Toon posts:

Addtronics, Antec of Supermicro?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem:7. Welke moet ik nemen?

De Addtronics ET6896A...
Afbeeldingslocatie: http://www.wco.com/~addtron/gif/6896A.gif
...de Antec 1030...
Afbeeldingslocatie: http://www.ned-cool.nl/images/1030.jpg
...of de Supermicro SC760-A?
Afbeeldingslocatie: http://www.supermicro.com/images/Imag_Prod/Others/sc760A_SM.JPG

Please helpO+

Verwijderd

Die onderste is wel een HEEELE mooie bak, waar kun je die halen????

Verwijderd

Ik zou voor de Antec kiezen,
maar voor meer info kan je beter deze actuele kast discussie lezen:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/78924

grtz,
gazzy

Verwijderd

Antec =p

Verwijderd

ADDTRONICS!
Ga anders voor de 7986 120A das het knappe broertje van de SC760(addtronics maakt de cases voor supermicro).
Maar ADDTRONICS maakt echt onwijs geile cases!

Verwijderd

Die onderste ziet er wel errrrruhg koud uit Op elke plaats waar je maar een fan kunt plaatsen een fan plaatsen blijft ie lekker koud.
*D *D

Verwijderd

Die Antec ziet er wel erg lekker uit9~

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik heb vandaag van het postkantoor opgehaald... de *ZWARTE* Antec SX-1030BEC .. man wat is die kast geil! Sorry voor het woord.. maar ik ben er echt waanzig happy mee! Ik moet mezelf in houden om die kast niet te gaan strelen om de 5 minuten :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Ik zou voor de supermicro gaan, boven lekker vel ruimte voor je ide spul en veel koelmogelijkheden.

• Ritch
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-08 14:45
ik heb die supermicro, heerlijke kast, heel groot en ruim en koelmogelijkheden genoeg...

Verwijderd

Gaan jullie koffie zetten, Sorry maar een a-open ziet er toch mooier uit

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Heb zelf ook de Aopen HQ-08 die is veel mooier :). Maar als ik mocht kiezen uit die 3 zou ik voor de Supermicro gaan.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
de kleur zou mij worst zijn ik zou gaan voor de kwaliteit van de voeding dus gewoon die Antec. Vooral als je ook nog eens met een peltier wil gaan spelen.

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

Verwijderd

Antec zou ik ook nemen. Sterker gezegd, ik hèb er eén! Vooral voeding is ook erg hoogwaardig. Kast is zeer solide en blijft verkoelend fris. Of verfrissend koel, wat je wilt.. :9 Maaruh, Antec lijkt mij een zeer nuttige investering in den toekomst.. kost eigenlijk niet zo veel en je krijgt er nog 2 case-fans bij ook (heb hier eén achter en eén voorin.. brrrr... whaha!!)

Smaak is verder natuurlijk geheel persoonlijk.. wan-smaak natuurlijk ook.. ;)

• Ritch
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-08 14:45
De supermicro heeft ook een hele goeie psu, daar zal het niet aan liggen, ook zitten er standaard 2x 9cm sunon fans in en die blazen ook erg lekker, die kast is gewoon heerlijk en zeker superieur aan een aopen kast...

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

wat voor mij wel belangrijk was...... ik kreeg geen hernia als ik mijn Antec SX-1030 naar een LAN party moet slepen. (ding is maar 15 kg).

Probeer dat is met die 2 andere kasten.....vooral nummer 3 lijkt mij nogal eerrrug slecht voor je rug :9

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

ik heb zelluf de laatste met 430watt enermax psu en ik zou hem nog niet inruilen voor 10 andere kasten. Kortom zeeeeeeer rielekst maar mag ook wel voor dat geld.

1 Nadeel is idd wel het gewicht.

/edit: andere kastjes zijn leuk maar klein. en volgens mij is die addtronics nergens in NL te krijgen. Zijn grotere broer (zelfde model als sc760) is wel bij ocshop te krijgen.

/nog meer edit: aopen is leuk voor het geld maar kan niet tippen aan deze kastjes. Ja ik heb er zelf ook 1 gehad en was blij dat ik van dat onding af was

Verwijderd

Ik vind omdat iedereen weer over aopen begint te roepen, ze allemaal katslelijk en dat is inclusief aopen, alleen het gaat om de functionaliteit en dan lijkt me die supermicro het beste van deze 3.

Er is een tower die ik echt vet vind en dat is die aluminium coolermaster, maar ja die kost ook 900 piek...

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Er is bij Anandtech een stresstest (Athlon syst. met Gforce Quadro/Peltiers etc) geweest van voedingen waaronder ook 400 watt voedingen en de Antec PP303 300 watt was zowat de enigste voeding die niet crashte, en kwam er als beste uit. Sommige voedingen wilden niet eens opstarten. Al dat gegeil op kleurtjes en vormgeveving :r boeit me niet, ik wil o.c en neem dan (voor hetzelfde geld)gewoon de componenten waar dat het best mee kan.
http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1128&p=1

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

Verwijderd

Ik vind omdat iedereen weer over aopen begint te roepen, ze allemaal katslelijk en dat is inclusief aopen, alleen het gaat om de functionaliteit en dan lijkt me die supermicro het beste van deze 3.
kijk jij snapt het! computer kasten zijn nu eenmaal lelijk dan kan je beter een goeie lelijke kopen imho

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Addtronics kast roelt hard, die heb ik hier, fantastisch ding.

Verwijderd

ANTEC :P
Ik heb hem sinds gisteren en ik kan niet anders concluderen dat de Antec echt super is!! De temperatuur van mn proccie is met 7graden gedaald en van de system met 6graden!! ga dus voor de antec (standaard met 2fannetjes geleverd)
en hij ziet er gewoon SUPER uit

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ik zou zeggen dat voor big towers de Addtronics en Supermicro de beste towers leveren. Alleen de Antec is inderdaad een MIDI Tower.. dat moet je niet als nadeel beschouwen want je weet dat ze kleiner zijn, je bent immers appels met peren aan het vergelijken.

Ik vind de Antec SX-1030BEC geweldig en zonder twijfel de allerbeste MIDI tower welke je kan kopen. Die P303 300Watt PSU van Antec met SmartPower zijn echt ENORM goede PSU's! Is ook deel van de reden waarom ik hem gekocht heb. Er is gewoon geen enkele in Europa verkrijgbare midi tower in de zelfde prijs klassie die direct kan tippen aan de Antec. Hoewel de Tornado 1000 ook een hele goede kast is.

Ik moet er nog wel es mee slepen dus voor mij was klein en niet te zwaar heel belangrijk.

Pagina: 1