"Use the welcome screen" registry key

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

• DiLDoG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-04 11:31
Als ik deze settings in het control panel (User Accounts > Change the way users log on or off) wil wijzigen geeft hij deze error:
"Automation server can't create object"

Ik zou toch graag gebruik maken van de classic win2000 logon, ik heb op google al gezocht maar het enige dat ik daar kon vinden is via CP. is er iemand die de desbetreffende key weet?

naja dat dus :)

• dulghar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-01 20:29
Ga via regedit naar:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon

Zoek vervolgens naar LogonType en verander de waarde naar '0'

Klaar is kees!! :z

Succes!

• DiLDoG
hmm works ;) thnx dude

• DiLDoG
hm en dan nog iets ;)
Ik heb voor mijn account de classic windows theme, maar het login dialog gebruikt nog steeds die lompe blauwe xp titelbar, is dit ook ergens aan te passen?

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

DiLDoG schreef op 11 november 2003 @ 23:03:
hm en dan nog iets ;)
Ik heb voor mijn account de classic windows theme, maar het login dialog gebruikt nog steeds die lompe blauwe xp titelbar, is dit ook ergens aan te passen?
Eigenschappen beeldscherm (rechtermuisknop op bureaublad en dan eigenschappen) en dan thema veranderen? :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

We verwachten wel dat je eerst zelf gaat zoeken voordat je hier je vragen dropt...

[rml][ xp] 2k-style login en crtl-alt-del[/rml]

Je kan er rustig vanuit gaan dat je vraag al eens voorbij is gekomen en dus via de search is terug te vinden. Mocht je het niet kunnen vinden (niet na één zoekactie al opgeven) dan kun je een topic openen. Open dan wel een topic die voldoet aan de policy. Zo mis ik bij jou het OS in je titel, een duidelijke vermelding in je openingspost waarop je hebt gezocht (keywoorden) en wat je al zelf hebt geprobeert.... Kortom, probeer hier de volgende keer rekening mee te houden en iets uitgebreider te zoeken.

Voor meer info over wat wij van een ieder verwachten voordat ze een topic openen:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Succes :)

[ Voor 4% gewijzigd door Han op 12-11-2003 08:00 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.