Ik lees in dit forum wel eens problemen met voedingen en kasten. Wat is een goed merk om te kopen. En is een blijft een big tower koeler dan een midi tower of maakt dat niet uit.
Thankz
Thankz
Verwijderd
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Wat is ook al weer de link van de winkel die deze kasten verkoopt in Nederland?Op donderdag 30 november 2000 01:51 schreef tazzman het volgende:
ANTEC SX-830 is
Maar ja.. als Antec die container nou es ingeklaard krijgt.. duurt ook 4 eeuwen zo te zien..
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
De diverse wereldwijde reviews die gedaan zijn hebben allen betrekking op de Antec kasten en niet de Chieftec of een ander gelijksoortig model. Hou daar dus rekening mee als je zo'n kast koopt.Beste Arie,
In navolging van het antwoord dat Cris je eerder heeft gestuurd, wilde ik hierbij nog even mijn bijdrage aanleveren;
Chieftec is niet de fabrikant van de kasten. Chieftec is een Taiwanese leverancier, welke gelijkende kasten levert.
Een ieder die in het Taiwanese segment zit van kasten etc, zal weten c.q. er achter komen dat er diverse zgn. molding companies bestaan die designs aanleveren, waarna OEM's als Chieftec èn Antec haar kasten laten maken bij "Third Parties".
Antec heeft bv gekozen voor een design waarbij extra cooling standaard wordt bijgeleverd, en haar eigen beproefde voedingen.
Tevens heeft Antec optioneel de SX 1030 in zwart, allemaal zaken die de anderen niet hebben.
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Verwijderd
En ik wil heel graag die zwarte SX-1030 met de 400Watt voedingOp donderdag 30 november 2000 19:03 schreef tazzman het volgende:
Ah,
Ik wil HEEL erg graag een SX-1030 of SX-830 maar jah.. (die zwarte SX-1030 is zo moohoohooi) .. ze komen maar niet.. *sniff*
Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3
Waarom neem je niet de HQ, die's precies hetzelfde, alleen is het frontje een stuk mooierOp donderdag 30 november 2000 21:33 schreef Llewella het volgende:
Ik zou voor de Aopen HX-08 gaan! (Die ga ik zelf ook over 2 weekjes bestellen)
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Na rose e cient spin
Verwijderd
Verwijderd