Topic gesloten...

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• mcleaver
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-06 20:02
Leuk dat ik al vier reacties heb op mijn eerste vraag op een Tweakers forum... minder leuk is dat ik niet in staat ben om op welke van die antwoorden dan ook een reply te sturen... de topic is gesloten, of geld dat alleen voor mij?
1) Het was een nieuwe vraag...
2) Met een gloednieuwe Shuttle/Ati 9000/Hansol 17" LCD scherm, kan ik niet bij de bios omdat de monitor pas beelt geeft nadat ie in Windows zit.
Verder heb ik een aantal problemen die wel gesignaleerd zijn door ATI, maar waarvoor er nog geen fix is (Config software geeft aan geen MMX, met een 2.4 Athlon en TV werkt alleen voor een fractie van een seconde voordat sneeuw het beeld vult.)
3) Ik was meer benieuwd naar of anderen vergelijkbarte (en - lijkt me - generische problemen hebben met een digitale verbinding met de monitor en geen beeld voordat windows start.)
Groet
Martin

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 17:38
Je kan beter even mailen met degene die ze op slot heeft gezet. :) Dat werkt meestal beter. :)

Verwijderd

Je hebt geen beeld nodig om in de bios te kunnen komen lijkt mij.
Gewoon constant op DELETE drukken en zodra het beeld aanspringt zit jij in de bios toch?

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04:53

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik weet niet waar t over gaat... maar van nieuwelingen wordt verwacht dat ze eerst de gehele FAQ lezen http://gathering.tweakers.net/forum/faq alvorens een post te maken...

En een groet onder je post mag ook niet...

Dont ask me... zijn niet mijn regels ;)

Dit topic is gesloten.