Hier een tevrede hardmodder van een 9500 naar 9700 (zilverlijm)
Na zeker 6 maanden tevreden draaien met een hardmodded 9500 heb ik de laatste tijd wat problemen betreffende de stabiliteit van mijn systeem.
Tijdens het spelen van battlefield1942, 3dmark, en normaal wat klikken en installen van programmatjes reboot mijn systeem spontaan.
Na wat testen en rommelen met CpuBurnIn kwam ik er achter dat mijn systeem rond een cputemp van 58 graden spontaan rebootte.
Temps van mijn systeem zijn:
cpu stressed (na een half uurtje gamen/cpuburn) 58 graden
temp van ati 9500 (het deel van de kaart vlak onder de gpu) 50 graden
lucht die uit de voeding komt 35 graden
case temp +/- 30 graden
Specs:
Voeding Qtec 450 watt dual fan
2 casefans 1 intake vooronder 1 outtake acherboven (titan op 7 volt)
Verdere specs zie je in me sig
Nu vraag ik me af of het mijn videokaart zou kunnen zijn die na een paar maanden problemen geeft of dat mijn moederbord niet tegen de temps kan.
Na zeker 6 maanden tevreden draaien met een hardmodded 9500 heb ik de laatste tijd wat problemen betreffende de stabiliteit van mijn systeem.
Tijdens het spelen van battlefield1942, 3dmark, en normaal wat klikken en installen van programmatjes reboot mijn systeem spontaan.
Na wat testen en rommelen met CpuBurnIn kwam ik er achter dat mijn systeem rond een cputemp van 58 graden spontaan rebootte.
Temps van mijn systeem zijn:
cpu stressed (na een half uurtje gamen/cpuburn) 58 graden
temp van ati 9500 (het deel van de kaart vlak onder de gpu) 50 graden
lucht die uit de voeding komt 35 graden
case temp +/- 30 graden
Specs:
Voeding Qtec 450 watt dual fan
2 casefans 1 intake vooronder 1 outtake acherboven (titan op 7 volt)
Verdere specs zie je in me sig
Nu vraag ik me af of het mijn videokaart zou kunnen zijn die na een paar maanden problemen geeft of dat mijn moederbord niet tegen de temps kan.