Blijkbaar heb je wel gezocht omdat je dat andere topic hebt gevonden, maar ik raad je toch aan om iets inhouderlijker te zoeken aangezien je antwoorden makkelijk terug te vinden zijn via de search en ook de FAQ hierover het één en ander vermeld. Succes :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.